Demanen a Educació més docents per impartir classes telemàtiques a alumnat en quarantena

El sindicat CSIF planteja a Conselleria d’Educació que contracte personal docent de reforç per atendre amb tots els mitjans necessaris l’alumnat que no assisteix els centres perquè està afectat per covid o en quarantena per contacte directe. La central sindical avisa de la “sobrecàrrega” que pateix actualment el professorat en haver de duplicar la seua tasca a causa de les nombroses baixes a les aules.

La Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF) explica que a causa de l’expansió dels contagis per covid, una part important de l’alumnat s’ha vist afectada i no pot acudir a classe.

Per atendre’l, el professorat està duplicant la seua tasca, ja que a la sessió regular als que sí que assisteixen s’afegeix l’atenció i el seguiment individualitzat dels dos, tres o quatre alumnes que puguen tindre de baixa a la seua aula, com passa en molts casos.

El sindicat recalca que aquesta situació produeix “una sobrecàrrega” al professorat. La central sindical proposa a la Conselleria que contracte personal de reforç per poder oferir l’atenció necessària i un seguiment de les classes adequat, sense saturar més els professionals docents que imparteixen les sessions presencials.

La central sindical apunta que aquest personal de reforç s’adjudicaria per centres i tindria com a objectiu formar l’alumnat durant els set, deu o els dies que haja de romandre a casa sense poder eixir ni acudir al seu col·legi o institut.

El sindicat adverteix que, en la situació actual, hi pot haver alumnat que “es quede enrere” pel fet que no aconseguisca seguir les classes de manera adequada per les baixes. La central sindical insta Conselleria que afronte amb urgència aquesta circumstància per evitar-ho.

Per aquest motiu, demana una reunió immediata per analitzar dades de baixa d’alumnat i establir el mecanisme perquè puga ser atés per via telemàtica a casa seua amb personal de reforç i sense sobrecarregar el personal docent dels centres.

Últimes notícies

Nia Coffey posa fi a la seua etapa al València Basket i torna a la WNBA

La interior estatunidenc Nia Coffey activa la clàusula d'eixida del seu contracte temporal amb el València Basket després de conquistar la Copa de la Reina i s'incorpora de nou a la WNBA.

Pérez Llorca acata que la jutgessa ves-te a Mazón en la causa per la DANA i evita valoracions

Pérez Llorca insistix que no valora decisions judicials després del veto a la personació de Carlos Mazón en la causa per la DANA de 2024 i reclama celeritat per a esclarir els fets.

Bernabé demana a Mazón que compte tota la veritat sobre la DANA davant la justícia

Pilar Bernabé critica la personació de Carlos Mazón en la causa per la DANA, li reclama que diga tota la veritat i denúncia la gestió del PP i l'ús de l'aforament.

La supervivent espanyola del naufragi a Indonèsia denuncia en el juí la falta d’auxili a la seua família

L'única supervivent espanyola adulta del naufragi al Parc Nacional de Komodo declara en el juí que la tripulació no va activar protocols de seguretat ni va ajudar al seu marit i fills, morts en l'enfonsament.

Mazón estudiarà el rebuig de la jutgessa a la seua personació en la causa de la DANA

Carlos Mazón anuncia que analitzarà la decisió de la jutgessa que ha rebutjat la seua personació en la causa sobre la gestió de la DANA a Catarroja i actuarà en conseqüència.

La jutgessa de Catarroja nega a Mazón personar-se en la causa penal per la DANA

La magistrada de Catarroja manté a Carlos Mazón com a testimoni en la causa per la gestió de la DANA i rebutja el seu intent de personar-se, al no existir eixa figura en el procés penal espanyol.

La jutgessa de Catarroja impedix a Mazón personar-se en la causa penal per la dana

La jutgessa de Catarroja denega la sol·licitud de Carlos Mazón per a personar-se en la causa penal sobre la gestió de la dana i manté la seua condició de testimoni.

Un alt càrrec assenyala que Presidència va demanar la crida de Aemet filtrada de forma manipulada

El subdirector d'Emergències de la Generalitat declara davant el jutge que Presidència va sol·licitar la còpia de la crida entre Aemet i el 112 sobre la dana, la versió retallada de la qual es va filtrar després a la premsa, i detalla un procediment intern sense rastre documental formal.