Moren dos pacients de coronavirus per una fallada elèctrica a l’hospital

Dos pacients de coronavirus han mort a conseqüència d’una fallada elèctrica en un hospital de la capital de Jordània, Amman. Es tracta d’un nou incident després que sis pacients moriren al març per un altre tall d’oxigen.

L’últim incident ha tingut a l’hospital dels Jardins, de caràcter privat però llogat pel Govern per a atendre els pacients. Les causes de l’incident s’estan investigant en este moment, tal com ha comunicat el ministre de Salut, Firas al Hawari.

Així mateix, el ministre de l’Estat per a la Comunicació, Sajer Dudin ha explicat a Europa Press que la recerca es realitzarà a nivell tècnic per a descobrir les causes del tall d’energia i l’extensió dels danys causats.

Fa quatre mesos van dimitir almenys sis alts responsables sanitaris de Jordània, entre ells el ministre de Salut, a conseqüència de les morts d’almenys sis pacients en un hospital del país després d’un tall del subministrament d’oxigen.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.

Pedro Martínez subratlla l’equilibri del València Basket i refreda l’eufòria

El tècnic va valorar la folgada victòria davant UCAM Murcia i, després d'una altra bona imatge en Eurolliga, va demanar prudència: 'hem trobat l'equilibri, però no hi ha fórmula màgica'

110-84: el València Basket atropella al UCAM Murcia amb un Montero decisiu

El València Basket va dominar de principi a fi i va guanyar 110-84 al UCAM Murcia en el Roig Arena, impulsat pels 23 punts i 6 assistències de Jean Montero. Els taronja van arribar a manar per 30 i es van ensenyorir també del basket average.