345 nous casos de coronavirus i 7 defuncions en la Comunitat Valenciana

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat, des de l’última actualització, 345 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb estos nous casos, la xifra total de positius se situa en 507.276 persones.

Nous casos per províncies, 35 a Castelló (52.602 en total); 171 a Alacant (185.767 en total) i 139 a València (268.905 en total). Continua havent-hi un total de 2 casos no assignats.

A més, s’han registrat 623 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 507.605 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 52.900 a Castelló, 185.100 a Alacant i 269.548 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 222 persones ingressades, 54 d’elles en l’UCI: 38 a la província de Castelló, 6 en UCI; 98 a la província d’Alacant, 27 d’elles en l’UCI; i 86 a la província de València, 21 d’elles en UCI.

A més, s’han registrat 7 defuncions (sis amb data de defunció en els últims 7 dies i una persona morta al juny), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.752: 841 a la província de Castelló, 2.966 en la d’Alacant i 3.945 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.371 casos actius, la qual cosa suposa un 0,65% del total de positius.

Des de l’última actualització, no s’han registrat brots amb 10 o més casos associats.

 

Últimes notícies

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.

Quatre judicis a València per un intent d’homicidi entre germans, odi LGTBI, estafa i abusos policials

L’Audiència de València jutja la setmana que ve quatre casos greus: un intent d’homicidi entre germans per una herència, un delicte d’odi LGTBI, una presumpta estafa en un torneig de futbol i un cas d’abusos policials.

Pérez Llorca destaca el paper clau dels transportistes en el dia del seu patró

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha agraït als transportistes la seua aportació al 4 % del PIB valencià i als 56.000 llocs de treball que genera el sector, durant la festivitat de Sant Cristòfol organitzada per la FVET a València.

Confirmat a Alacant un cas de virus del Nil en un home de 53 anys ja donat d’alta

Sanitat ha confirmat un cas de virus del Nil en un home de 53 anys a la província d’Alacant, que ja ha rebut l’alta, i recorda les mesures per a evitar picadures de mosquit.

Milers de transportistes omplin València en honor a Sant Cristòfol

Uns mil transportistes amb tres-centes capçaleres tractors han recorregut València en la tradicional cabalgata de Sant Cristòfol, amb presència d’autoritats i de la Fallera Major.

Iniciativa-Compromís planta cara a qui criminalitza les baixes mèdiques i reivindica treball digne

Iniciativa-Compromís ha reivindicat el treball digne, la sanitat pública i els drets laborals davant de les paraules d’Alberto Núñez Feijóo sobre les baixes mèdiques, que qualifica de molt perilloses, i ha definit la seua estratègia política fins a les eleccions de 2027.