Denuncien que els contagis Covid entre sanitaris han augmentat un 25% 

La Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF) ha denunciat que els contagis de coronavirus entre els professionals sanitaris dels diferents departaments de la província de Castelló s’han incrementat en un 25% únicament durant l’última setmana.

Per àrees, des de CSIF han detallat que “mentre en el departament de Vinaròs s’han registrat 10 nous casos, en la zona del General de Castelló s’han detectat 44 nous positius, 20 en la de l’Hospital Provincial, 38 en la de la Plana i 3 a l’Hospital de la Magdalena”.

Això suposa un total de 115 nous casos enfront dels 86 registrats la setmana anterior en els centres sanitaris castellonencs”, han detallat des de CSIF, que han indicat que, pel que fa al conjunt de la Comunitat Valenciana, “els positius entre els professionals dels departaments de les tres províncies van fregar els 1.100 nous casos únicament en l’última setmana i, per categories professionals, el personal tècnic auxiliar d’infermeria (TCAE) és on més s’han incrementat aquests nous casos, amb 273 enfront dels 179 de la setmana anterior; el personal administratiu, amb 98 positius enfront dels 71 de l’anterior setmana; o el personal zelador, amb 86 casos enfront dels 66 anteriors”.

Quant al conjunt de la ciutadania, també en l’última setmana s’han detectat 1.173 nous positius a la província de Castelló, enfront dels 756 contagis registrats la setmana anterior, això és, un augment de més del 55% en tot just 7 dies, amb 417 persones infectades més.

Enfront d’aquestes xifres, des de la central sindical han reclamat a la Conselleria de Sanitat que “prenga mesures per a, a més de reforçar les plantilles sanitàries per a tractar de contindre els efectes d’una setena ona que està demostrant ser extraordinàriament expansiva, insistir en les mesures de protecció tant per als professionals com per a la ciutadania i garantir la qualitat de l’atenció als pacients”.

Últimes notícies

Detinguts a Dolores i Rojales amb quasi 30 quilos de cocaïna, armes i cotxes amb caletas

La Policia Nacional ha detingut a Dolores i Rojales a dos hòmens acusats de distribuir cocaïna i ha intervingut quasi 30 quilos de droga, armes, diners en efectiu i vehicles amb caletas.

L’excap d’informatius d’À Punt defén que la ràdio va salvar vides durant la dana

L'excap d'informatius d'À Punt sosté davant el jutge que moltes persones van ser rescatades gràcies a les seues anomenades a la ràdio pública i critica la falta de compareixences oficials durant la dana.

El professorat vota si accepta l’oferta d’Educació i definix el futur de la vaga indefinida

Els sindicats docents consulten a la seua afiliació sobre l'última proposta de la Conselleria d'Educació per a frenar la vaga indefinida i decidir si es manté, es modifica o se substituïx per altres formes de protesta.

La exconcejal d’Urbanisme d’Alacant declara per l’adjudicació d’una vivenda pública a la Platja de Sant Joan

La exconcejal d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez declara com investigada per l'adjudicació d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan, en una jornada clau del cas Els Naus que implica diversos càrrecs municipals i autonòmics.

La Hispanic Society mostra tres grans Sorollas en la seu de Sotheby’s a Nova York

La Hispanic Society Museum & Library exhibix fins a l'1 de juny tres grans llenços de Joaquín Sorolla en la seu de Sotheby's a Nova York, dins del programa In residence. La mostra s'emmarca en l'estratègia internacional del museu i en la celebració del centenari del mural Vision d'Espanya.

Les màximes se suavitzen en el litoral de València mentres pugen les mínimes

Cels poc nuvolosos i lleuger descens de les màximes en el litoral i prelitoral de València, amb mínimes a l'alça i vents fluixos variables en la Comunitat Valenciana.

Un accident en l’A-7 a la Cañada causa cues de fins a 8 quilòmetres a Paterna

Un accident entre almenys dos vehicles en l'A-7 a l'altura de La Cañada, a Paterna, manté des de primera hora del matí retencions de fins a 8 quilòmetres en sentit Alacant i cues en sentit Barcelona per l'efecte tafaner.

Un robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira provoca importants retards en la C2 de Rodalia

Un nou robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira ha provocat retards de fins més de mitja hora en la línia C2 de Rodalia València des de primera hora del matí.