Guàrdia Civil i Policia Nacional escortaran les vacunes fins a les residències del territori valencià

 

Agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Nacional escortaran l’arribada de les primeres vacunes al territori valencià per a garantir que este diumenge es comence amb el procés de vacunació en set residències, totes elles lliures de Covid-19 i que no han tingut casos des de fa, almenys, 90 dies.

 

En este sentit, Sanitat no informarà dels punts de recepció de les vacunes per a garantir la seguretat d’estos. L’escorta per part de les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat es farà també fins a les residències a on s’administraran les primeres bovines, ha informat la Generalitat en un comunicat.

 

El procés logístic, organitzat pel Ministeri de Sanitat, es fa transportant fins a Espanya les vacunes per carretera i avions per a garantir que les primeres dosis estaran a la disposició de totes les comunitats i ciutats autònomes, permetent que es comence la vacunació el mateix dia.

 

Els funcionaris de sanitat exterior i altres funcionaris de la Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana treballen en col·laboració amb la Generalitat des de la setmana passada per a que el procés de transport i distribució es complisca amb totes les garanties necessàries.

En esta primera remesa, les vacunes es remetran refrigerades, per això l’operatiu muntat per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública implica el manteniment de la cadena de fred, entre 2 i 8 graus, fins a la seua correcta administració.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana la fi de la vaga docent i apel·la al sentit comú

Pérez Llorca urgix als sindicats docents a posar fi a la vaga indefinida iniciada l'11 de maig, defén avanços en la negociació i reclama recuperar el sentit comú i el diàleg.

Educació i sindicats seguixen sense acord després de cinc hores de negociació per la vaga docent

La Conselleria d'Educació i els sindicats de docents encadenen cinc hores de negociació sense tancar acords per a resoldre la vaga indefinida, després d'una nova manifestació massiva del professorat a València.

Ford Almussafes encara una setmana clau per a definir el seu nou marc laboral

La planta de Ford a Almussafes celebrarà la setmana vinent la segona reunió per a renovar l'Acord per l'Electrificació i fixar les noves condicions laborals i salarials lligades a l'arribada del Bast a partir de 2028.

Obrin juí oral per delictes d’odi contra la regidora de Vox a València

El Tribunal d'Instància de València obri juí oral contra la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi lligat a la difusió reiterada de missatges contra migrants, persones LGTBI i amb discapacitat en xarxes socials.

Castro reivindica el gran final de temporada del Llevant i apunta a Europa pel nivell a casa

Luis Castro subratlla que l'excel·lent rendiment del Llevant a casa va ser clau per a la permanència i sosté que, amb eixe nivell fora, l'equip hauria pogut barallar per Europa.

La Venus de l’Almadrava es consolida com a nou símbol arqueològic d’Alacant

La troballa de la Venus de l'Almadrava, una escultura romana del segle I d. C. prop del jaciment de Lucentum, es presenta com un de les fites arqueològiques més rellevants d'Alacant i com a nou emblema de la ciutat.

Condemnat a 15 anys de presó per degollar a un home en un pont de València

Un jurat popular declara culpable a un home per degollar a un altre en un pont de València al juliol de 2024. L'Audiència Provincial li imposa 15 anys de presó i fortes indemnitzacions a la família de la víctima.

València llança una campanya per a frenar la sobrepoblació de coloms i recorda les multes per donar-los menjar

L'Ajuntament de València posa en marxa la campanya 'No alimentes el problema' per a demanar a la ciutadania que deixe de donar menjar als coloms i reduir la seua sobrepoblació, que ja ha començat a descendir.