Anuncios

La proposta final de Sanitat per a Nadal contempla reunions de fins a 10 persones

 

El Govern ja ha establit les seues mesures i restriccions per al Nadal 2020. L’Executiu i les comunitats autònomes acordaran este dimecres, en el si de Consell Interterritorial del Sistema Nacional de Salut (CISNS), limitar l’entrada i eixida en les comunitats i ciutats autònomes durant el Nadal 2020.

 

A demés, entre altres mesures pel coronavirus, el document amb el que treballa el Govern d’Espanya inclou la limitació de persones en les reunions nadalenques. El coronavirus obligarà a viure unes festes diferents. En el document amb el que treballen des del Ministeri de Sanitat, limita a 10 persones les reunions socials de la nit del 24 de desembre, Nadal, Nit de cap d’any i Any Nou.

 

D’esta forma s’establix en l”Acord pel que es preveuen mesures de salut pública enfront de Covid-19 per a la celebració de les festes nadalenques’, al que ha tingut accés Europa Press i que serà aprovat esta vesprada.

 

Este document, a demés, estén l’horari habitual de l’actual toc de queda els dies 24 i 25 de desembre, Nit de cap d’any. Amb motiu de les ocasions especials per les festes nadalenques 2020, l’horari límit de Nadal quedaria estés fins a la 01.30 hores de la matinada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.