12.5 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

La Policia de la Generalitat sanciona a quatre locals per incomplir la normativa anticovid

 

La Policia de la Generalitat ha supervisat 24 àrees comercials i inspeccionat 299 establiments del territori valencià des de dijous passat per a comprovar el compliment de la normativa Covid-19 i la Llei d’Espectacles. Com a resultat, s’ha sancionat a quatre locals, ja que els agents han comprovat que el compliment dels aforaments i l’horari de tancament ha sigut «generalitzat».

 

A demés, els agents han identificat a 496 persones i 599 cotxes des del dijous, han fet 247 advertiments per l’ús inadequat de la mascareta o per no complir les distàncies de seguretat i alçat 24 actes per incompliment de l’ús de la mascareta o saltar-se el toc de queda, a demés de tres per tinença de drogues o armes.

 

Des de març de 2020, els grups d’Establiments i d’Espectacles de la Unitat Adscrita al territori valencià han fet 6.490 inspeccions en locals i comerços, amb un resultat de 669 sancionats. A demés, s’han elevat 1.317 actes per incompliment de les mesures higienicosanitàries i 430 per saltar-se el toc de queda.

 

En este període, la Policia de la Generalitat ha supervisat 16.370 establiments i ha identificat a 16.901 persones per a informar de la normativa sanitària i vigilar el seu compliment.

Últimes notícies

València Basket i AS Mònaco xoquen en la zona alta de l’Eurolliga amb estils oposats en atac

Dos equips en ratxa s'enfronten este dijous en el Roig Arena, separats per un triomf, per a mesurar dos atacs molt productius i oposats. La pintura i el triple es perfilen com a claus en un partit amb impacte directe en la classificació.

La jutgessa de la dana cita a tres testimonis per contradiccions sobre el confinament

La magistrada que investiga la gestió de la dana ha citat al subsecretari de Justícia i a dos advocats per les contradiccions entre un informe i una versió prèvia. El jutjat afig a la causa l'informe de l'Advocacia i els wasaps Feijoo-Mazon amb acta notarial.

El València encarrila el fitxatge de Sadiq Umar després del seu comiat en Zubieta

El València veu encaminada l'arribada de Sadiq Umar i el davanter s'ha acomiadat dels seus companys en Zubieta. Els clubs negocien un traspàs definitiu.

El PP insta el PSPV a publicar les seues comunicacions de la dana i reclama transparència

Fernando Pastor ha reclamat al PSPV que faça públiques les seues comunicacions del 29 d'octubre de 2024, com ja ha fet el PP. També ha anomenat a consensos en Les Corts i ha alertat de riscos per a la Comunitat davant la reunió Sánchez-ERC.

Compromís denuncia un Nadal a València amb transport col·lapsat i boicot a vianants

Compromís ha acusat a María José Catalá d'impulsar el cotxe privat durant Nadal i de deixar el transport públic desbordat. La coalició reclama una reforma ambiciosa en Colón i advertix de costos per la falta de ZBE.

Indonèsia amplia dos dies la busca del menor valencià desaparegut després del naufragi

Les autoritats indonèsies van estendre fins al divendres el dispositiu per a localitzar al xiquet de 10 anys desaparegut després del naufragi. La pròrroga arriba després d'un dia sense troballes i després de recuperar el cos de Mateo, de 9 anys.

El València visitarà al Burgos i l’Elx al Betis en els octaus de la Copa del Rei

El sorteig d'octaus de la Copa del Rei va aparellar al València amb el Burgos i a l'Elx amb el Betis. La ronda es jugarà entre el 13 i el 15 de gener a partit únic.

Dimitrievski pot jugar en LaLiga amb el València més d’un any després

Stole Dimitrievski es perfila per a tornar a la Lliga amb el València per la lesió de Julen Agirrezabala, més d'un any després del seu últim partit. Carlos Corberán valora també a Cristian Rivero.