Els pubs de Cocentaina obriran baix la responsabilitat de l’alcaldessa

 

L’alcaldessa de Cocentaina, en la comarca del Comtat (Alacant), Mireia Estepa, del PSPV-PSOE, ha anunciat este dijous que assumirà la responsabilitat perquè puguen obrir els tres pubs de la localitat, després de què no hagen pogut arribar a cap acord amb el Consell perquè permeteren canviar les seues llicències a les d’activitats de cafeteria.

 

«Després d’intentar-ho per moltes i diferents parts a escala autonòmica perquè entengueren que és una mesura excepcional, no ha pogut ser cap d’elles, i per tant he hagut d’assumir la responsabilitat com a alcaldessa per a permetre que els pubs de Cocentaina òbriguen», ha explicat l’alcaldessa.

 

Estepa ha remarcat que esta decisió és un vot de confiança i els pubs hauran de signar una declaració de responsabilitat perquè les seues llicències s’interpreten temporalment com les de les cafeteries, «a fi d’evitar que els pubs estiguen tancats i continuen perdent més diners». Estepa ha advertit que si la policia Local veu un incompliment, es procedirà al tancament del pub, pel que ha demanat respecte «als propietaris i, sobretot, als clients».

 

Esta mesura temporal farà que els pubs actuen amb les mateixes mesures de seguretat enfront del Covid-19 que la resta d’establiments d’hostaleria, tant en distàncies, horaris o aforaments permesos.

Últimes notícies

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Quasi el 20 % de les dones que juguen a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un impacte emocional alt i conseqüències en els seus hàbits de joc.

La plantilla de Ford Almussafes es juga el seu futur laboral en plena recta final de l’ERTE Red

Ford Almussafes negocia ja el nou marc laboral i salarial que regirà a partir de 2027, mentre afronta els últims sis mesos de l’ERTE Red i prepara la planta per al nou Bronco.

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.