345 nous casos de coronavirus i 7 defuncions en la Comunitat Valenciana

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat, des de l’última actualització, 345 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb estos nous casos, la xifra total de positius se situa en 507.276 persones.

Nous casos per províncies, 35 a Castelló (52.602 en total); 171 a Alacant (185.767 en total) i 139 a València (268.905 en total). Continua havent-hi un total de 2 casos no assignats.

A més, s’han registrat 623 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 507.605 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 52.900 a Castelló, 185.100 a Alacant i 269.548 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 222 persones ingressades, 54 d’elles en l’UCI: 38 a la província de Castelló, 6 en UCI; 98 a la província d’Alacant, 27 d’elles en l’UCI; i 86 a la província de València, 21 d’elles en UCI.

A més, s’han registrat 7 defuncions (sis amb data de defunció en els últims 7 dies i una persona morta al juny), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.752: 841 a la província de Castelló, 2.966 en la d’Alacant i 3.945 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.371 casos actius, la qual cosa suposa un 0,65% del total de positius.

Des de l’última actualització, no s’han registrat brots amb 10 o més casos associats.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Vila-real assalta San Mamés i agreuja la crisi de l’Athletic

El Vila-real s'imposa 1-2 en San Mamés amb gols de Cardona i Alfon i aprofundix en els dubtes d'un Athletic sense reacció, que només retalla al final amb Guruzeta.

Logronyo tanca un cap de setmana de cultura valenciana amb la crema d’una falla dedicada al vi Rioja

La crema d'una falla al·legòrica al vi de Rioja posa fi a Logronyo a un intens cap de setmana de cultura valenciana, amb mascletaes, desfilades i milers d'assistents.

Marcelino valora el triomf en San Mamés: juguem un partit molt complet

Marcelino destaca la mentalitat, l'encert en moments clau i l'actuació de Gerard Moreno com a claus del 1-2 del Vila-real davant l'Athletic en San Mamés.

Valverde lamenta la derrota davant el Vila-real i un ambient en San Mamés més tibant de l’esperat

Ernesto Valverde reconeix que la derrota de l'Athletic davant el Vila-real no va ser el partit esperat i admet un ambient tibant en San Mamés, marcat per la urgència de punts i la pressió de l'afició.

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.