Puig avisa sobre el Cap d’Any: «Ens estem jugant molt, un dia no és un dia: pot ser l’últim»

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha fet altra volta este dijous un avís sobre les possibles celebracions de la Nit de cap d’any, alertant que «ens estem jugant molt, un dia no és un dia sinó que pot ser l’últim» i ha avisat que els primers dies de gener, després de les festes, seran d’«intens estrés sanitari i hem d’estar preparats».

 

«Ací estem treballant» ha dit Puig en una entrevista en la cadena SER recollida per Europa Press, en la que no ha concretat si hi haurà restriccions més dures per al territori valencià, l’única en estes dates que manté el tancament perimetral, com un possible confinament. Sobre este tema, el president ha advocat per «vore la millor resposta i no es pot descartar res». 

 

En esta línia, considera que «anunciar permanentment de manera compulsiva» mesures sense que s’estiguen complint les prèvies adoptades «no té sentit» i ha posat l’accent que el fonamental és totes les restriccions en hostaleria, circulació de persones, sanitàries i de mobilitat es complisquen.

 

El president ha valorat que hi ha un compliment «molt important» per part de la població però també ha avisat que si un 15 o un 20% de ciutadans no les complixen, «és definitori d’una caiguda enorme en una situació extrema».

Últimes notícies

Lleuger descens de les temperatures i possibles ruixats esta vesprada a l’interior de Castellon

La Comunitat Valenciana vivira una jornada de cels poc nuvolosos, lleuger descens de les maximas en Castellon i possibilitat de ruixats amb tempesta esta vesprada a l'interior nord.

Sis sindicalistes es tanquen en Educació després d’una nova ruptura de la negociació de la vaga docent

Sis sindicalistes de STEPV, UGT i CCOO es tanquen en la Conselleria d'Educació després de trencar-se de nou la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari valencià.

Amaia enlluerna amb veu i complicitat en un Roig Arena entregat

Amaia oferix en el Roig Arena de València un concert íntim i festiu alhora, en el penúltim directe del seu gira Arenas amb el disc Si òbric els ulls no és real.

Els sis sindicalistes tancats en Educació abandonen la Conselleria després de trencar amb la negociació

Els sis representants de STEPV, UGT i CCOO que van romandre tancats en la Conselleria d'Educació han eixit de les instal·lacions de matinada i anuncien que no acudiran a la taula sectorial convocada per a este dilluns.

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.