11.2 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

El coronavirus registra més de 6.500 contagis durant les últimes 24 hores en Espanya

 

Este dijous, 24 de desembre, el Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització de la situació del coronavirus en Espanya, que apunta que s’han diagnosticat 6.733 nous casos de coronavirus en les últimes hores. 

 

Ara bé, hui este total puja fins als 1.854.951 contagis, que és la xifra total d’infectats des de què va començar la pandèmia.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 634 defuncions en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 49.824 morts per coronavirus, 126 més que ahir.

 

Este divendres, Madrid s’ha convertit per segon dia consecutiu en la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes 24 hores, amb un total de 2.070 nous infectats. A demés, la regió amb més defuncions en els últims 7 dies ha sigut Andalusia amb 99 morts.

Últimes notícies

El València vol enllaçar triomfs en la pista del Bayern de Pesic

El València visita al Bayern de Munic, ara dirigit per Svetislav Pesic, amb la intenció de donar continuïtat al triomf davant Paris Basketball i afermar-se en la zona alta.

El Port d’Alacant obri el concurs per a la seua primera planta d’hidrogen renovable

L'Autoritat Portuària ha aprovat el concurs per a construir i explotar una planta d'hidrogen renovable en el moll 19. El projecte, amb 30 anys de concessió, preveu 1 MW de electrolizadores i energia pròpia per a reduir la petjada de carboni del port.

Tres partits de sanció per a Cristian Rivero per llançar una pilota al camp

Cristian Rivero ha sigut sancionat amb tres partits per llançar una pilota al camp des de la banqueta davant el Getafe. El València queda amb una sola opció en la porteria si Agirrezabala no es recupera.

Jaime Pradilla supera els 2.000 punts amb el València Basket

En el dol davant Paris Basketball, l'ala pivot va superar la barrera dels 2.000 punts des de 2020 i es va convertir en el 15é anotador històric del club. Als seus 25 anys també destaca en rebot i experiència europea.

Un estudi conclou que el part en l’aigua reduïx intervencions i millora els resultats

Un estudi de l'UJI i Fisabio a l'Hospital de La Plana associa el part en l'aigua amb més parts vaginals espontanis, menys instrumental i millors resultats neonatals enfront de l'epidural. Les dades reforcen que la immersió afavorix la fisiologia del part i reduïx la medicalització en embarassos de baix risc

Pérez Llorca insistix al Govern que autoritze la Llei de Costas valenciana després del temporal

El president ha reiterat en FITUR la seua petició perquè l'Executiu done llum verda a la norma i poder actuar davant els danys en el litoral. També ha anunciat 2 milions per a un pla de millora de platges.

Pérez Llorca lamenta que en la Comunitat no s’hagen complit més de la mitat de les millores ferroviàries

El president ha assegurat que en la Comunitat Valenciana no s'han complit més de la mitat de les previsions de millora ferroviària i ha reclamat complir els compromisos, amb especial focus en Rodalia.

Cinc anys de presó en mòdul psiquiàtric per intentar matar a un taxista a Elda

L'Audiència d'Alacant ha imposat cinc anys per temptativa d'assassinat a l'autor de l'atac a un taxista a Elda després d'un acord amb la Fiscalia. Complirà la pena en el mòdul psiquiàtric per alteració psíquica benvolguda com a eximent incompleta.