CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: 136 nous casos de coronavirus i un mort

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 136 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 397.056 persones.

Per províncies, 7 a Castelló (41.233 en total); 81 a Alacant (148.633 en total); i 48 a València, (207.189 en total); el total de casos no assignats es manté en 1.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 105 persones ingressades: 14 a la província de Castelló, 2 pacients en UCI; 26 a la província d’Alacant, 6 d’ells en l’UCI; i 65 a la província de València, 15 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 221 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 399.152 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia.

Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.794 a Castelló, 148.982 a Alacant i 208.319 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Des de l’última actualització s’ha registrat una defunció per coronavirus, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.446: 806 a la província de Castelló, 2.842 en la d’Alacant i 3.798 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.925 casos actius, la qual cosa suposa un 0,47% del total de positius.

Finalment, dels brots registrats, hi ha un amb 10 casos, registrat a Nàquera entre persones amb una edat mitjana 19 anys i originat en l’àmbit social.

Vacunació

 

Un total de 2.232.512 persones compten ja amb una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. Amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) hi ha 1.315.298 persones. Per províncies: 160.416 a Castelló, 486.044 a Alacant i 668.838 a València.
 

Últimes notícies

Detingut un home per una plantació de marihuana amb més de 1.800 plantes a Picassent

La Guàrdia Civil ha desmantellat una sofisticada plantació de marihuana en un xalet d’una urbanització de Picassent i ha detingut un home de 29 anys, acusat de tràfic de drogues i defraudació de fluït elèctric, després d’intervindre 1.806 plantes.

Oratge estable a la Comunitat Valenciana amb possibles pluges febles al sud

Este dijous l’oratje es manté estable a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures quasi sense canvis i possibilitat de pluges febles en la mitat sud.

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.