Les persones vacunades contra el coronavirus comptaran amb un justificant

 

Les persones a les quals se’ls ha administrat la vacuna enfront de la COVID-19 a la Comunitat Valenciana podran comptar amb un justificant vacunal que inclou informació sobre la vacuna que han rebut.

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha assenyalat que “la pàgina web de Sanitat permetrà, a partir d’ara, que els valencians i les valencianes puguen descarregar-se un justificant de la seua vacunació contra la COVID-19”.

En este sentit, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha habilitat a la lloc web un apartat sobre vacunació COVID-19, on es poden descarregar les dades referents a la vacuna que ha rebut.

A més, ha afegit que “mitjançant este senzill tràmit, la persona que ha estat vacunada davant el coronavirus a la Comunitat Valenciana podrà saber el tipo de vacuna que se li ha administrat, cada dosi i el lot a què pertany”. “És un justificant de caràcter purament informatiu per a la ciutadania “, ha precisat.

Per a això, les persones que es vulguin descarregar el justificant vacunal han d’accedir a l’apartat de vacunació COVID-19 de la lloc web, I, un cop fet este pas, el sistema li demanarà que introdueixi el número de la targeta SIP, la data de naixement i la data d’emissió de la targeta SIP.

Posteriorment, la persona usuària rebrà al telèfon mòbil un codi de seguretat que haurà d’introduir al web per poder accedir a tota la informació sobre la vacuna contra la COVID-19.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.