Pillen dins d’un local a 29 persones incomplint el toc de queda en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha posat 31 denúncies per diferents infraccions de l’estat d’alarma, en la seua major part, relatives al toc de queda i ús de mascaretes obligatòries.

 

A demés, els agents han sancionat a set establiments en el dispositiu de vigilància i control assegurant així el compliment de les normes decretades pel Govern per a frenar la pandèmia en la ciutat, i s’ha dissolt dos festes clandestines en cases i atès sis queixes de sorolls.

 

Les autoritats van organitzar esta nit de dissabte un control estàtic de trànsit, en l’avinguda de Dénia en tots dos sentits, a on la Policia va comprovar la documentació de conductors i vehicles, i es van denunciar a 9 per incomplir el toc de queda, i no poder justificar els seus desplaçaments, i 2 conductors han donat positiu en les proves d’alcoholèmia.

 

Desallotgen un local amb 29 persones dins

La Policia Local en els dispositius de vigilància dels compliments de tancaments, aforaments, distàncies de seguretat i excés d’ocupació de les terrasses en els locals d’oci, ha posat set denúncies, per diferents infraccions com excedir l’aforament, no complir la distància de seguretat.

 

Així mateix, es va organitzar un operatiu policial per a garantir el tancament de l’hostaleria en tota la ciutat. En este sentit, la Policia d’Alacant va haver d’intervindre en un local del carrer Castanys, que va ser desallotjat per tindre en el seu interior a 29 persones.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.

Sanitat trau a concurs el transport sanitari en la Comunitat per més de 580 milions

La Conselleria de Sanitat ha licitat el servici de transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana per més de 580 milions, amb un contracte de quatre anys ampliable fins a quasi 858 milions.

Dani Fernández patix un trencament de lligament en el muscle després d’una caiguda en ple concert a València

Dani Fernández patix un trencament de lligament en un muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València. El cantant va haver de parar el xou, però va tornar mitja hora després amb el braç en cabestrell per a acabar l'actuació i serà operat d'urgència.

Sole Giménez defén l’artesania musical enfront de l’amenaça de la intel·ligència artificial

Sole Giménez torna amb Ésser humà, el seu primer disc de temes inèdits en quasi una dècada, i alerta sobre el risc que la intel·ligència artificial substituïsca la creació artesanal.

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.