Les persones vacunades contra el coronavirus comptaran amb un justificant

 

Les persones a les quals se’ls ha administrat la vacuna enfront de la COVID-19 a la Comunitat Valenciana podran comptar amb un justificant vacunal que inclou informació sobre la vacuna que han rebut.

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha assenyalat que «la pàgina web de Sanitat permetrà, a partir d’ara, que els valencians i les valencianes puguen descarregar-se un justificant de la seua vacunació contra la COVID-19».

En este sentit, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha habilitat a la lloc web un apartat sobre vacunació COVID-19, on es poden descarregar les dades referents a la vacuna que ha rebut.

A més, ha afegit que «mitjançant este senzill tràmit, la persona que ha estat vacunada davant el coronavirus a la Comunitat Valenciana podrà saber el tipo de vacuna que se li ha administrat, cada dosi i el lot a què pertany». «És un justificant de caràcter purament informatiu per a la ciutadania «, ha precisat.

Per a això, les persones que es vulguin descarregar el justificant vacunal han d’accedir a l’apartat de vacunació COVID-19 de la lloc web, I, un cop fet este pas, el sistema li demanarà que introdueixi el número de la targeta SIP, la data de naixement i la data d’emissió de la targeta SIP.

Posteriorment, la persona usuària rebrà al telèfon mòbil un codi de seguretat que haurà d’introduir al web per poder accedir a tota la informació sobre la vacuna contra la COVID-19.

Últimes notícies

Cinc mil aficionats omplin el Roig Arena en una festa històrica del Valencia Basket amb regust de comiat

El Valencia Basket ha celebrat el segon títol de la Lliga Endesa al Roig Arena davant de cinc mil aficionats en un acte ple d’eufòria, missatges de gratitud i un clar aire de comiat per possibles eixides com la de Jean Montero.

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.