Un passatger procedent de Londres vola sense la PCR i dona positiu en l’aeroport d’Alacant

 

Un passatger procedent del Regne Unit que va arribar a l’aeroport d’Alacant-Elx sense la PCR feta va donar positiu en el test que li van fer i va acabar anant-se’n en taxi en la matinada d’este dilluns, a la seua residència en Almeria

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, el trasllat en taxi fins a la seua casa va ser l’única solució que van donar els responsables de Salut Pública, ja que el passatger contagiat es va negar a anar a un centre hospitalari.

 

El passatger que va arribar contagiat des de Londres, va rebre presumptament instruccions per a confinar-se en la seua casa d’Almeria, serà sancionat per haver viatjat a Espanya sense tindre la prova PCR feta, a pesar de ser una prova mèdica que s’exigix per a poder volar.

 

Va donar positiu en l’aeroport valencià

Tal com pareix, el viatger, un ciutadà nigerià amb residència en la província d’Almeria, va embarcar en Londres assegurant que tenia la PCR. No obstant això, després d’aterrar l’avió dilluns passat a la nit en L’Altet, el viatger va passar el control policial de documentació i a continuació el de Sanitat Exterior, a on va dir que no portava damunt la PCR.

 

Per este motiu, en l’aeroport d’Alacant se li va fer un test d’antígens i va donar positiu per coronavirus. Després de confirmar-se el contagi del viatger del Regne Unit, a on la soca britànica està causant una elevada propagació del Covid-19, es va contactar amb Salut Pública per a vore quina solució s’adoptava.

 

Com el passatger no volia anar a un hospital d’Alacant i com té la seua residència en Almeria des de Salut Pública es va indicar que fora a sa casa i es va buscar un taxista que volguera portar-lo fins al seu domicili sabent que estava contagiat. Així es va fer i el viatger va ser traslladat en la matinada d’ahir. 

 

Últimes notícies

Museus de Valladolid, León, Màlaga, València i Madrid incorporen 62 obres d’art recuperades a Itàlia

Un total de 62 peces d’art, valorades en més de tres milions d’euros i procedents de tràfic il·lícit, s’han reintegrat a museus d’Espanya, inclosos centres de València, Madrid, Valladolid, León i Màlaga, després de l’operació Altarpiece de la Guàrdia Civil.

Detinguda a Alacant per llogar un pis en condicions infrahumanes a immigrants sense papers

Una dona de 56 anys ha sigut detinguda a Alacant per utilitzar la seua vivenda com a pis patera per a immigrants en situació irregular, cobrar-los 10 euros al dia i amenaçar de mort els agents que l’investigaven.

Kejelcha i Tesfay lideren una llista d’elit històrica en el Marató València 2026

El Marató València Trinidad Alfonso Zurich del 6 de desembre comptarà amb Yomif Kejelcha i Fotyen Tesfay, segon millor registre mundial masculí i femení, al capdavant d’una llista d’elit amb grans figures internacionals.

La Generalitat destinarà 100 milions al Pla de la Indústria de la Defensa per a impulsar el lideratge valencià

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i ha confirmat que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions d’euros per desplegar el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i situar la Comunitat Valenciana en el mapa europeu del sector.

Mónica Oltra serà ratificada dissabte com a candidata de Compromís a l’alcaldia de València

Compromís per València celebrarà este dissabte una assemblea extraordinària al Jardí Botànic per ratificar Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València per a les municipals de 2027 i presentar el seu projecte polític per a la ciutat.

Vint anys de l’accident de metro de València: 43 morts, 47 ferits i 13 responsables polítics assenyalats

Es complixen vint anys de l’accident de metro de València de 2006, amb 43 morts i 47 ferits, un llarg recorregut polític, social i judicial i 13 responsables polítics assenyalats per Les Corts.