CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: la incidència acumulada es manté des de fa dos mesos

 

La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, ha destacat que “la Comunitat Valenciana manté una incidència acumulada mitjana de 39 casos des de fa dos mesos, la qual cosa és un bon senyal”. En este sentit, afegia que “una mica més així, uns dies més i crec que podrem parlar que sembla que la cosa està molt controlada”.

La Comunitat Valenciana ha notificat 269 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 397.741 persones.

Per províncies, 33 a Castelló (41.294 en total); 68 a Alacant (148.832 en total); i 168 a València, (207.614 en total); el total de casos no assignats es manté en 1.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 118 persones ingressades: 17 a la província de Castelló, 1 pacient en UCI; 25 a la província d’Alacant, 3 d’ells en l’UCI; i 76 a la província de València, 14 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 187 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 399.742 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia.

Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.864 a Castelló, 149.178 a Alacant i 208.643 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Des de l’última actualització, no s’ha registrat cap defunció per coronavirus, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.447: 807 a la província de Castelló, 2.842 en la d’Alacant i 3.798 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 2.019 casos actius, la qual cosa suposa el 0,49% del total de positius.

 

Vacunació

 

Un total de 2.363.520 persones compten ja amb una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. Amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) hi ha 1.427.987 persones. Per províncies: 175.208 a Castelló, 532.130 a Alacant i 720.649 a València.

Últimes notícies

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.

El Villarreal aposta per la continuïtat en els banquets tècnics del futbol base

El Villarreal ha decidit mantindre una temporada més els mateixos entrenadors en el seu futbol base, amb David Albelda al Villarreal B, David Cifuentes al Villarreal C i Pepe Reina al Juvenil de Divisió d'Honor.