17.2 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

99 nous positius per coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat de la Comunitat Valenciana ha notificat 99 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 391.828 persones. Per províncies, 23 a Castelló (40.509 en total); 22 a Alacant (146.810 en total); i 54 a València, (204.508 en total). El total de casos no assignats es manté en 1.

Des de l’última actualització s’han registrat 306 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, ja són 393.935 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.903 a Castelló, 147.145 a Alacant i 205.832 a València. El total d’altes no assignades es manté en 55.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 171 persones ingressades: 33 a la província de Castelló, amb 4 pacients en UCI; 46 a la província d’Alacant, 8 d’ells en l’UCI; i 92 a la província de València, 28 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 6 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.383: 801 a la província de Castelló, 2.817 en la d’Alacant i 3.765 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 1.979 casos actius, la qual cosa suposa un 0,49% del total de positius.

Hui s’han registrat 2 brots d’origen social a Alfarb i Sagunt amb 14 i 19 casos, respectivament.

Vacunació

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 2.038.019 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies: 238.091 a Castelló, 749.115 a Alacant i 1.050.813 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca i la monodosi de Janssen) 653.098 persones.

Últimes notícies

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.

L’IVAM prorroga fins al 22 de febrer l’exposició de Cristina García Rodero

L'IVAM ha estés la mostra de Cristina García Rodero fins al diumenge 22 de febrer pel gran acolliment del públic. Hi haurà visites guiades i un recital.

Desarticulada una trama d’explotació laboral en obradors de pa: 12 migrants alliberats

La Policia ha desarticulat una xarxa que explotava a migrants en obradors de pa de Palència. Hi ha 12 víctimes alliberades, 5 detinguts i dos locals clausurats.

Alerta taronja per vent en el litoral nord de València i fenòmens costaners a Alacant

Emergències ha activat el nivell taronja per vent en el nord del litoral valencià i per fenòmens costaners en tot el litoral d'Alacant. Es demana evitar la costa i ajornar activitats en la mar.

Detingut a Alzira per guardar 25 armes antigues sense llicència en una casa de camp

La Policia ha arrestat a un home després de localitzar 15 armes curtes i 10 llargues, algunes amb munició, sense llicències ni números de sèrie. La troballa es va produir en una casa de camp d'Alzira després d'una investigació iniciada per una denúncia.

EU-Podem impulsa una moció de censura contra Barcala per l’escàndol de les VPP

EU-Podem ha anunciat contactes amb l'oposició per a explorar una moció de censura contra l'alcalde Luis Barcala per l'escàndol de les VPP. La iniciativa arriba després del ple en el qual també Vox va demanar la seua dimissió i agreuja l'aïllament del govern en minoria.