La proposta final de Sanitat per a Nadal contempla reunions de fins a 10 persones

 

El Govern ja ha establit les seues mesures i restriccions per al Nadal 2020. L’Executiu i les comunitats autònomes acordaran este dimecres, en el si de Consell Interterritorial del Sistema Nacional de Salut (CISNS), limitar l’entrada i eixida en les comunitats i ciutats autònomes durant el Nadal 2020.

 

A demés, entre altres mesures pel coronavirus, el document amb el que treballa el Govern d’Espanya inclou la limitació de persones en les reunions nadalenques. El coronavirus obligarà a viure unes festes diferents. En el document amb el que treballen des del Ministeri de Sanitat, limita a 10 persones les reunions socials de la nit del 24 de desembre, Nadal, Nit de cap d’any i Any Nou.

 

D’esta forma s’establix en l»Acord pel que es preveuen mesures de salut pública enfront de Covid-19 per a la celebració de les festes nadalenques’, al que ha tingut accés Europa Press i que serà aprovat esta vesprada.

 

Este document, a demés, estén l’horari habitual de l’actual toc de queda els dies 24 i 25 de desembre, Nit de cap d’any. Amb motiu de les ocasions especials per les festes nadalenques 2020, l’horari límit de Nadal quedaria estés fins a la 01.30 hores de la matinada.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.