La Generalitat demana prorrogar i ampliar a més municipis el toc de queda

 

 

A l’espera que es reunisca este dijous la taula Interdepartamental on s’acabarà de perfilar l’abast de la revisió de les mesures anticovid, que s’estima podrien implicar més limitacions, el Govern de la Generalitat Valenciana ha demanat este dimecres al Tribunal Superior de Justícia (TSJ) de la Comunitat Valenciana ampliar el toc de queda de 01 a 06 hores a més municipis com a mesura per fer front a l’increment de casos.

Encara que de moment cap font oficial s’atreveix a revelar el que s’està estudiant, les xifres de l’increment de la incidència no presenten cap dubte al fet que si s’opta per implementar noves mesures, augmentaran les restriccions.

No obstant això cal concretar si afectaran de manera global a tota la població amb noves limitacions en nombre de persones en reunions socials o es concentraran més en determinats municipis atenent la incidència que hagen registrat.

Cal recordar que actualment el toc de queda està en vigor fins diumenge a 32 poblacions de la Comunitat Valenciana, 30 d’elles a la província de València, entre elles la ciutat de València i altres poblacions de més de 30.000 habitants com Gandia, Paterna, Mislata, Aldaia, Burjassot, Xirivella i Alaquàs. De la província de Castelló només està Benicàssim, i de la d’Alacant, Sant Vicent del Raspeig.

De moment, la Generalitat Valenciana ja ha presentat la petició al Tribunal Superior de Justícia per prorrogar estes mesures i estendre la limitació de mobilitat nocturna a més municipis.

De fet, la vicepresidenta de Consell, Mònica Oltra, ja va avançar que la Comissió Interdepartamental per a la Prevenció i Actuació davant la Covid-19 d’este dijous adoptarà mesures “protectores” per “incorporar al toc de queda” a municipis en els quals la incidència de la covid-19 “estiga aconseguint majors nivells”.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.