18.1 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Pillen dins d’un local a 29 persones incomplint el toc de queda en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha posat 31 denúncies per diferents infraccions de l’estat d’alarma, en la seua major part, relatives al toc de queda i ús de mascaretes obligatòries.

 

A demés, els agents han sancionat a set establiments en el dispositiu de vigilància i control assegurant així el compliment de les normes decretades pel Govern per a frenar la pandèmia en la ciutat, i s’ha dissolt dos festes clandestines en cases i atès sis queixes de sorolls.

 

Les autoritats van organitzar esta nit de dissabte un control estàtic de trànsit, en l’avinguda de Dénia en tots dos sentits, a on la Policia va comprovar la documentació de conductors i vehicles, i es van denunciar a 9 per incomplir el toc de queda, i no poder justificar els seus desplaçaments, i 2 conductors han donat positiu en les proves d’alcoholèmia.

 

Desallotgen un local amb 29 persones dins

La Policia Local en els dispositius de vigilància dels compliments de tancaments, aforaments, distàncies de seguretat i excés d’ocupació de les terrasses en els locals d’oci, ha posat set denúncies, per diferents infraccions com excedir l’aforament, no complir la distància de seguretat.

 

Així mateix, es va organitzar un operatiu policial per a garantir el tancament de l’hostaleria en tota la ciutat. En este sentit, la Policia d’Alacant va haver d’intervindre en un local del carrer Castanys, que va ser desallotjat per tindre en el seu interior a 29 persones.

Últimes notícies

Benidorm creu que pagar 350 milions pel sòl de Serra Gelada no serà la ruïna

L'alcalde ha garantit que acatarà la Justícia i que la indemnització pel APR-7 de Serra Gelada no abocarà al consistori a la ruïna ni a una intervenció estatal. L'Ajuntament estudia les seues opcions legals i com afrontar-lo sense pujar impostos.

Compromís demana canviar el nom de l’auditori Julio Iglesias de Benidorm

Compromís ha sol·licitat canviar de nom l'auditori Julio Iglesias de Benidorm i revisar altres honors a l'artista després d'obrir-se una investigació per presumpte assetjament i agressió sexual. PP i PSPV-PSOE demanen prudència i esperar als avanços judicials.

Montero negociarà amb tots els partits per a tirar avant el nou finançament autonòmic

La vicepresidenta primera i ministra d'Hisenda ha assegurat que obrirà converses amb tots els grups per a impulsar la llei que desenrotlle el nou model. Fixa un calendari per a aprovar-la abans de cap d'any i que entre en vigor en 2027.

Basset qualifica de ‘incomprensible’ el retard en l’enviament del Es-Alert

L'ex mane operatiu de bombers ha qualificat de 'incomprensible' el retard del Es-Alert per risc d'inundació. Assenyala que el text es va consensuar a les 18.13 i l'avís va arribar a les 20.11; també qüestiona la utilitat de la visita de la consellera a la zona afectada.

Benidorm afronta una indemnització de 350 milions per Serra Gelada després del revés del TC

El Constitucional ha inadmés l'empara del consistori i acosta l'execució d'una indemnització superior a 350 milions pel APR-7 de Serra Gelada. La xifra duplica el pressupost municipal i deriva de convenis subscrits des de 2003 i d'una cadena de decisions judicials.

Montero nega que el nou model de gestió pretenga trossejar l’Agència Tributària

Montero ha negat que el nou model de gestió tributària busque 'trossejar l'Agència Tributària' i ha defés un treball en xarxa per a millorar el servici i el control del frau.

Rovira acusa a Montero de no aportar dades noves sobre el finançament autonòmic

Rovira ha criticat que la reunió del CPFF no haja servit per a concretar la reforma del finançament autonòmic. Reivindica un fons transitori per a la Comunitat Valenciana.

El Burgos somia i el València s’aferra a la Copa en un dol inèdit

El València arriba al Plantio en plena crisi i busca en la Copa del Rei el passe a quarts i un reforç anímic. El Burgos apunta a una nit històrica davant la seua aficion.