Pillen dins d’un local a 29 persones incomplint el toc de queda en Alacant

Ejemplo de shortcode con estilo
  La Policia Local d’Alacant ha posat 31 denúncies per diferents infraccions de l’estat d’alarma, en la seua major part, relatives al toc de queda i ús de mascaretes obligatòries.   A demés, els agents han sancionat a set establiments en el dispositiu de vigilància i control assegurant així el compliment de les normes decretades pel […]

 

La Policia Local d’Alacant ha posat 31 denúncies per diferents infraccions de l’estat d’alarma, en la seua major part, relatives al toc de queda i ús de mascaretes obligatòries.

 

A demés, els agents han sancionat a set establiments en el dispositiu de vigilància i control assegurant així el compliment de les normes decretades pel Govern per a frenar la pandèmia en la ciutat, i s’ha dissolt dos festes clandestines en cases i atès sis queixes de sorolls.

 

Les autoritats van organitzar esta nit de dissabte un control estàtic de trànsit, en l’avinguda de Dénia en tots dos sentits, a on la Policia va comprovar la documentació de conductors i vehicles, i es van denunciar a 9 per incomplir el toc de queda, i no poder justificar els seus desplaçaments, i 2 conductors han donat positiu en les proves d’alcoholèmia.

 

Desallotgen un local amb 29 persones dins

La Policia Local en els dispositius de vigilància dels compliments de tancaments, aforaments, distàncies de seguretat i excés d’ocupació de les terrasses en els locals d’oci, ha posat set denúncies, per diferents infraccions com excedir l’aforament, no complir la distància de seguretat.

 

Així mateix, es va organitzar un operatiu policial per a garantir el tancament de l’hostaleria en tota la ciutat. En este sentit, la Policia d’Alacant va haver d’intervindre en un local del carrer Castanys, que va ser desallotjat per tindre en el seu interior a 29 persones.

Últimes notícies

Catalá obri el diàleg amb l’acampada per l’habitatge però reclama normalitat comercial en Nadal

L’alcaldessa María José Catalá es mostra disposada a negociar amb els acampats per l’habitatge en la plaça de l’Ajuntament, però advertix que la protesta pot xocar amb la campanya comercial de Nadal, clau per als ingressos dels establiments del centre.

Arxiven provisionalment la causa contra l’alcalde de Villena pel robatori del Tresor

Un jutjat de Villena ha acordat el sobreseïment provisional de les diligències contra l’alcalde Fulgencio Celdrán pel robatori del Tresor de Villena, mentre els denunciants anuncien recurs davant l’Audiència Provincial d’Alacant.

Catalá es mostra oberta al diàleg amb l’acampada però reclama normalitat comercial per a Nadal

L’alcaldessa de València es declara disposada a dialogar amb l’acampada per la vivenda en la plaça de l’Ajuntament, però alerta que serà complicat compatibilitzar la protesta amb la campanya de Nadal, clau per al comerç local.

Més centres de majors d’Alacant rebran xarrades policials contra estafes i delictes

La Policia Nacional d’Alacant ha anunciat que estendrà el Pla Major Seguretat a més centres de majors, també gestionats per la Generalitat i entitats privades, per a reforçar la prevenció d’estafes, robatoris i delictes digitals.

Experts reclamen un pacte de l’aigua, més infraestructures i control del regadiu intensiu

Experts en gestió hídrica i organitzacions ecologistes plantegen al futur govern espanyol un pacte d’Estat per l’aigua, més obra hidràulica i un control més estricte del regadiu intensiu i dels pous il·legals davant un escenari de sequeres i pluges torrencials recurrents.

Les víctimes de la DANA recordaran els dos anys a la ‘zona zero’ de Paiporta

L’Associació de Víctimes de la Dana de 2024 commemorarà el segon aniversari de la tragèdia amb un acte el 29 d’octubre al barranc de Paiporta, mentres critica la gestió del Consell i reclama responsabilitats.

Carl Lewis a València: constància, disciplina i mentalitat guanyadora per a l’esport i els negocis

Carl Lewis ha defensat a València que la constància, la disciplina i una mentalitat positiva són essencials tant per a triomfar en l’elit esportiva com en el món empresarial. L’exatleta ha compartit amb jóvens emprenedors la seua experiència olímpica i el seu enfocament per a afrontar els reptes professionals.

El PAI de Benimaclet oferirà 1.345 vivendes noves per a jóvens

L’Ajuntament de València aprovarà este divendres en un ple extraordinari el PAI de Benimaclet, que preveu 1.345 vivendes noves, amb més de 700 habitatges protegits i dotacionals destinats principalment a gent jove.