345 nous casos de coronavirus i 7 defuncions en la Comunitat Valenciana

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat, des de l’última actualització, 345 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb estos nous casos, la xifra total de positius se situa en 507.276 persones.

Nous casos per províncies, 35 a Castelló (52.602 en total); 171 a Alacant (185.767 en total) i 139 a València (268.905 en total). Continua havent-hi un total de 2 casos no assignats.

A més, s’han registrat 623 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 507.605 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 52.900 a Castelló, 185.100 a Alacant i 269.548 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 222 persones ingressades, 54 d’elles en l’UCI: 38 a la província de Castelló, 6 en UCI; 98 a la província d’Alacant, 27 d’elles en l’UCI; i 86 a la província de València, 21 d’elles en UCI.

A més, s’han registrat 7 defuncions (sis amb data de defunció en els últims 7 dies i una persona morta al juny), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.752: 841 a la província de Castelló, 2.966 en la d’Alacant i 3.945 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.371 casos actius, la qual cosa suposa un 0,65% del total de positius.

Des de l’última actualització, no s’han registrat brots amb 10 o més casos associats.

 

Últimes notícies

El sacerdot d’Oriola expulsat pel papa qualifica de injusta la seua reducció a l’estat laïcal

El sacerdot alacantí Francisco José Vegara ha denunciat que el decret del papa León XIV que l’expulsa de l’estat clerical és injust i l’ha deixat sense dret de defensa. L’Església li retreu el rebuig públic a reconéixer els papes Francisco i León XIV i el seu magisteri.

Pablo Martínez deixa el Levante i queda lliure després de no rebre oferta de renovació

El capità del Levante Pablo Martínez ha acabat contracte este 30 de juny i el club no li ha oferit renovar, per la qual cosa queda lliure des de l’1 de juliol després de 155 partits com a granota.

Parejo, Pedraza, Partey i Rafa Marín tanquen etapa al Vila-real CF este 30 de juny

El Vila-real CF ha confirmat este dimarts la marxa de Dani Parejo, Alfonso Pedraza, Thomas Partey i Rafa Marín en finalitzar el seu contracte el 30 de juny, amb especial pes emocional per les eixides de Parejo i Pedraza per la seua llarga trajectòria al club.

Pradilla, davant una millora del València Basket després de l’oferta del Real Madrid

El València Basket ha reaccionat a l’oferta del Real Madrid per Jaime Pradilla amb una millora de contracte i espera la decisió del jugador, en un estiu marcat també per les eixides de Pedro Martínez, Jean Montero i Papi Badio.

Sis banderes negres per a la costa valenciana per contaminació i mala gestió

Ecologistas en Acción ha atorgat sis banderes negres a la Comunitat Valenciana, repartides entre les tres províncies, per contaminants i mala gestió del litoral.

El Valencia Basket dona per feta la marxa de Pedro Martínez al Real Madrid

El Valencia Basket ha assumit que Pedro Martínez abandonarà el club rumb al Real Madrid després d’haver conquistat la Lliga Endesa fa només una setmana.

Un simulacre de terratrémol a la Nucia forma 115 agents en emergències sísmices

L’IVASPE ha organitzat este dimarts i dimecres a la Nucia un curs amb simulacre de terratrémol per a 115 agents, posant el focus en la resposta coordinada davant catàstrofes sísmices.

Maria Giner, nova regidora més jove de València en substitució de Sergi Campillo

Maria Giner, de 28 anys, ha pres possessió com a nova regidora de Compromís per València en substitució de Sergi Campillo i s’ha convertit en l’edil més jove de l’actual mandat, amb l’habitatge com a eix central de la seua acció política.