Puig avisa sobre el Cap d’Any: «Ens estem jugant molt, un dia no és un dia: pot ser l’últim»

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha fet altra volta este dijous un avís sobre les possibles celebracions de la Nit de cap d’any, alertant que «ens estem jugant molt, un dia no és un dia sinó que pot ser l’últim» i ha avisat que els primers dies de gener, després de les festes, seran d’«intens estrés sanitari i hem d’estar preparats».

 

«Ací estem treballant» ha dit Puig en una entrevista en la cadena SER recollida per Europa Press, en la que no ha concretat si hi haurà restriccions més dures per al territori valencià, l’única en estes dates que manté el tancament perimetral, com un possible confinament. Sobre este tema, el president ha advocat per «vore la millor resposta i no es pot descartar res». 

 

En esta línia, considera que «anunciar permanentment de manera compulsiva» mesures sense que s’estiguen complint les prèvies adoptades «no té sentit» i ha posat l’accent que el fonamental és totes les restriccions en hostaleria, circulació de persones, sanitàries i de mobilitat es complisquen.

 

El president ha valorat que hi ha un compliment «molt important» per part de la població però també ha avisat que si un 15 o un 20% de ciutadans no les complixen, «és definitori d’una caiguda enorme en una situació extrema».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.

Sindicats i Sanitat seguixen rutes paral·leles en la segona setmana de la vaga de metges

Els metges mantenen un seguiment similar i el Ministeri activa mesures pactades amb el Fòrum de la Professió Mèdica, la qual cosa aprofundix el xoc amb el comité de vaga.