Un funcionari de la presó de Villena amb trombes després de vacunar-se amb AstraZeneca

TAMPM ha informat que el treballador ha estat dos dies hospitalitzat amb trombes a les dos cames, després de rebre la primera dosi de la vacuna contra la COVID-19.

L’associació professional de treballadors de presons «Tu Abandono Me Puede Matar» creu que és el primer cas dins el col·lectiu. El funcionari afectat, de 53 anys, està destinat a la presó alacantina de Villena i després d’accedir als informes mèdics, Que per confidencialitat no publiquem, el metge d’urgències que el va atendre va confirmar la possible causa de desenvolupament de trombes l’administració de la primera dosi d’AstraZeneca l’1 de març.

És més, en urgències li van desaconsellar que es vacunés de la segona dosi per precaució. No obstant això, la doctora que li està fent el seguiment posterior li va indicar que podia vacunar sense cap risc. Unes recomanacions contràries que òbviament estan generant un alt grau de malestar i preocupació en el treballador.

Cal recordar que durant la setmana de l’1 al 5 de març, 400 treballadors de la presó de Villena van rebre la primera dosi d’AstraZeneca al poliesportiu de la presó. I de moment cap altre company ha tingut problemes de salut posteriors, excepte els habituals com vòmits, febre o malestar general.

D’altra banda, el mateix treballador fa tan sols 10 dies va patir un còlic renal, pel que va ser assistit a urgències en dos ocasions, i poc després va començar a sentir forts dolors a les cames que li impedien fins i tot caminar. Després fer-li un TAC, van descobrir que tenia dos trombes en una cama i un tercer en l’altra. Insistim que els metges d’urgències que el van atendre li van explicar que hi havia altes probabilitats que fossen una conseqüència dels efectes secundaris de la vacuna.

El funcionari va ser donat d’alta ahir amb pronòstic favorable a l’espera de la seua evolució amb el tractament prescrit per trombes. Des de TAMPM li desitgen una ràpida recuperació i esperen que no li quede cap seqüela.

Últimes notícies

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.

Les màximes pugen fins als 34 °C en un dilluns amb 25 graus de diferència amb les mínimes

Les màximes han arribat este dilluns als 34 °C en comarques de l’interior de Castelló i València, amb salts de més de 25 graus respecte a les mínimes en alguns punts. Ademús ha registrat 8,3 °C de mínima i 33,7 °C de màxima, mentre València ciutat ha arribat als 32,5 °C.

Sánchez veu el València amb fam i creu que pot guanyar a Vitòria

L’entrenador interí del València, Óscar Sánchez, destaca la il·lusió i la passió del vestidor abans de visitar l’Alavés a Mendizorroza, i assegura que l’equip té nivell per a traure un triomf a Vitòria.

Ingressa a presó per apunyalar una dona en un camp de Carcaixent

Un home de 44 anys ha ingressat a presó acusat d’intentar assassinar una dona colombiana en una zona aïllada de Carcaixent després d’oferir-li una faena de cuidadora. La víctima va patir múltiples ganivetades en zones vitals però va ser auxiliada per conductors que passaven per allí.

Les ajudes per a autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar-se en octubre

Les ajudes extraordinàries per a autònoms i empreses de Ceuta afectades per la crisi migratòria poden demanar-se des d’este dilluns i es cobraran a principis d’octubre. El ministre Arcadi España destaca que ja s’han presentat moltes sol·licituds davant l’Agència Tributària.

Detinguda a Borriana per furtar 20.000 euros i joies de la vivenda on l’havien acollida

La Guàrdia Civil ha detingut a Borriana una dona de 34 anys acusada de furtar 20.000 euros en efectiu i joies de la vivenda on estava acollida. Part de les joies sostretes s'haurien venut posteriorment en establiments de compravenda d'or de la mateixa localitat.