Moren dos pacients de coronavirus per una fallada elèctrica a l’hospital

Dos pacients de coronavirus han mort a conseqüència d’una fallada elèctrica en un hospital de la capital de Jordània, Amman. Es tracta d’un nou incident després que sis pacients moriren al març per un altre tall d’oxigen.

L’últim incident ha tingut a l’hospital dels Jardins, de caràcter privat però llogat pel Govern per a atendre els pacients. Les causes de l’incident s’estan investigant en este moment, tal com ha comunicat el ministre de Salut, Firas al Hawari.

Així mateix, el ministre de l’Estat per a la Comunicació, Sajer Dudin ha explicat a Europa Press que la recerca es realitzarà a nivell tècnic per a descobrir les causes del tall d’energia i l’extensió dels danys causats.

Fa quatre mesos van dimitir almenys sis alts responsables sanitaris de Jordània, entre ells el ministre de Salut, a conseqüència de les morts d’almenys sis pacients en un hospital del país després d’un tall del subministrament d’oxigen.

Últimes notícies

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.