10.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Puig: «Es podran valorar relaxacions si la Setmana Santa acaba amb incidència baixa»

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha considerat que es podrà «començar a valorar alguna relaxació» de les restriccions pel coronavirus «si eixim de Setmana Santa amb incidència baixa».

 

D’eixa forma s’ha pronunciat Puig en atenció a mitjans este dimarts, on ha incidit en què «no és moment de relaxació» i que cal apostar per la «màxima prudència». Segons el president, ara «estem molt bé després d’un esforç enorme de la ciutadania, pel que cal consolidar eixa posició».

 

A més, ha indicat que l’objectiu és ‘Covid zero’. Per això, ha advocat per arribar a l’estiu «en la millor condició possible», on es podran donar «més oportunitats a la superació i la reactivació econòmica».

Últimes notícies

Desmantellada la primera cèl·lula de The Base a Espanya: tres detinguts a Castelló

La Policia Nacional ha detingut a tres presumptes membres de la primera cèl·lula de The Base a Espanya a la província de Castelló. El líder va ingressar a la presó i es van intervindre armes, material paramilitar i propaganda neonazi.

Desmantellada la primera cèl·lula de l’organització neonazi The Base a Espanya

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a tres presumptes membres de The Base i ha confiscat armes i material supremacista. El líder de la cèl·lula ha ingressat a la presó provisional i la investigació continua oberta.

Desembre comença hivernal en la Comunitat Valenciana, amb núvols, pluges i gelades

La setmana i el mes arranquen amb cels nuvolosos, ruixats que de matinada poden ser fortes en el sud de València i nord d'Alacant, gelades a l'interior i més fred. Demà es mantenen els núvols amb pluges febles en el terç nord.

Pérez Llorca reivindica l’estabilitat en la Comunitat enfront del ‘embolic i el fang’ del Govern

El president electe ha contraposat l'estabilitat després de la seua investidura amb PP i Vox a les ensopegades del Govern en el Congrés. També ha demanat una comissió mixta per la dana i ha reclamat eleccions generals.

Una manifestació a València ha exigit la fi del genocidi a Gaza i l’embargament d’armes a Israel

La marxa, emmarcada en el Dia Internacional de Solidaritat amb el Poble Palestí, ha reclamat ruptura total de relacions amb Israel i sancions internacionals.

El València examina l’estat anímic del Rayo a Vallecas

El Rayo busca rescabalar-se de la maçada europea davant un València que arriba reforçat pel derbi. El dol mesura la solidesa local i l'assignatura pendent visitant.

Localitzat il·lés el menor desaparegut a Navarrés

El menor de 12 anys desaparegut este diumenge a Navarrés ha sigut localitzat il·lés sobre les 13.40. Va ser trobat prop de la zona d'acampada després d'un operatiu iniciat a les 10.00.

Calero ix del Llevant amb un somriure i agraït després de la seua destitució

El Llevant va cessar a Julián Calero després del 0-2 davant l'Athletic. El tècnic s'acomiada sense retrets i afirma que sale amb un somriure i agraït.