Guàrdia Civil i Policia Nacional escortaran les vacunes fins a les residències del territori valencià

 

Agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Nacional escortaran l’arribada de les primeres vacunes al territori valencià per a garantir que este diumenge es comence amb el procés de vacunació en set residències, totes elles lliures de Covid-19 i que no han tingut casos des de fa, almenys, 90 dies.

 

En este sentit, Sanitat no informarà dels punts de recepció de les vacunes per a garantir la seguretat d’estos. L’escorta per part de les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat es farà també fins a les residències a on s’administraran les primeres bovines, ha informat la Generalitat en un comunicat.

 

El procés logístic, organitzat pel Ministeri de Sanitat, es fa transportant fins a Espanya les vacunes per carretera i avions per a garantir que les primeres dosis estaran a la disposició de totes les comunitats i ciutats autònomes, permetent que es comence la vacunació el mateix dia.

 

Els funcionaris de sanitat exterior i altres funcionaris de la Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana treballen en col·laboració amb la Generalitat des de la setmana passada per a que el procés de transport i distribució es complisca amb totes les garanties necessàries.

En esta primera remesa, les vacunes es remetran refrigerades, per això l’operatiu muntat per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública implica el manteniment de la cadena de fred, entre 2 i 8 graus, fins a la seua correcta administració.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana inicia març amb núvols, temperatures sense canvis i pluges febles

L'inici de març arriba amb intervals nuvolosos i possibles pluges febles en el sud de València, que poden aconseguir el nord d'Alacant, amb pols en suspensió en el sud. Demà la nuvolositat augmentarà de sud a nord i les precipitacions podrien ser més persistents en el sud de València i nord d'Alacant.

Detinguts dos promotors a Elx per estafar més de 163.000 euros en reformes sense executar

La Policia Nacional ha detingut a Elx a dos administradors d'una empresa de reformes després de cobrar més de 163.000 euros i executar menys del 18% de dos obres. Una de les vivendes va quedar sense sostre.

Manuel González guanya en Moto2 de Tailàndia per 0,099 s; Folgat tercer i García Dols evacuat

Manuel González ha aconseguit la seua primera victòria de la temporada en el GP de Tailàndia de Moto2 després d'un final resolt per 99 mil·lèsimes. Izan Guevara va ser segon i Daniel Holgado, tercer, en una carrera amb dos banderes roges i evacuació de Sergio García Dols.

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.