562 contagis nous i 8 morts per coronavirus en les últimes hores en territori valencià

 

Este dijous, 1 d’octubre, Sanitat ha confirmat 562 casos nous de coronavirus detectats amb proves PCR en el territori valencià. Per la seua banda, 8 persones han mort en les últimes hores per coronavirus, 1.651 en total.

 

Dels 562 casos registrats, 60 s’han diagnosticat en la província de Castelló, 203 en la d’Alacant i 299 en la província de València. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 41.300 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Respecte als ingressos hospitalaris, ha baixat el número total d’ingressos. Ara com ara, continuen ingressades 397 persones, 9 més que en le últimes hores. D’elles, 77 es troben ingressades en UCI. Respecte de les altes, 674 persones s’han recuperat en les últimes hores i, en total, 43.512 pacients han superat la malaltia.

 

No obstant això, ara per ara, hi ha casos actius en 37 residències de majors: 1 en Castelló, 10 en la província d’Alacant i 26 en la de València. A demés, també hi ha casos en 4 residències de persones amb diversitat funcional: 0 en Castelló, 1 en Alacant i 3 en València; i en 3 centres de menors: 0 en Castelló, 1 en Alacant i 2 en València. En referència als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari, n’hi ha 7: 0 en Castelló, 2 en la província d’Alacant i 5 en la de València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 41.300

Castelló: 60 nous (4.528 en total).

Alacant: 203 nous (13.809 en total).

València: 299 nous (22.957 en total).

Sense assignar: 0 nous (6 en total).

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.651

Castelló: 2 nous (246 en total).

Alacant: 2 nous (570 en total).

València: 4 nous (835 en total).

 

Casos i morts per departaments de salut

A continuació, els casos totals detallats en els 24 departaments de salut, per ordre alfabètic, en què està dividit el territori valencià. Les dades mostren tres xifres: les PCR positives totals des de l’inici de la pandèmia, les PCR positives en els últims 14 dies i els morts totals des de l’inici de la pandèmia.

 

  • Alacant Hospital General: 2.075 | 396 | 65
  • Alcoi: 823 | 129 | 118
  • Castelló: 2.194 | 319 | 91
  • Dénia: 1.309 | 148 | 28
  • Elda: 1.185 | 278 | 59
  • Elx: 1.150 | 235 | 14
  • Elx – Crevillent: 956 | 183 | 19
  • Gandia: 1.170 | 118 | 31
  • La Marina Baixa: 1.802 | 149 | 114
  • La Plana: 1.312 | 171 | 107
  • La Ribera: 1.577 | 283 | 40
  • Manises: 1.584 | 157 | 72
  • Orihuela: 1.040 | 221 | 27
  • Requena: 625 | 22 | 78
  • Sagunt: 785 | 107 | 45
  • Sant Joan d’Alacant: 1.547 | 264 | 49
  • Torrevieja: 1.267 | 117 | 72
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 2.262 | 267 | 71
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 2.695 | 315 | 97
  • València Dr. Peset: 3.300 | 275 | 86
  • València hospital General: 3.592 | 314 | 153
  • València La Fe: 2.978 | 259 | 112
  • Vinaròs: 631 | 77 | 29
  • Xàtiva – Ontinyent: 1.363 | 245 | 53

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.