Un funcionari de la presó de Villena amb trombes després de vacunar-se amb AstraZeneca

TAMPM ha informat que el treballador ha estat dos dies hospitalitzat amb trombes a les dos cames, després de rebre la primera dosi de la vacuna contra la COVID-19.

L’associació professional de treballadors de presons «Tu Abandono Me Puede Matar» creu que és el primer cas dins el col·lectiu. El funcionari afectat, de 53 anys, està destinat a la presó alacantina de Villena i després d’accedir als informes mèdics, Que per confidencialitat no publiquem, el metge d’urgències que el va atendre va confirmar la possible causa de desenvolupament de trombes l’administració de la primera dosi d’AstraZeneca l’1 de març.

És més, en urgències li van desaconsellar que es vacunés de la segona dosi per precaució. No obstant això, la doctora que li està fent el seguiment posterior li va indicar que podia vacunar sense cap risc. Unes recomanacions contràries que òbviament estan generant un alt grau de malestar i preocupació en el treballador.

Cal recordar que durant la setmana de l’1 al 5 de març, 400 treballadors de la presó de Villena van rebre la primera dosi d’AstraZeneca al poliesportiu de la presó. I de moment cap altre company ha tingut problemes de salut posteriors, excepte els habituals com vòmits, febre o malestar general.

D’altra banda, el mateix treballador fa tan sols 10 dies va patir un còlic renal, pel que va ser assistit a urgències en dos ocasions, i poc després va començar a sentir forts dolors a les cames que li impedien fins i tot caminar. Després fer-li un TAC, van descobrir que tenia dos trombes en una cama i un tercer en l’altra. Insistim que els metges d’urgències que el van atendre li van explicar que hi havia altes probabilitats que fossen una conseqüència dels efectes secundaris de la vacuna.

El funcionari va ser donat d’alta ahir amb pronòstic favorable a l’espera de la seua evolució amb el tractament prescrit per trombes. Des de TAMPM li desitgen una ràpida recuperació i esperen que no li quede cap seqüela.

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.

Alicia Giménez Bartlett amenaça en enviar Petra Delicado al convent si es repetix

Alicia Giménez Bartlett presenta la novel·la Bajo el cielo infernal, un nou cas de Petra Delicado marcat per la seua viudetat i una trama complexa al barri de la Mina.