La proposta final de Sanitat per a Nadal contempla reunions de fins a 10 persones

 

El Govern ja ha establit les seues mesures i restriccions per al Nadal 2020. L’Executiu i les comunitats autònomes acordaran este dimecres, en el si de Consell Interterritorial del Sistema Nacional de Salut (CISNS), limitar l’entrada i eixida en les comunitats i ciutats autònomes durant el Nadal 2020.

 

A demés, entre altres mesures pel coronavirus, el document amb el que treballa el Govern d’Espanya inclou la limitació de persones en les reunions nadalenques. El coronavirus obligarà a viure unes festes diferents. En el document amb el que treballen des del Ministeri de Sanitat, limita a 10 persones les reunions socials de la nit del 24 de desembre, Nadal, Nit de cap d’any i Any Nou.

 

D’esta forma s’establix en l»Acord pel que es preveuen mesures de salut pública enfront de Covid-19 per a la celebració de les festes nadalenques’, al que ha tingut accés Europa Press i que serà aprovat esta vesprada.

 

Este document, a demés, estén l’horari habitual de l’actual toc de queda els dies 24 i 25 de desembre, Nit de cap d’any. Amb motiu de les ocasions especials per les festes nadalenques 2020, l’horari límit de Nadal quedaria estés fins a la 01.30 hores de la matinada.

Últimes notícies

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.

Aagesen alerta del risc extrem d’incendis i carrega contra els bulos sobre els focs

Sara Aagesen reclama prudència davant un risc molt alt d’incendis per la possible quarta ona de calor i critica com una irresponsabilitat política els bulos sobre l’origen dels focs.

Onda prohibix beure i cuinar amb l’aigua de l’aixeta fins que siga segura

L’Ajuntament d’Onda ha prohibit beure i cuinar amb l’aigua de la xarxa per precaució arran de l’incendi de La Vall d’Uixó, i només permet l’ús per a higiene i neteja fins que les anàlisis garantisquen que és segura.

La jutgessa de la DANA crida a declarar com a testimoni Martínez Mus

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha acordat citar com a testimoni, encara sense data, el vicepresident tercer del Govern valencià i conseller Vicente Martínez Mus, arran dels missatges que va enviar al grup de Whatsapp del Consell durant l’episodi de pluges.

València prepara l’arribada de més de 200 obres de Sorolla amb un contracte de transport de 404.000 euros

El Consorci de Museus ha tret a licitació el trasllat de més de 200 obres de Joaquín Sorolla des de la Hispanic Society de Nova York a València, amb un pressupost de 404.236,80 euros i previsió d’inaugurar la col·lecció en gener de 2027 al Museu de la Ciutat.

El jugador de l’Elx Josan Ferrández llegirà el pregó de les Festes d’Elx 2026

L’Ajuntament d’Elx ha triat el futbolista crevillentí de l’Elx CF José Antonio Ferrández ‘Josan’ com a pregoner de les Festes d’Elx 2026, en reconeixement a la seua trajectòria i vincle amb el club i la ciutat.