345 nous casos de coronavirus i 7 defuncions en la Comunitat Valenciana

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat, des de l’última actualització, 345 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb estos nous casos, la xifra total de positius se situa en 507.276 persones.

Nous casos per províncies, 35 a Castelló (52.602 en total); 171 a Alacant (185.767 en total) i 139 a València (268.905 en total). Continua havent-hi un total de 2 casos no assignats.

A més, s’han registrat 623 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 507.605 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 52.900 a Castelló, 185.100 a Alacant i 269.548 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 222 persones ingressades, 54 d’elles en l’UCI: 38 a la província de Castelló, 6 en UCI; 98 a la província d’Alacant, 27 d’elles en l’UCI; i 86 a la província de València, 21 d’elles en UCI.

A més, s’han registrat 7 defuncions (sis amb data de defunció en els últims 7 dies i una persona morta al juny), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.752: 841 a la província de Castelló, 2.966 en la d’Alacant i 3.945 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.371 casos actius, la qual cosa suposa un 0,65% del total de positius.

Des de l’última actualització, no s’han registrat brots amb 10 o més casos associats.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.