La Policia Local d’Alacant posa 30 denúncies per desobediència i dissol 7 festes en cases

Ejemplo de shortcode con estilo
  La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament informa que l’operatiu especial organitzat per la Policia Local d’Alacant durant la matinada del dissabte per a fer front al Covid amb inspeccions i controls, es va saldar amb un total de 30 denúncies per desobediència del toc de queda. Els agents han sancionat a dos establiments per no […]

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament informa que l’operatiu especial organitzat per la Policia Local d’Alacant durant la matinada del dissabte per a fer front al Covid amb inspeccions i controls, es va saldar amb un total de 30 denúncies per desobediència del toc de queda. Els agents han sancionat a dos establiments per no respectar les distàncies de seguretat, i s’han dissolt set festes en cases per a evitar contagis de coronavirus en Alacant.

 

Durant la passada jornada en el tancament dels locals d’hostaleria i restauració i el compliment d’aforaments i mesures, es van sancionar a dos locals, que estaven incomplint la mesura de mantindre les distàncies entre taules i clients per a evitar contagis i aforaments.

 

La Policia Local ha organitzat un dispositiu amb controls i patrulles de vigilància per a fer complir el toc de queda amb la restricció de la mobilitat des de les onze de la nit, amb les excepcions de motius justificats com desplaçar-se per treball, en el que es van imposar huit denúncies per incomplir-ho i estar en el carrer.

 

Els agents del servici nocturn i la unitat Fox esta nit de dissabte també han denunciat a dos persones per no portar l’obligada mascareta, amb sancions de 100€, i a huit persones per incomplir l’ordenança de neteja de la ciutat.

 

Mesures de prevenció

L’edil de Seguretat, José Ramón González, ha demanat que  «continuem sumant esforços i s’adopten mesures de prevenció amb la màxima responsabilitat, evitant qualsevol situació que puga posar en risc la salut i seguretat de tots, la prioritat ha de ser que no es produïsquen nous contagis amb un seguiment rigorós de les limitacions d’aforament en les reunions evitant-les este Nadal».​

 

Per a fer front a la pandèmia la Policia Local dissol les festes que s’organitzen en cases generant soroll i molèsties als veïns, sense màscares i amb reunions de més de sis persones. En esta matinada s’ha intervingut en set festes, les tres primeres fins a les 00.30 hores han tingut lloc en l’avinguda de la Vila Joiosa, Teulada i la Unió, i passades la 1.20 hores s’han desplaçat al carrer Alcoleja, sobre les dos al carrer Francisco Montero Pérez, i fins a les 3.30 hores es van dissoldre dos festes més en l’avinguda de Niça i Matemàtic Romer.

 

De la mateixa manera, la Policia Local ha organitzat un dispositiu per a conseguir detindre a un cotxe que es va donar a la fugida, a les 23.08 hores en un accident de trànsit en el carrer de Pablo Iglesias, conseguint interceptar-lo, immobilitzant el cotxe i obrint diligències per un presumpte delicte de desobediència i contra la seguretat viària, i per conduir baix els efectes de l’alcohol.

Últimes notícies

La Torre homenatja els voluntaris de la dana amb una escultura

La nova escultura de La Torre recorda les persones que van ajudar durant la dana del 29 d’octubre de 2024. L’obra, dissenyada per Paco Roca, té 2,30 metres d’altura i pesa 370 quilos.

La Comunitat Valenciana jugarà 454 milions d’euros en el sorteig de la Lotería de Navidad

La Comunitat Valenciana jugarà 454 milions d'euros en el sorteig del 22 de desembre. La província de València concentra 242 milions.

Aguirre avisa: cal jugar perfecte per a véncer el Real Madrid

Aguirre considera que el Valencia haurà de jugar a la perfecció per a guanyar el Real Madrid. L’equip busca la primera victòria com a local este dissabte, a Mestalla.

El Valencia busca estrenar-se a casa davant un Madrid en ratxa

El Valencia rep dissabte el Real Madrid a les 21.00 hores, amb l’objectiu de sumar la primera victòria de la temporada a casa en LaLiga. Els visitants arriben amb set triomfs seguits i aspiren al lideratge.

Hugo Sotelo tornarà a Balaídos amb una samarreta diferent

El migcampista del Levante jugarà este diumenge a Balaídos davant del Celta de Vigo, el club al qual pertany. Sotelo també ha parlat de la seua recuperació i de la mort de Jesús de Miguel.

Pérez Llorca i Catalá qüestionen l’interés de Sánchez per València

Pérez Llorca ha criticat l’acte del PSOE amb Sánchez a València. María José Catalá ha qüestionat els temes que abordarà el president.

El DNI digital serà vàlid per a identificar-se i votar en les eleccions generals del 29N

Els electors podran utilitzar l'aplicació MiDNI davant de la mesa electoral mitjançant un codi QR temporal, mentre Interior repartirà més de 60.000 terminals per a verificar-lo

Sánchez, instat a arribar a València en alta velocitat

Miguel Barrachina ha demanat que Pedro Sánchez arribe a València en alta velocitat. Ha denunciat 18 cancel·lacions en un dia, tres línies de Rodalia tancades i inversions pendents.