12.2 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

L’hostaleria reobri les terrasses en una setmana marcada per la pluja i les queixes pel límit d’aforament

 

A primera hora d’este matí de dilluns, 1 de març, s’ha viscut al llarg de les diferents localitats del territori valencià la reobertura de les terrasses dels locals del sector de l’hostaleria. Ara bé, no ha sigut com la gran majoria dels hostalers s’imaginaven, ja que el temps no els acompanya.

 

Esta primera setmana del mes de març ve marcada per la pluja, encara que l’hostaleria té l’esperança que no siga tant com el que s’ha marcat. A demés, la reobertura també ve acompanyada per les crítiques del sector per la limitació de l’aforament de les terrasses, que poden obrir fins al 70%, una mesura que qualifiquen de perjudicial per al funcionament dels seus locals.

 

Ara, al llarg de la setmana, els hostalers hauran de fer un primer balanç per a vore la resposta de la gent a la reobertura de les terrasses, les que poden estar obertes fins a les 18.00 hores de la vesprada i amb un màxim de 4 persones per taula.

Últimes notícies

Emergències llança un avís especial per pluges fortes i temporal marítim des del dilluns

El Centre de Coordinació d'Emergències ha emés un avís especial per temporal marítim, pluges fortes i vent des del dilluns a la vesprada en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un episodi amb precipitacions molt persistents, ratxes molt fortes i neu copiosa en muntanya.

Reial Madrid 2-0 Llevant: triomf en el caos amb gols de Mbappé i Asencio

El Reial Madrid es va imposar 2-0 al Llevant després d'un primer temps de xiulets i dubtes. L'entrada de Güler i Mastantuono va canviar el guió i l'equip va reaccionar.

València atorgarà la Medalla d’Or a la Real Germanor de Sant Antoni Abad

L'Ajuntament concedirà la seua màxima distinció a la Real Germanor de Sant Antoni Abad. El lliurament serà el 9 d'Octubre, després de rebre el títol de 'Real' i a les portes del seu 75 aniversari.

Mor un jove de 19 anys en ennuegar-se amb un grilló de mandarina a Alacant

Un jove de 19 anys ha mort a la Platja de Sant Joan després d'ennuegar-se amb un grilló de mandarina mentres estava amb amics. Els equips d'emergència no han aconseguit reanimar-ho i s'ha ordenat l'autòpsia.

Corberán crida a rebel·lar-se en Lliga davant el Getafe

El tècnic del València apel·la a caràcter i determinació per a competir en el Coliseum després de menys de 72 hores de descans. Assenyala pilota parada, transicions i defensa com a claus.

Final per la supervivència: Getafe i València es juguen aire en el Coliseum

Getafe i València disputen un dol directe per la permanència. Els azulones arriben en mala ratxa i amb tres reforços, mentres els che busquen el seu primer triomf fora.

Alliberat un octogenari explotat per una xarxa de Bizkaia per a estafes per internet

La Guàrdia Civil ha alliberat un home de més de 80 anys utilitzat per una xarxa assentada en Bizkaia per a estafes en línia. Hi ha 19 detinguts, 121 víctimes identificades i 57 comptes bloquejats.

Montero critica als barons del PP per parlar sense propostes sobre finançament autonòmic

La vicepresidenta primera ha retret al PP que convoque un cim per a debatre sense plantejar alternatives i ha defés una proposta de 21.000 milions.