La Policia de la Generalitat sanciona a quatre locals per incomplir la normativa anticovid

 

La Policia de la Generalitat ha supervisat 24 àrees comercials i inspeccionat 299 establiments del territori valencià des de dijous passat per a comprovar el compliment de la normativa Covid-19 i la Llei d’Espectacles. Com a resultat, s’ha sancionat a quatre locals, ja que els agents han comprovat que el compliment dels aforaments i l’horari de tancament ha sigut «generalitzat».

 

A demés, els agents han identificat a 496 persones i 599 cotxes des del dijous, han fet 247 advertiments per l’ús inadequat de la mascareta o per no complir les distàncies de seguretat i alçat 24 actes per incompliment de l’ús de la mascareta o saltar-se el toc de queda, a demés de tres per tinença de drogues o armes.

 

Des de març de 2020, els grups d’Establiments i d’Espectacles de la Unitat Adscrita al territori valencià han fet 6.490 inspeccions en locals i comerços, amb un resultat de 669 sancionats. A demés, s’han elevat 1.317 actes per incompliment de les mesures higienicosanitàries i 430 per saltar-se el toc de queda.

 

En este període, la Policia de la Generalitat ha supervisat 16.370 establiments i ha identificat a 16.901 persones per a informar de la normativa sanitària i vigilar el seu compliment.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.