Puig: «Es podran valorar relaxacions si la Setmana Santa acaba amb incidència baixa»

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha considerat que es podrà «començar a valorar alguna relaxació» de les restriccions pel coronavirus «si eixim de Setmana Santa amb incidència baixa».

 

D’eixa forma s’ha pronunciat Puig en atenció a mitjans este dimarts, on ha incidit en què «no és moment de relaxació» i que cal apostar per la «màxima prudència». Segons el president, ara «estem molt bé després d’un esforç enorme de la ciutadania, pel que cal consolidar eixa posició».

 

A més, ha indicat que l’objectiu és ‘Covid zero’. Per això, ha advocat per arribar a l’estiu «en la millor condició possible», on es podran donar «més oportunitats a la superació i la reactivació econòmica».

Últimes notícies

Reoberta la V-21 cap a València i Puçol després d’un dia tallada per un incendi

La V-21 ha sigut reoberta este dissabte de vesprada en els dos sentits entre València i Port Saplaya, després d’estar tallada tot el dia per la caiguda de cables elèctrics a causa d’un incendi de vegetació. El tall ha provocat retencions d’hasta cinc quilòmetres en direcció València i desviaments per la CV-311, l’A-7 i la CV-35.

Nicolas Pepe es perd la visita al Bernabéu per una cirurgia ocular

L’extrem del Villarreal Nicolas Pepe no ha pogut jugar contra el Real Madrid al Santiago Bernabéu després d’haver sigut sotmés a una cirurgia ocular programada. La seua absència se suma a la de l’extrem canadenc Tajon Buchanan, lesionat després d’anar amb la seua selecció.

Diomande envia Vinícius a la banqueta en el Real Madrid-Villarreal

Vinícius Júnior ha perdut la titularitat contra el Villarreal, on Yan Diomande ocuparà l’esquerra i tornaran Valverde i Mbappé a l’onze inicial.

Tall total de la V-21 entre València i Port Saplaya fins, com a mínim, les 21.00 hores

La V-21 està tallada en els dos sentits entre València i Port Saplaya des de les 4.00 hores per la caiguda d’un cable d’alta tensió cremat en un incendi de vegetació a Alboraia. La reobertura està prevista cap a les 21.00 hores, mentres els vehicles es desvien per la CV-311, l’A-7 i la CV-35.

Pérez Llorca assegura que un Govern de Feijóo prioritzarà la Comunitat Valenciana

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, defensa que un futur Govern de Feijóo prioritzaria la Comunitat Valenciana, milloraria infraestructures i garantiria una finançació justa. També promet no negar l'aigua al camp valencià i reconéixer el valencià en totes les institucions.

Elx i Celta busquen confirmar la reacció en un duel clau al Martínez Valero

Elx i Celta es mesuren diumenge al Martínez Valero, tots dos reforçats per la seua primera victòria abans del parèntesi de seleccions i amb l’objectiu d’allunyar-se del descens.

L’acampada per l’habitatge a València compleix una setmana i es prepara per créixer

L’acampada pel dret a l’habitatge a la plaça de l’Ajuntament de València arriba al seu primer cap de setmana amb més de 500 tendes, 1.500 persones i la intenció declarada de continuar creixent després de reordenar-se pels actes del 9 d’Octubre.

Debut exigent de Javier Aguirre en un El Sardinero ferit

El Racing torna a El Sardinero després d’un mes i rep un Valencia colista, que estrena Javier Aguirre a la banqueta i necessita reaccionar prompte.