Mastodon
25.1 C
València
Dimarts, 16 setembre, 2025

Un funcionari de la presó de Villena amb trombes després de vacunar-se amb AstraZeneca

TAMPM ha informat que el treballador ha estat dos dies hospitalitzat amb trombes a les dos cames, després de rebre la primera dosi de la vacuna contra la COVID-19.

L’associació professional de treballadors de presons “Tu Abandono Me Puede Matar” creu que és el primer cas dins el col·lectiu. El funcionari afectat, de 53 anys, està destinat a la presó alacantina de Villena i després d’accedir als informes mèdics, Que per confidencialitat no publiquem, el metge d’urgències que el va atendre va confirmar la possible causa de desenvolupament de trombes l’administració de la primera dosi d’AstraZeneca l’1 de març.

És més, en urgències li van desaconsellar que es vacunés de la segona dosi per precaució. No obstant això, la doctora que li està fent el seguiment posterior li va indicar que podia vacunar sense cap risc. Unes recomanacions contràries que òbviament estan generant un alt grau de malestar i preocupació en el treballador.

Cal recordar que durant la setmana de l’1 al 5 de març, 400 treballadors de la presó de Villena van rebre la primera dosi d’AstraZeneca al poliesportiu de la presó. I de moment cap altre company ha tingut problemes de salut posteriors, excepte els habituals com vòmits, febre o malestar general.

D’altra banda, el mateix treballador fa tan sols 10 dies va patir un còlic renal, pel que va ser assistit a urgències en dos ocasions, i poc després va començar a sentir forts dolors a les cames que li impedien fins i tot caminar. Després fer-li un TAC, van descobrir que tenia dos trombes en una cama i un tercer en l’altra. Insistim que els metges d’urgències que el van atendre li van explicar que hi havia altes probabilitats que fossen una conseqüència dels efectes secundaris de la vacuna.

El funcionari va ser donat d’alta ahir amb pronòstic favorable a l’espera de la seua evolució amb el tractament prescrit per trombes. Des de TAMPM li desitgen una ràpida recuperació i esperen que no li quede cap seqüela.

Últimes notícies

Mor una bebé i la seua mare queda en estat crític després de ser atropellades per un cotxe sense conductor a Calp

Una bebé de 20 dies va morir i la seua mare roman en l'UCI després de ser envestides per un vehicle estacionat que es va desplaçar costa avall en una urbanització. L'altre fill, de quatre anys, va eixir il·lés i s'investiga una possible fallada del fre de mà.

Marcelino afirma que Partey esta llest mentalment per a jugar davant el Tottenham

El tecnico del Vila-real sosté que el migcampista ghanes esta al seu maximo nivell mental per al debut de Champions i apel·la a la presuncion d'innocència. El jugador, que nega els càrrecs, ha de comparéixer en un tribunal de Londres al dia següent del partit.

Mor una xiqueta de 4 anys després de caure des d’un quint pis a Calp

La menor va caure de matinada des del balcó d'un quint pis i va morir cinc dies després a Alacant. La policia judicial investiga l'accident.

Marcelino reivindica l’ambició del Vila-real i recolza a Partey abans del Tottenham

El tècnic del Vila-real assegura que l'equip arriba amb il·lusió de guanyar en el seu debut europeu i defén la presumpció d'innocència de Thomas Partey.

Foyth assenyala el debut davant el Tottenham com una gran oportunitat

El defensa del Vila-real, ex del club londinenc, anticipa un partit molt físic en la primera jornada i reclama confiança en les pròpies virtuts. Considera clau arrancar el camí europeu amb bon peu.

La Xarxa per Palestina alça el seu tancament en la UV després d’un acord amb el rectorat

El node valencià de la Xarxa Universitària per Palestina posa fi al tancament en La Nau després de firmar amb la Universitat de València un acord amb seguiment i mesures. El pacte inclou condemna, revisió de col·laboracions i un grup de treball mensual.

Detinguda una cuidadora per estafar més de 30.000 euros a una anciana a Calp

Una dona de 46 anys va ser arrestada per usar sense permís la targeta de l'anciana a la qual atenia. La Guàrdia Civil li atribuïx més de 40 extraccions nocturnes.

El Consell entregarà a la jutgessa els recursos periodístics del Cecopi si els sol·licita

Emergències garantix que, si la jutgessa ho requerix, posarà a disposició els recursos periodístics gravats en el Cecopi el 29 d'octubre, dia de la dana. S'insistix que no existix una gravació oficial de la reunió.