Denuncien que els contagis Covid entre sanitaris han augmentat un 25% 

La Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF) ha denunciat que els contagis de coronavirus entre els professionals sanitaris dels diferents departaments de la província de Castelló s’han incrementat en un 25% únicament durant l’última setmana.

Per àrees, des de CSIF han detallat que “mentre en el departament de Vinaròs s’han registrat 10 nous casos, en la zona del General de Castelló s’han detectat 44 nous positius, 20 en la de l’Hospital Provincial, 38 en la de la Plana i 3 a l’Hospital de la Magdalena”.

Això suposa un total de 115 nous casos enfront dels 86 registrats la setmana anterior en els centres sanitaris castellonencs”, han detallat des de CSIF, que han indicat que, pel que fa al conjunt de la Comunitat Valenciana, “els positius entre els professionals dels departaments de les tres províncies van fregar els 1.100 nous casos únicament en l’última setmana i, per categories professionals, el personal tècnic auxiliar d’infermeria (TCAE) és on més s’han incrementat aquests nous casos, amb 273 enfront dels 179 de la setmana anterior; el personal administratiu, amb 98 positius enfront dels 71 de l’anterior setmana; o el personal zelador, amb 86 casos enfront dels 66 anteriors”.

Quant al conjunt de la ciutadania, també en l’última setmana s’han detectat 1.173 nous positius a la província de Castelló, enfront dels 756 contagis registrats la setmana anterior, això és, un augment de més del 55% en tot just 7 dies, amb 417 persones infectades més.

Enfront d’aquestes xifres, des de la central sindical han reclamat a la Conselleria de Sanitat que “prenga mesures per a, a més de reforçar les plantilles sanitàries per a tractar de contindre els efectes d’una setena ona que està demostrant ser extraordinàriament expansiva, insistir en les mesures de protecció tant per als professionals com per a la ciutadania i garantir la qualitat de l’atenció als pacients”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana lidera la pujada del preu de la vivenda al costat de Cantàbria amb un 17,4% al febrer

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana va repuntar un 17,4% al febrer, el segon major augment autonòmic, en un context de caiguda de compravendes i encariment general del metre quadrat a Espanya.

CaixaBank eleva el seu benefici trimestral a 1.572 milions, un 7% més per l’estirada comercial

CaixaBank tanca el primer trimestre amb un benefici net de 1.572 milions, un 7% més, impulsat per la major activitat comercial i els ingressos per servicis en un entorn d'incertesa geopolítica.

Hui és el millor dia per a triar on veure l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

Esta vesprada el Sol estarà quasi en la mateixa posició que durant l'eclipsi total del 12 d'agost, una oportunitat clau per a comprovar si el lloc triat oferix una visió buidada.

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.