Un funcionari de la presó de Villena amb trombes després de vacunar-se amb AstraZeneca

TAMPM ha informat que el treballador ha estat dos dies hospitalitzat amb trombes a les dos cames, després de rebre la primera dosi de la vacuna contra la COVID-19.

L’associació professional de treballadors de presons “Tu Abandono Me Puede Matar” creu que és el primer cas dins el col·lectiu. El funcionari afectat, de 53 anys, està destinat a la presó alacantina de Villena i després d’accedir als informes mèdics, Que per confidencialitat no publiquem, el metge d’urgències que el va atendre va confirmar la possible causa de desenvolupament de trombes l’administració de la primera dosi d’AstraZeneca l’1 de març.

És més, en urgències li van desaconsellar que es vacunés de la segona dosi per precaució. No obstant això, la doctora que li està fent el seguiment posterior li va indicar que podia vacunar sense cap risc. Unes recomanacions contràries que òbviament estan generant un alt grau de malestar i preocupació en el treballador.

Cal recordar que durant la setmana de l’1 al 5 de març, 400 treballadors de la presó de Villena van rebre la primera dosi d’AstraZeneca al poliesportiu de la presó. I de moment cap altre company ha tingut problemes de salut posteriors, excepte els habituals com vòmits, febre o malestar general.

D’altra banda, el mateix treballador fa tan sols 10 dies va patir un còlic renal, pel que va ser assistit a urgències en dos ocasions, i poc després va començar a sentir forts dolors a les cames que li impedien fins i tot caminar. Després fer-li un TAC, van descobrir que tenia dos trombes en una cama i un tercer en l’altra. Insistim que els metges d’urgències que el van atendre li van explicar que hi havia altes probabilitats que fossen una conseqüència dels efectes secundaris de la vacuna.

El funcionari va ser donat d’alta ahir amb pronòstic favorable a l’espera de la seua evolució amb el tractament prescrit per trombes. Des de TAMPM li desitgen una ràpida recuperació i esperen que no li quede cap seqüela.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Presó per a tres detinguts per un cultiu de marihuana amb 1.200 plantes a Crevillent

Tres hòmens de 22, 25 i 27 anys han ingressat a la presó provisional després de l'operació 'Lomac' que va desmantellar un cultiu amb 1.200 plantes a Crevillent. En la nau es va constatar un frau elèctric superior a 50.000 euros i el cas l'instruïx un jutjat d'Elx.

La Generalitat adquirix ‘El matador Pepillo’ de Zuloaga per al Museu de Belles Arts

La Generalitat ha adquirit en subhasta pública 'El matador Pepillo' d'Ignacio Zuloaga per al MuBAV. L'obra reforça la col·lecció dels segles XIX i XX i dialoga amb autors valencians.

Les obres de la CHJ triplicaran la capacitat de desguàs del barranc de Poio a Chiva

Les obres d'emergència en el barranc de Poio triplicaran la seua capacitat de desguàs fins a 600 m³/s a Chiva. Són cinc actuacions amb prop de 3 milions i finalització prevista al juny.

La Guàrdia Civil investiga a 45 persones per fraus en exàmens de trànsit i conduir sense permís

La Guàrdia Civil ha investigat a 45 persones en la Comunitat Valenciana per suplantació en la prova teòrica, ús de dispositius per a copiar i conducció amb el permís sense vigència.

Guitarricadelafuente enlluerna a Nova York amb ‘Spanish Leather’ en l’inici del seu gira pels EUA

Primera nit en The Bowery Ballroom amb entrades esgotades i una versió enriquida de 'Spanish Leather' que va fer cantar i ballar a la sala. L'artista va alternar intimisme i eufòria amb arranjaments electrònics i proximitat constant amb el públic.

Febrer s’acomiada en la Comunitat Valenciana amb més núvols, possible pluja i màximes a la baixa

El cap de setmana arriba amb més nuvolositat i amb precipitacions puntuals en el sud de València i nord d'Alacant. Les màximes baixaran, més a l'interior el dissabte, amb vents de l'est i nord-est.

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.