29.7 C
València
Dimarts, 1 juliol, 2025

Desmantellen dos festes il·legals amb 55 participants en Elx

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Este cap de setmana, la Policia Local d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha dissolt dos festes il·legals. Una d’elles es va produir el divendres amb 16 jóvens, alguns menors d’edat. 

 

Segons ha explicat el diari ‘Información’, els participants d’esta festa il·legal estaven consumint alcohol i drogues en un descampat en el camí del Cementeri Nou, al costat de l’abocador del Camí de la Rápita. Tots ells van ser identificats i sancionats.

 

El dissabte es va registrar una altra festa clandestina en la que van participar almenys 40 persones entre la guarderia Don Honorio i el polígon industrial de Carrús. Quinze persones van conseguir fugir del lloc dels fets, però la resta va ser identificada. Portaven música i consumien alcohol. Cal destacar que en esta festa participaven menors d’edat.

 

A demés, durant el cap de setmana es va detectar a 14 persones saltant-se el toc de queda i es van imposar més de trenta multes per portar mal posada la mascareta.

Últimes notícies

Mor un home de 32 anys després d’apunyalament en una plaça d’Elx

Un home de 32 anys va morir després de ser apunyalat en el coll en la plaça Primer de Maig, a Elx. La policia busca testimonis per a esclarir l'homicidi.

Rescaten a una senderista deshidratada amb presíncope en el Penyal d’Ifach durant onada de calor

Una senderista ha sigut rescatada en el Penyal d'Ifach després de deshidratar-se i patir símptomes de presíncope mentres descendia. El rescat es va dur a terme amb un helicòpter i va ser evacuada en ambulància a causa de l'onada de calor que afecta a Alacant.

Salomé Pradas amplia la seua queixa al CGPJ per irregularitats en la transcripció de la seua declaració judicial

L'advocat de Salomé Pradas, exconsellera de Justícia valenciana, amplia la seua queixa al CGPJ per irregularitats en la transcripció de la seua declaració en el cas dana, destacant l'omissió de preguntes i cites legals clau.

Detingut a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en una furgoneta

Un home de 45 anys va ser arrestat a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en un compartiment metàl·lic dins d'una furgoneta. La Policia Nacional va intervindre després de detectar una conducta sospitosa durant una inspecció rutinària.

Detingut a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en furgoneta

La Policia Nacional arresta a un home amb 30 quilos de cocaïna amagats en un compartiment ocult dins d'una furgoneta a La Pobla de Vallbona, València.

Roberto Bautista cau en primera ronda de Wimbledon davant Cameron Norrie

Roberto Bautista perd enfront de Cameron Norrie en primera ronda de Wimbledon 2025 amb un marcador de 6-3, 3-6, 6-4 i 7-6.

La Policia descarta vincle entre el robatori a Benidorm i el cas judicial de Koldo García

La Policia Nacional considera que el robatori patit a la casa de la mare de Koldo García a Benidorm és un fet fortuït sense connexió amb el cas judicial que involucra al seu fill.

Pla Endavant per a la Comunitat Valenciana: 29.000 milions per a previndre futures DANA i consolidar la recuperació

El Pla Endavant de la Comunitat Valenciana, amb una inversió de 29.000 milions, busca consolidar la recuperació després de la DANA d'octubre i previndre futures catàstrofes.