Un funcionari de la presó de Villena amb trombes després de vacunar-se amb AstraZeneca

TAMPM ha informat que el treballador ha estat dos dies hospitalitzat amb trombes a les dos cames, després de rebre la primera dosi de la vacuna contra la COVID-19.

L’associació professional de treballadors de presons «Tu Abandono Me Puede Matar» creu que és el primer cas dins el col·lectiu. El funcionari afectat, de 53 anys, està destinat a la presó alacantina de Villena i després d’accedir als informes mèdics, Que per confidencialitat no publiquem, el metge d’urgències que el va atendre va confirmar la possible causa de desenvolupament de trombes l’administració de la primera dosi d’AstraZeneca l’1 de març.

És més, en urgències li van desaconsellar que es vacunés de la segona dosi per precaució. No obstant això, la doctora que li està fent el seguiment posterior li va indicar que podia vacunar sense cap risc. Unes recomanacions contràries que òbviament estan generant un alt grau de malestar i preocupació en el treballador.

Cal recordar que durant la setmana de l’1 al 5 de març, 400 treballadors de la presó de Villena van rebre la primera dosi d’AstraZeneca al poliesportiu de la presó. I de moment cap altre company ha tingut problemes de salut posteriors, excepte els habituals com vòmits, febre o malestar general.

D’altra banda, el mateix treballador fa tan sols 10 dies va patir un còlic renal, pel que va ser assistit a urgències en dos ocasions, i poc després va començar a sentir forts dolors a les cames que li impedien fins i tot caminar. Després fer-li un TAC, van descobrir que tenia dos trombes en una cama i un tercer en l’altra. Insistim que els metges d’urgències que el van atendre li van explicar que hi havia altes probabilitats que fossen una conseqüència dels efectes secundaris de la vacuna.

El funcionari va ser donat d’alta ahir amb pronòstic favorable a l’espera de la seua evolució amb el tractament prescrit per trombes. Des de TAMPM li desitgen una ràpida recuperació i esperen que no li quede cap seqüela.

Últimes notícies

Aemet desactiva l’avís taronja però manté el groc a la costa fins a les 15.00 hores

Aemet ha desactivat l’avís taronja per pluges al litoral d’Alacant, però manté el nivell groc a tota la costa alacantina i al litoral sud de València fins a les 15.00 hores per possibles ruixats i tronades.

Uns falsos policies roben un tràiler amb roba d’Inditex en un polígon d’Alacant

La Policia Nacional investiga el robatori d’un tràiler carregat amb roba d’Inditex en el polígon El Espartal, a les afores d’Alacant. Els lladres es van fer passar per policies amb vehicles de gran cilindrada i encara no hi ha detinguts.

Villarreal i Levante es juguen a La Ceràmica confirmar la seua arrancada

Villarreal i Levante s’enfronten este diumenge a La Ceràmica en un derbi autonòmic, amb els groguets alliberats per la seua primera victòria i un Levante físicament més fresc.

Óscar Sánchez vol encendre Mestalla perquè el valencianisme recupere la fe

Óscar Sánchez, tècnic interí del València, apel·la a l’ambient de Mestalla per consolidar la reacció de l’equip contra la Real Sociedad i demana que l’afició recupere la fe després d’un inici tens de temporada.

València busca consolidar el seu despertar davant una Real plena de dubtes

El València rep diumenge la Real Sociedad a Mestalla amb l’objectiu d’encadenar la segona victòria i eixir del descens, davant un rival europeu que arriba ple de dubtes i amb el retorn de Carlos Soler i Gonçalo Guedes.

Mor una jove i una dona queda ferida greu en un accident a l’AP-7 a Crevillent

Una jove ha mort i una altra dona ha resultat ferida greu en un accident de trànsit este dissabte a l’AP-7, a l’eixida de Crevillent, després d’envair un vehicle avariat aturat en l’arcén.

Castro assegura que el Vila-real ja està prop del seu millor nivell

Luís Castro, tècnic del Levante, destaca que el Vila-real, malgrat un inici discret en LALIGA, ja s’acosta al seu nivell habitual i alerta de la seua qualitat abans del derbi a La Cerámica.

Morant crida a no resignar-se davant la dreta en l’inici de la conferència del PSPV a Alacant

Diana Morant reivindica a Alacant un PSPV que ‘no es resigna’ davant la dreta i fixa com a objectiu recuperar el Consell i les alcaldies de València i Alacant. Rebeca Torró i Trini Amorós reforcen el missatge amb crítiques al PP, a Vox i a la gestió de la dana a la Comunitat Valenciana.