27.6 C
València
Dissabte, 19 juliol, 2025

Els pubs de Cocentaina obriran baix la responsabilitat de l’alcaldessa

 

- Advertisement -Telegram València Diari

L’alcaldessa de Cocentaina, en la comarca del Comtat (Alacant), Mireia Estepa, del PSPV-PSOE, ha anunciat este dijous que assumirà la responsabilitat perquè puguen obrir els tres pubs de la localitat, després de què no hagen pogut arribar a cap acord amb el Consell perquè permeteren canviar les seues llicències a les d’activitats de cafeteria.

 

«Després d’intentar-ho per moltes i diferents parts a escala autonòmica perquè entengueren que és una mesura excepcional, no ha pogut ser cap d’elles, i per tant he hagut d’assumir la responsabilitat com a alcaldessa per a permetre que els pubs de Cocentaina òbriguen», ha explicat l’alcaldessa.

 

Estepa ha remarcat que esta decisió és un vot de confiança i els pubs hauran de signar una declaració de responsabilitat perquè les seues llicències s’interpreten temporalment com les de les cafeteries, «a fi d’evitar que els pubs estiguen tancats i continuen perdent més diners». Estepa ha advertit que si la policia Local veu un incompliment, es procedirà al tancament del pub, pel que ha demanat respecte «als propietaris i, sobretot, als clients».

 

Esta mesura temporal farà que els pubs actuen amb les mateixes mesures de seguretat enfront del Covid-19 que la resta d’establiments d’hostaleria, tant en distàncies, horaris o aforaments permesos.

Últimes notícies

Incendi a Ibi afecta al Parc Natural de la Font Roja i mobilitza a la UME per al seu control

Un incendi forestal a Ibi ha afectat unes 250 hectàrees del Parc Natural de la Font Roja. L'UME i nombrosos mitjans treballen per a controlar el foc, mentres les autoritats investiguen el seu origen en una comunitat religiosa.

Alerta màxima per risc extrem d’incendis forestals a la Comunitat Valenciana este cap de setmana

La Generalitat Valenciana manté l'alerta per risc extrem d'incendis forestals a causa de temperatures pròximes a 40 graus i ratxes de vent de ponent de fins a 50 km/h durant el cap de setmana.

L’incendi forestal a Ibi aconseguix el parc natural de la Font Roja i mobilitza nombrosos mitjans d’emergència

L'incendi forestal declarat a Ibi (Alacant) ha entrat al parc natural de la Font Roja, activant una gran resposta amb mitjans aeris, terrestres i la sol·licitud de la Unitat Militar d'Emergències a causa de les condicions extremes de calor i vent.

Concentració a València contra la violència racista i la por de la comunitat marroquina a eixir al carrer

Una multitud es va concentrar a València per a condemnar la violència racista deslligada en Torre Pacheco, destacant la por que sent la comunitat marroquina per a eixir al carrer davant les agressions.

Els favorits consoliden el seu lideratge en la primera jornada de la regata TabarcaVela a Alacant

La TabarcaVela Diputació d'Alacant 2025 arranca amb triomf dels campions de l'any passat en les seues categories. Peix d'Abril i Ebury Sailing Team dominen la classificació després de primera jornada.

Jalance aconseguix els 40° en una jornada amb temperatures màximes a la baixa en el litoral sud de València

Jalance es registra com el municipi més calorós de València amb 40 graus en una jornada en la qual les temperatures màximes disminuïxen en el litoral sud de la província.

Detingut a Bulgària un dels condemnats per l’agressió sexual grupal en Vall d’Albaida

La Policia Nacional en col·laboració amb equips internacionals ha detingut a Bulgària a un dels dos condemnats per la violació grupal d'una menor en Vall d'Albaida en 2020, escapolit després de ser sentenciat a 12 anys de presó.

L’incendi forestal d’Ibi aconseguix el parc natural de la Font Roja i mobilitza a múltiples mitjans per al seu control

Un incendi a Ibi (Alacant) ha entrat al parc natural de la Font Roja, mobilitzant a deu mitjans aeris i al voltant de cent efectius terrestres per a la seua extinció, mentres s'espera l'arribada de la UME per riscos climatològics.