12.6 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Pillen dins d’un local a 29 persones incomplint el toc de queda en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha posat 31 denúncies per diferents infraccions de l’estat d’alarma, en la seua major part, relatives al toc de queda i ús de mascaretes obligatòries.

 

A demés, els agents han sancionat a set establiments en el dispositiu de vigilància i control assegurant així el compliment de les normes decretades pel Govern per a frenar la pandèmia en la ciutat, i s’ha dissolt dos festes clandestines en cases i atès sis queixes de sorolls.

 

Les autoritats van organitzar esta nit de dissabte un control estàtic de trànsit, en l’avinguda de Dénia en tots dos sentits, a on la Policia va comprovar la documentació de conductors i vehicles, i es van denunciar a 9 per incomplir el toc de queda, i no poder justificar els seus desplaçaments, i 2 conductors han donat positiu en les proves d’alcoholèmia.

 

Desallotgen un local amb 29 persones dins

La Policia Local en els dispositius de vigilància dels compliments de tancaments, aforaments, distàncies de seguretat i excés d’ocupació de les terrasses en els locals d’oci, ha posat set denúncies, per diferents infraccions com excedir l’aforament, no complir la distància de seguretat.

 

Així mateix, es va organitzar un operatiu policial per a garantir el tancament de l’hostaleria en tota la ciutat. En este sentit, la Policia d’Alacant va haver d’intervindre en un local del carrer Castanys, que va ser desallotjat per tindre en el seu interior a 29 persones.

Últimes notícies

La invasió dels Bàrbars, una película que cal vore

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que 'La invasió dels bàrbars' és una pel·lícula important, emocionant i necessària, que recupera la memòria històrica i alerta sobre els perills dels moviments feixistes actuals i considera una obra que passarà a la història del cinema valencià

Marcelino admet que les aturades no els han vingut bé i apunta al Mallorca

Marcelino va subratllar que les dos aturades anteriors van perjudicar el Vila-real i confia a revertir la dinàmica davant el Mallorca en La Ceràmica este dissabte.

València endurix l’ordenança de neteja: fins a 3.000 euros per orinar al carrer i 1.500 per no arreplegar les caques

L'Ajuntament impulsa una reforma de l'ordenança per a adaptar la norma a la legislació vigent i frenar conductes incíviques. Hi haurà sancions de fins a 3.000 euros i noves obligacions per a amos de mascotes, comerços i organitzadors d'esdeveniments.

La Fundació Princesa de Girona destaca el paper dels jóvens en la reconstrucció després de la DANA

El CongresFest x València ha reunit a Aldaia a prop de 900 estudiants per a impulsar la reconstrucció de l'ecosistema jove després de la DANA. La jornada ha posat a la joventut en el centre i impulsat la coordinació institucional.

El Consorci de Bombers de València aprova l’acord que posa fi al conflicte laboral

La Taula General de Negociació ha aprovat l'Acord de Condicions Comunes 2026-2029, que substituïx al de 2022 i normalitza la relació amb els sindicats.

La Diputació de València aportarà 3 milions per als 28 municipis exclosos per la DANA

La institució provincial cobrirà el 50% no finançat per l'Estat en projectes de reparació després de la riuada. Reclama igualtat de tracte per als municipis.

El PP de València aprova la declaració del 25-N de la FEMP amb el vot en contra de Vox

L'Ajuntament de València ha recolzat la moció de la FEMP pel 25-N per a reforçar la lluita contra la violència masclista. Vox, soci de govern, ha votat en contra.

Una tortuga es recupera en el Oceanogràfic després de perdre una aleta per art de fons

Una tortuga Caretta caretta de 30 quilos es recupera en l'Arca de la Mar del Oceanogràfic després de ser rescatada a Oliva amb plàstics i cordes. Els veterinaris li van amputar una aleta i evoluciona favorablement.