Demanen a Educació més docents per impartir classes telemàtiques a alumnat en quarantena

El sindicat CSIF planteja a Conselleria d’Educació que contracte personal docent de reforç per atendre amb tots els mitjans necessaris l’alumnat que no assisteix els centres perquè està afectat per covid o en quarantena per contacte directe. La central sindical avisa de la “sobrecàrrega” que pateix actualment el professorat en haver de duplicar la seua tasca a causa de les nombroses baixes a les aules.

La Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF) explica que a causa de l’expansió dels contagis per covid, una part important de l’alumnat s’ha vist afectada i no pot acudir a classe.

Per atendre’l, el professorat està duplicant la seua tasca, ja que a la sessió regular als que sí que assisteixen s’afegeix l’atenció i el seguiment individualitzat dels dos, tres o quatre alumnes que puguen tindre de baixa a la seua aula, com passa en molts casos.

El sindicat recalca que aquesta situació produeix “una sobrecàrrega” al professorat. La central sindical proposa a la Conselleria que contracte personal de reforç per poder oferir l’atenció necessària i un seguiment de les classes adequat, sense saturar més els professionals docents que imparteixen les sessions presencials.

La central sindical apunta que aquest personal de reforç s’adjudicaria per centres i tindria com a objectiu formar l’alumnat durant els set, deu o els dies que haja de romandre a casa sense poder eixir ni acudir al seu col·legi o institut.

El sindicat adverteix que, en la situació actual, hi pot haver alumnat que “es quede enrere” pel fet que no aconseguisca seguir les classes de manera adequada per les baixes. La central sindical insta Conselleria que afronte amb urgència aquesta circumstància per evitar-ho.

Per aquest motiu, demana una reunió immediata per analitzar dades de baixa d’alumnat i establir el mecanisme perquè puga ser atés per via telemàtica a casa seua amb personal de reforç i sense sobrecarregar el personal docent dels centres.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.

Els sindicats valoren la caiguda de l’atur en la Comunitat Valenciana però alerten de riscos i precarietat

CCOO i UGT reconeixen la baixada de l'atur al març en la Comunitat Valenciana, però advertixen que la millora està marcada per la incertesa internacional, la temporalitat i la persistent bretxa de gènere.

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.

Detingut a Polop un fugitiu moldau buscat per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha arrestat a Polop a un fugitiu moldau de 30 anys, buscat amb una orde internacional de detenció i penes de fins a 15 anys per delictes de tràfic de drogues.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la comissió de la dana

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana d'octubre de 2024 un informe clau sobre la gestió en la presa de Buseo, on el desbordament va causar set víctimes mortals.

El Arrels, equip nascut després de la dana, conquesta la València Cup Girls en els penals

El Arrels, format per jugadores de zones afectades per la dana, s'imposa a la UE L Alcudia en la final sub19 de la València Cup Girls, en una edicion amb rècord internacional de participacion.

Guido Rodríguez firma el seu primer doblet en LaLiga encara que el València cau davant el Celta

Guido Rodríguez va marcar els seus dos primers gols amb el València i va firmar el seu primer doblet en LaLiga, però l'equip va perdre 2-3 enfront del Celta a Mestalla.