10.4 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: 136 nous casos de coronavirus i un mort

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 136 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 397.056 persones.

Per províncies, 7 a Castelló (41.233 en total); 81 a Alacant (148.633 en total); i 48 a València, (207.189 en total); el total de casos no assignats es manté en 1.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 105 persones ingressades: 14 a la província de Castelló, 2 pacients en UCI; 26 a la província d’Alacant, 6 d’ells en l’UCI; i 65 a la província de València, 15 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 221 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 399.152 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia.

Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.794 a Castelló, 148.982 a Alacant i 208.319 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Des de l’última actualització s’ha registrat una defunció per coronavirus, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.446: 806 a la província de Castelló, 2.842 en la d’Alacant i 3.798 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.925 casos actius, la qual cosa suposa un 0,47% del total de positius.

Finalment, dels brots registrats, hi ha un amb 10 casos, registrat a Nàquera entre persones amb una edat mitjana 19 anys i originat en l’àmbit social.

Vacunació

 

Un total de 2.232.512 persones compten ja amb una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. Amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) hi ha 1.315.298 persones. Per províncies: 160.416 a Castelló, 486.044 a Alacant i 668.838 a València.
 

Últimes notícies

El vent no amaina a l’inici de la setmana en la Comunitat Valenciana: pugen les màximes i el cel continua nuvolós

La Comunitat arranca la setmana amb ratxes molt fortes d'oest a l'interior al final del dia. Les màximes pugen i tornen les pluges febles en el terç nord.

Mor un home després de ser apunyalat en el barri del Xenillet de Torrent

Un home ha mort a l'Hospital Clínic de València després de ser apunyalat anit en el barri del Xenillet, a Torrent. No hi ha detinguts i Homicidis s'ha fet càrrec de la investigació.

Molt més que una obra: la Generalitat es bolca amb la reconstrucció

La Generalitat Valenciana ha desplegat un ampli conjunt d’actuacions...

Mor un home després de ser apunyalat en el barri del Xenillet de Torrent

Un home ha mort a l'Hospital Clínic de València després de ser apunyalat la nit del diumenge en el barri del Xenillet, a Torrent. No hi ha detencions ara com ara.

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.