12.6 C
València
Diumenge, 4 gener, 2026

La incidència acumulada en territori valencià baixa fins als 57,66 casos per 100.00 habitants

 

La incidència acumulada en els últims 14 dies del coronavirus en el territori valencià ha baixat fins als 57,66 casos per cada 100.000 habitants, quasi cinc punts menys que el dimarts i per davall del llindar dels 60 positius. Es manté com la tercera autonomia amb una taxa menor, per darrere d’Extremadura i Balears.

 

D’eixa manera ho recull l’actualització diària de casos de coronavirus que publica el Ministeri de Sanitat, en la que  s’observa que la incidència acumulada a set dies se situa en 21,80, enfront dels 23,62 del dia anterior; la segona menor per darrere de Balears.

 

Per part seua, l’ocupació hospitalària també continua baixant: hi ha 524 pacients Covid ingressats en planta, 42 menys que el dimarts, amb el que el percentatge d’ocupació de llits ha descendit del 4,93% al 4,56%. De la mateixa manera, la pressió en UCI també continua descendint amb 164 llits ocupats, una ocupació del 16,48% enfront del 17,22% del dia anterior. Els dos paràmetres se situen per davall de la mitjana d’Espanya.

Últimes notícies

El Vila-real recupera la pegada i tomba l’invicte de l’Elx a casa (1-3)

El Vila-real ha guanyat 1-3 en el Martínez Valero amb punts de Moleiro, Mikautadze i Pedraza i ha posat fi a l'invicte de l'Elx com a local. L'equip franjiverde va reaccionar després del 0-2, però li va faltar ullal en la segona part.

El Vila-real recupera la pegada i tomba l’invicte de l’Elx a casa (1-3)

Victoria 1-3 del Vila-real en el Martínez Valero que posa fi a l'invicte local de l'Elx. Dos gols en 13 minuts i sentència de Pedraza van marcar el derbi.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra el suposat colp d’estat a Veneçuela

Quasi un centenar s'ha concentrat enfront del consolat dels Estats Units a València per a denunciar el que consideren ingerència i un suposat colp d'estat a Veneçuela.

Els bombers han rescatat a un home ferit en la rocalla de la cala de Finestrat (Alacant)

Un home ha sigut rescatat després de quedar atrapat en la rocalla de la cala de Finestrat. L'operatiu ha durat quasi tres hores i ha culminat amb evacuació per mar.

1-3: el Vila-real recupera la pegada i acaba amb l’invicte de l’Elx com a local

El Vila-real es va imposar 1-3 en el Martínez Valero i va tallar la ratxa de l'Elx a casa. Un inici fulminant i la sentència de Pedraza van decidir el derbi

1-3: El Vila-real acaba amb la ratxa invicta de l’Elx en el seu estadi

El Vila-real ha trencat l'invicte de l'Elx com a local amb un 1-3 consolidat en dos colps inicials de Moleiro i Mikautadze i una sentència final de Pedraza. Martin Neto va acostar al conjunt il·licità abans del descans, però després de la represa a penes va generar perill clar.

Cavalcada de Reis a València bat rècord amb 1.300 participants i repartiment de llum, caramels i peluixos

València prepara una Cavalcada de Reis històrica amb 1.300 participants i un fort reforç artístic. Hi haurà repartiment de pals de llum, corones, caramels sense glútens i 3.000 peluixos.

El Vila-real colpeja prompte i s’avança davant l’Elx al descans (1-2)

Dos gols en tretze minuts permeten al Vila-real anar-se amb avantatge davant l'Elx; Martim Net retalla i el quadre local acaba fregant l'empat abans del descans.