Una família sencera sense vacunar contra la covid acaba en l’UCI

Els metges insisteixen en la necessitat que es vacunen contra el coronavirus tots els ciutadans que encara no ho han fet davant el preocupant augment d’ingressos greus de pacients sense immunitzar a Espanya.

L’hospital Severo Ochoa de Leganés, Comunitat de Madrid, ha registrat dos brots en famílies sense vacunar: l’últim, el més recent, té a quatre persones en l’UCI i una a les portes, segons les autoritats sanitàries.

En aquest últim cas, quatre membres de la família estaven sense vacunar, i van contagiar a una cinquena persona, la de major edat, que sí que estava immunitzada. Els que no es van vacunar es troben en la unitat de vigilància intensiva, sedats i intubats.

 

Els membres de la família que estan greus tenen edats compreses entre els 30 i 60 anys

 

Per part seua, la persona més major de la família hospitalitzada, que estava vacunada, roman ingressada en planta, però el seu estat de salut és molt fràgil. És probable que haja de passar a l’UCI en les pròximes hores.

Els que estan greus són casos de generacions entre 30 i 60 anys, els que tindrien risc zero de morir o entrar en l’UCI si s’hagueren vacunat. Esther Álvarez, cap d’Urgències de l’hospital Severo Ochoa, assegura que hi ha hagut diversos casos de famílies contagiades al complet. «Abans d’intubar-se ja es penedeixen de no vacunar-se», ha precisat.

L’hospital madrileny ha ingressat des de setembre dos o tres positius de covid a la setmana, xifra que s’ha duplicat des de fa una mica menys d’un mes. Hi ha 100 pacients amb coronavirus ingressats en UCI a Madrid, i 400 en planta. Els metges llancen un missatge clar sobretot per a aquest Nadal: si no es vacunen per ells mateixos, que ho facen pels seus majors.

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.