14.5 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: la incidència acumulada es manté des de fa dos mesos

 

La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, ha destacat que “la Comunitat Valenciana manté una incidència acumulada mitjana de 39 casos des de fa dos mesos, la qual cosa és un bon senyal”. En este sentit, afegia que “una mica més així, uns dies més i crec que podrem parlar que sembla que la cosa està molt controlada”.

La Comunitat Valenciana ha notificat 269 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 397.741 persones.

Per províncies, 33 a Castelló (41.294 en total); 68 a Alacant (148.832 en total); i 168 a València, (207.614 en total); el total de casos no assignats es manté en 1.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 118 persones ingressades: 17 a la província de Castelló, 1 pacient en UCI; 25 a la província d’Alacant, 3 d’ells en l’UCI; i 76 a la província de València, 14 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 187 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 399.742 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia.

Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.864 a Castelló, 149.178 a Alacant i 208.643 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Des de l’última actualització, no s’ha registrat cap defunció per coronavirus, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.447: 807 a la província de Castelló, 2.842 en la d’Alacant i 3.798 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 2.019 casos actius, la qual cosa suposa el 0,49% del total de positius.

 

Vacunació

 

Un total de 2.363.520 persones compten ja amb una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. Amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) hi ha 1.427.987 persones. Per províncies: 175.208 a Castelló, 532.130 a Alacant i 720.649 a València.

Últimes notícies

Ajornat el València Basket-Casademont Zaragoza per l’alerta de fortes pluges

La FEB ha ajornat el dol de Lliga Femenina previst en el Roig Arena per l'alerta meteorològica en la Comunitat. AEMET manté nivell roig per pluges.

Protecció Civil demana evitar desplaçaments per fortes pluges en el litoral de València

Un És-Alert remés a les 19.23 advertix de risc d'inundació des del diumenge al migdia en el litoral nord i sud de València. Aemet ha elevat l'avís a nivell roig.

Mascarell decidix amb un gol i una assistència i saca al Mallorca del descens: 3-1 a l’Elx

Un gol i una assistència d'Omar Mascarell en el tram final van donar al Mallorca un 3-1 davant l'Elx i li van permetre eixir de la zona de descens. Muriqi va tancar el triomf amb una cabotada.

Aemet eleva a roig l’avís per pluges de 180 l/m² en 12 hores en el litoral de València

Aemet ha activat el nivell roig en el litoral nord i sud de València per acumulats de 180 l/m² en 12 hores. Es preveuen 36 hores molt adverses amb pluges persistents i localment torrencials.

Mascarell decidix al final i el Mallorca ix del descens amb un 3-1 a l’Elx

Un gol i una assistència d'Omar Mascarell en els minuts finals van donar al Mallorca un 3-1 davant l'Elx i oxigen en la taula. Els il·licitans van resistir amb un autogol de Maffeo però a penes van inquietar.

3-1: Omar Mascarell es vist d’heroi i saca al Mallorca de la zona de descens

Omar Mascarell va resoldre el partit amb un gol i una assistència en els minuts finals i va donar al Mallorca un 3-1 clau davant l'Elx. L'equip ix del descens i suma 17 punts.

El PSOE activa l’expedient per a suspendre de militància a l’alcalde d’Almussafes

La Secretaria d'Organització del PSOE ha iniciat l'expedient de suspensió de militància de Toni González després de les acusacions d'assetjament. El PSPV li va demanar l'acta i el partit va avalar una gestora en l'agrupació local.

València suspén les activitats nadalenques municipals per l’alerta taronja de pluges

L'Ajuntament ha ampliat mesures davant previsió de precipitacions intenses i ratxes de vent: suspén actes a l'aire lliure i recomana cancel·lar esdeveniments privats.