La Generalitat demana prorrogar i ampliar a més municipis el toc de queda

 

 

A l’espera que es reunisca este dijous la taula Interdepartamental on s’acabarà de perfilar l’abast de la revisió de les mesures anticovid, que s’estima podrien implicar més limitacions, el Govern de la Generalitat Valenciana ha demanat este dimecres al Tribunal Superior de Justícia (TSJ) de la Comunitat Valenciana ampliar el toc de queda de 01 a 06 hores a més municipis com a mesura per fer front a l’increment de casos.

Encara que de moment cap font oficial s’atreveix a revelar el que s’està estudiant, les xifres de l’increment de la incidència no presenten cap dubte al fet que si s’opta per implementar noves mesures, augmentaran les restriccions.

No obstant això cal concretar si afectaran de manera global a tota la població amb noves limitacions en nombre de persones en reunions socials o es concentraran més en determinats municipis atenent la incidència que hagen registrat.

Cal recordar que actualment el toc de queda està en vigor fins diumenge a 32 poblacions de la Comunitat Valenciana, 30 d’elles a la província de València, entre elles la ciutat de València i altres poblacions de més de 30.000 habitants com Gandia, Paterna, Mislata, Aldaia, Burjassot, Xirivella i Alaquàs. De la província de Castelló només està Benicàssim, i de la d’Alacant, Sant Vicent del Raspeig.

De moment, la Generalitat Valenciana ja ha presentat la petició al Tribunal Superior de Justícia per prorrogar estes mesures i estendre la limitació de mobilitat nocturna a més municipis.

De fet, la vicepresidenta de Consell, Mònica Oltra, ja va avançar que la Comissió Interdepartamental per a la Prevenció i Actuació davant la Covid-19 d’este dijous adoptarà mesures “protectores” per “incorporar al toc de queda” a municipis en els quals la incidència de la covid-19 “estiga aconseguint majors nivells”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.

València activa el protocol per contaminació de pols en suspensió i llança recomanacions a la població

L'Ajuntament de València activa el protocol informatiu per un episodi de contaminació de pols en suspensió i demana reduir l'exposició a l'aire lliure i l'ús del cotxe privat.

Kameron Taylor afronta el repte de Màlaga sense por i amb màxim respecte a Unicaja

Kameron Taylor destaca que València Basket no es tirarà arrere davant el repte de visitar a Unicaja després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i subratlla el carinyo i respecte que sent pel seu exequipo.

El València Basket defén la seua segona plaça en l’ACB en la pista d’un Unicaja molt exigit

El València Basket visita a l'Unicaja a Màlaga per a protegir la seua segona posició en la Lliga Endesa després d'una exigent setmana en Eurolliga, enfront d'un rival esgotat per les derrotes però reforçat per la seua passada a la Final Four de la BCL.

Athletic i Vila-real mesuren les seues aspiracions europees en San Mamés

San Mamés acull un dol clau per Europa en el qual l'Athletic intenta recuperar crèdit després del seu colp a Getafe davant un Vila-real que vol consolidar la seua plaça de Champions.

Matías Moreno exigix màxima intensitat del Llevant davant el Getafe

Matías Moreno reclama que el Llevant isca amb màxima determinació i unit per a aconseguir la victòria davant el Getafe i acostar-se a la permanència.

Morant demana a les administracions reforçar la seua aposta per la cultura en la Comunitat Valenciana

Diana Morant reivindica el potencial del sector cultural valencià i reclama a totes les administracions que reforcen el seu suport amb més esdeveniments i polítiques estables.

Interceptat a Moixent un conductor drogat després de recórrer 27 quilòmetres en sentit contrari per la A-35 i l’A-33

La Guàrdia Civil de Trànsit investiga a un home de 64 anys que va conduir de nit, sota els efectes de les drogues, 27 quilòmetres en sentit contrari per les autovies A-35 i A-33 fins a ser detingut a Moixent.