16.8 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Moren dos pacients de coronavirus per una fallada elèctrica a l’hospital

Dos pacients de coronavirus han mort a conseqüència d’una fallada elèctrica en un hospital de la capital de Jordània, Amman. Es tracta d’un nou incident després que sis pacients moriren al març per un altre tall d’oxigen.

L’últim incident ha tingut a l’hospital dels Jardins, de caràcter privat però llogat pel Govern per a atendre els pacients. Les causes de l’incident s’estan investigant en este moment, tal com ha comunicat el ministre de Salut, Firas al Hawari.

Així mateix, el ministre de l’Estat per a la Comunicació, Sajer Dudin ha explicat a Europa Press que la recerca es realitzarà a nivell tècnic per a descobrir les causes del tall d’energia i l’extensió dels danys causats.

Fa quatre mesos van dimitir almenys sis alts responsables sanitaris de Jordània, entre ells el ministre de Salut, a conseqüència de les morts d’almenys sis pacients en un hospital del país després d’un tall del subministrament d’oxigen.

Últimes notícies

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’homicidi d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.

Quasi mitja plantilla de l’Elx ja ha marcat en la Lliga

En 21 jornades, 12 jugadors de l'Elx han vist porta. El repartiment de gols, amb aportacions des de totes les línies, reduïx la dependència d'un només nou.

Luís Castro impulsa al Llevant i rellança a Pablo Martínez, Matturro i Losada

El Llevant ha sumat set punts en quatre jornades amb el tècnic portugués, que ha reposicionat a Pablo Martínez i ha donat protagonisme a Matturro i Losada. Uns altres com Etta Eyong, Carlos Álvarez i Arriaga busquen la seua millor versió.