CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: Pugen els casos amb 332 nous positius

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 332 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 398.524 persones.

Per províncies, 21 a Castelló (41.334 en total); 108 a Alacant (149.071 en total); i 203 a València, (208.118 en total); el total de casos no assignats es manté en 1.

La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, ha fet una crida de “prudència i responsabilitat” davant el repunt de casos registrat, encara que “332 contagis en un sol dia no són gens comparat amb els quasi set mil del mes de gener”.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 105 persones ingressades: 14 a la província de Castelló, 2 pacients en UCI; 14 a la província d’Alacant, 3 d’ells en l’UCI; i 77 a la província de València, 11 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 181 altes a pacients amb coronavirus.

D’esta manera, ja són 400.320 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia.

Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.949 a Castelló, 149.354 a Alacant i 208.960 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Des de l’última actualització, s’ha registrat 1 defunció per coronavirus, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.449: 807 a la província de Castelló, 2.843 en la d’Alacant i 3.799 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 2.222 casos actius, la qual cosa suposa un 0,54% del total de positius.

Brot que afecta 32 alumnes en un viatge de fi de curs

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un brot de coronavirus en un viatge de fi de curs de Batxillerat que afecta, de moment, a 32 estudiants de diferents instituts.

Els estudiants van viatjar en Ferri el passat 12 de juny fins a Mallorca, on van estar fins al dia 18 de juny.

Durant el viatge van conviure amb estudiants d’altres comunitats autònomes, que també han notificat els seus respectius brots al Ministeri de Sanitat, i van dur a terme diferents festes i activitats lúdiques.

Una vegada de tornada, alguns estudiants van mostrar símptomes compatibles amb la Covid-19 i se’ls va realitzar la prova PCR. Salut Pública continua en estos moments amb la investigació del brot i el seguiment de contactes.

Vacunació

Un total de 2.390.652 persones compten ja amb una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana.

Amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) hi ha 1.469.728 persones. Per províncies: 178.282 a Castelló, 547.471 a Alacant i 743.975 a València.

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.