La Generalitat Valenciana s’ha emplaçat per a la setmana que ve a l’hora d’anunciar noves mesures i restriccions contra la Covid-19.
Per este motiu, la Interdepartamental per a la Prevenció i Actuació davant la Covid-19 es reunirà dilluns que ve per analitzar la situació de la pandèmia a la Comunitat Valenciana i decidir si relaxa algunes de les restriccions després de la celebració de les Falles i l’estabilització dels principals indicadors en les últimes setmanes.
A les 23.59 hores de dilluns finalitza la vigència de les restriccions actuals, que van entrar en vigor a les 00.00 hores del 17 d’agost, i que inclouen el toc de queda entre la 1 i les 6 del matí a 68 municipis i la prohibició que en ells les reunions socials superen les deu persones.