CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: 136 nous casos de coronavirus i un mort

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 136 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 397.056 persones.

Per províncies, 7 a Castelló (41.233 en total); 81 a Alacant (148.633 en total); i 48 a València, (207.189 en total); el total de casos no assignats es manté en 1.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 105 persones ingressades: 14 a la província de Castelló, 2 pacients en UCI; 26 a la província d’Alacant, 6 d’ells en l’UCI; i 65 a la província de València, 15 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 221 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 399.152 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia.

Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.794 a Castelló, 148.982 a Alacant i 208.319 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Des de l’última actualització s’ha registrat una defunció per coronavirus, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.446: 806 a la província de Castelló, 2.842 en la d’Alacant i 3.798 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.925 casos actius, la qual cosa suposa un 0,47% del total de positius.

Finalment, dels brots registrats, hi ha un amb 10 casos, registrat a Nàquera entre persones amb una edat mitjana 19 anys i originat en l’àmbit social.

Vacunació

 

Un total de 2.232.512 persones compten ja amb una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. Amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) hi ha 1.315.298 persones. Per províncies: 160.416 a Castelló, 486.044 a Alacant i 668.838 a València.
 

Últimes notícies

Retencions de fins a sis quilòmetres en la V-31 per un accident sense ferits

Un accident sense ferits en la V-31, Pista de Silla, ha provocat este dimecres al matí fins a quasi nou quilòmetres de retencions, que encara eren de cinc o sis quilòmetres cap a València a les 9.00 hores.

Les veus del Misteri d’Elx porten la Festa a la històrica església St. Etheldreda’s de Londres

Les veus del Misteri d'Elx ofereixen este divendres un concert a la St. Etheldreda's Roman Catholic Church de Londres, coincidint amb el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i amb un clar objectiu de projecció turística d'Elx.

València afronta un avís roig per calor extrema amb fins a 42 graus

La Comunitat Valenciana està entre els territoris més afectats per l’onada de calor, amb avís roig a la província de València i avisos per altes temperatures i tempestes en diversos punts del país, segons Aemet.

Nit tòrrida a la Comunitat: Alcoi registra una mínima de 29,6 graus

La passada matinada ha deixat mínimes de fins a 29,6 graus a Alcoi i valors per damunt dels 25 graus en moltes localitats de la Comunitat Valenciana, en una nova nit tòrrida abans d’un nou episodi de calor intens i prolongat.

S’ensorra un edifici de tres plantes a Benetússer després d’evacuar tots els veïns

Un edifici de tres plantes al carrer Las Américas de Benetússer s’ha ensorrat de matinada després que els veïns foren evacuats en detectar-se esquerdes i sorolls, sense causar ferits.

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.