Un passatger procedent de Londres vola sense la PCR i dona positiu en l’aeroport d’Alacant

 

Un passatger procedent del Regne Unit que va arribar a l’aeroport d’Alacant-Elx sense la PCR feta va donar positiu en el test que li van fer i va acabar anant-se’n en taxi en la matinada d’este dilluns, a la seua residència en Almeria

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, el trasllat en taxi fins a la seua casa va ser l’única solució que van donar els responsables de Salut Pública, ja que el passatger contagiat es va negar a anar a un centre hospitalari.

 

El passatger que va arribar contagiat des de Londres, va rebre presumptament instruccions per a confinar-se en la seua casa d’Almeria, serà sancionat per haver viatjat a Espanya sense tindre la prova PCR feta, a pesar de ser una prova mèdica que s’exigix per a poder volar.

 

Va donar positiu en l’aeroport valencià

Tal com pareix, el viatger, un ciutadà nigerià amb residència en la província d’Almeria, va embarcar en Londres assegurant que tenia la PCR. No obstant això, després d’aterrar l’avió dilluns passat a la nit en L’Altet, el viatger va passar el control policial de documentació i a continuació el de Sanitat Exterior, a on va dir que no portava damunt la PCR.

 

Per este motiu, en l’aeroport d’Alacant se li va fer un test d’antígens i va donar positiu per coronavirus. Després de confirmar-se el contagi del viatger del Regne Unit, a on la soca britànica està causant una elevada propagació del Covid-19, es va contactar amb Salut Pública per a vore quina solució s’adoptava.

 

Com el passatger no volia anar a un hospital d’Alacant i com té la seua residència en Almeria des de Salut Pública es va indicar que fora a sa casa i es va buscar un taxista que volguera portar-lo fins al seu domicili sabent que estava contagiat. Així es va fer i el viatger va ser traslladat en la matinada d’ahir. 

 

Últimes notícies

El Consell només ha pagat el 60 % de les ajudes per la DANA, segons la Sindicatura

La Sindicatura de Comptes ha constatat que fins al febrer només s'ha abonat el 60 % de les ajudes per la DANA a la Comunitat Valenciana i alerta de possibles reintegraments per riscos d'incompliments en milers d'expedients.

Detenen a Alcoi una dona per explotar sexualment altres dones en un pis

Una dona de 34 anys ha sigut detinguda a Alcoi per gestionar un pis on explotava sexualment dones estrangeres, aprofitant la seua vulnerabilitat i situació irregular.

El CGPJ ajorna la decisió sobre les queixes contra la jutgessa de la DANA de València

La Comissió Permanent del CGPJ ha decidit ajornar la resolució sobre les tres queixes disciplinàries contra la jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA de València per a estudiar amb més detall la voluminosa documentació del cas. Les queixes provenen de la exconsellera Salomé Pradas, de l’ex secretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso i de l’advocat Rubén Gisbert.

Rafael Rubio nega ser ‘RR’ i reclama arxivar la seua imputació en el cas Azud

L’exsubdelegat del Govern i exregidor socialista Rafael Rubio ha sol·licitat al jutjat l’arxiu dels delictes de suborn i blanqueig que se li atribuïxen en el cas Azud, en considerar que els indicis són insuficients, especialment la suposada associació a les sigles ‘RR’.

Aemet activa avís taronja dimecres a València per fortes pluges i pedra gran

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís taronja a la província de València per ruixats intensos de fins a 40 l/m2 en una hora i pedra de fins a 4 centímetres, sobretot en l’interior i el prelitoral.

Tancat el transvasament Tajo-Segura per una greu rotura del canal a Liétor

La Confederación Hidrográfica del Tajo ha tancat el transvasament Tajo-Segura després de detectar-se una greu rotura del canal al terme de Liétor (Albacete), fet que obliga a buidar el tram afectat i avaluar-ne els danys.

Retirats 1.500 quilos de peixos morts del riu Magre i els treballs acabaran dijous

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha arreplegat uns 1.500 quilos de peixos morts al riu Magre, entre Montserrat, Montroi i Llombai, i preveu completar els treballs este dijous.

Els quatre equips valencians només han guanyat un partit i tres ja estan en descens

Villarreal, Elche i València ocupen els tres llocs de descens després de cinc jornades, en un inici històricament negatiu per al futbol de la Comunitat Valenciana, que només ha celebrat una victòria entre els seus quatre equips.