Les persones vacunades contra el coronavirus comptaran amb un justificant

 

Les persones a les quals se’ls ha administrat la vacuna enfront de la COVID-19 a la Comunitat Valenciana podran comptar amb un justificant vacunal que inclou informació sobre la vacuna que han rebut.

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha assenyalat que «la pàgina web de Sanitat permetrà, a partir d’ara, que els valencians i les valencianes puguen descarregar-se un justificant de la seua vacunació contra la COVID-19».

En este sentit, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha habilitat a la lloc web un apartat sobre vacunació COVID-19, on es poden descarregar les dades referents a la vacuna que ha rebut.

A més, ha afegit que «mitjançant este senzill tràmit, la persona que ha estat vacunada davant el coronavirus a la Comunitat Valenciana podrà saber el tipo de vacuna que se li ha administrat, cada dosi i el lot a què pertany». «És un justificant de caràcter purament informatiu per a la ciutadania «, ha precisat.

Per a això, les persones que es vulguin descarregar el justificant vacunal han d’accedir a l’apartat de vacunació COVID-19 de la lloc web, I, un cop fet este pas, el sistema li demanarà que introdueixi el número de la targeta SIP, la data de naixement i la data d’emissió de la targeta SIP.

Posteriorment, la persona usuària rebrà al telèfon mòbil un codi de seguretat que haurà d’introduir al web per poder accedir a tota la informació sobre la vacuna contra la COVID-19.

Últimes notícies

Compromís exigix l’enderroc de l’hotel Sidi Saler i la renaturalització de la Devesa

Compromís ha reclamat al Govern central que declare caducada la concessió de l’hotel Sidi Saler, en parc natural de l’Albufera, i inicie el seu enderroc per recuperar el cordó dunar de la Devesa.

La Comunitat activa 15.000 efectius i tanca parcs naturals pel gran eclipsi solar

La Comunitat Valenciana ha activat un macrodispositiu amb més de 15.000 efectius, 29 mitjans aeris i 40 drons per a garantir la seguretat durant l’eclipsi solar d’este dimecres, amb parcs naturals tancats i operatius especials en platges i zones d’alta afluència.

L’augment de carrapates al camp encén l’alarma sanitària entre els llauradors

AVA-ASAJA ha alertat d’un fort increment de carrapates en zones rurals valencianes i reclama mesures sobre camps abandonats i fauna salvatge per a reduir el risc per a persones i animals.

Un sisme de magnitud 2,7 sacseja el Golf de València sense causar danys

El Golf de València ha registrat este dimarts un sisme de magnitud 2,7, a sis quilòmetres de profunditat, que no ha causat danys ni incidències segons Emergències 112.

L’Elx torna a omplir el Martínez Valero amb 27.000 abonats

L’Elx ha tancat la campanya d’abonaments 2026-27 amb 27.000 abonats, xifra límit del club i rècord històric igualat, impulsat pel ‘Carnet Franjiverde’.

Així queden els dorsals del València Basket femení per a la temporada 2026-27

Les sis jugadores que continuen al València Basket conserven els seus números per al curs 2026-27, mentres que la nova incorporació Marta Suárez estrenarà el dorsal 16 a La Fonteta.

Deting a Tortosa un fugitiu reclamat per Interpol per robatoris en empreses de Castelló

La Guàrdia Civil ha detingut a Tortosa un home reclamat per Interpol i vinculat a dos robatoris amb força en empreses de la província de Castelló el passat 5 de juny.

Un SMS de Sanitat alerta com vore l’eclipsi solar de forma segura a la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat ha enviat un SMS amb recomanacions per a observar de forma segura l’eclipsi solar del 12 d’agost i ha reforçat urgències, Oftalmologia i el dispositiu d’ambulàncies a la Comunitat Valenciana.