13.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

El Regne Unit permet els viatges a l’estranger

 

El Regne Unit autoritza des de hui una altra vegada les abraçades entre familiars, els viatges a l’estranger i la reobertura de l’hostaleria en interiors, després de quasi cinc mesos de restriccions per a contindre el COVID-19.

El país ha iniciat este dilluns un tercer nou pas en la desescalada, malgrat la inquietud de les autoritats per l’expansió de la variant índia del coronavirus SARS-CoV-2, sobretot en el nord d’Anglaterra.

El primer ministre britànic, Boris Johnson, va demanar anit una “dosi de precaució” de cara al retorn dels contactes socials i va dir que “cadascun ha de contribuir” a evitar la propagació i recordar el missatge de “mans, cara, espai i aire fresc”.

A Anglaterra, els “pubs”, bars i restaurants podran servir als seus clients en interiors, mentre que la gent de dos llars diferents, podran reunir-se en interiors, fins a un màxim de sis persones, en tant que reobriran museus, cinemes, teatres, estadis esportius, àrees de jocs per a xiquets i hotels.

A Escòcia, la gent podrà reunir-se en interiors, fins a un màxim de sis persones, mentre que “pubs” i restaurants estan autoritzats a servir alcohol en interiors fins a les 21.30 GMT.

Igual que a Anglaterra, els cinemes, teatres, centres de jocs podran reobrir des d’este dilluns a Escòcia, però només podran tindre en el seu interior fins a un màxim de cent persones.

A Gal·les també reobriran en interiors els “pubs” i restaurants i tornaran a tindre activitat els hotels, cinemes, museus i galeries, en tant que Irlanda del Nord revisarà les seues regles de confinament el pròxim 20 de maig.

Últimes notícies

Foyth demana guanyar a casa per a arribar amb vida a l’últim partit

El defensa del Vila-real assumix la garrotada de Dortmund i crida a encadenar triomfs en La Ceràmica per a mantindre opcions en la Champions, amb només un punt després de cinc jornades.

Pedro Martínez dona cinc dies de descans al València Basket durant l’aturada de seleccions

En l'aturada per les finestres FIBA, Pedro Martínez ha concedit cinc dies lliures a la plantilla. Tres jugadors marxen amb les seues seleccions i l'equip torna el dilluns 1.

El PP nacional no acudirà al ple d’investidura de Pérez Llorca en Les Corts

La cúpula del PP ha confirmat que no estarà en la tribuna de convidats del debat en Les Corts, encara que avala el sentit del discurs del candidat. Vox condicionarà el seu vot a eixe missatge i les prioritats inclouen la reconstrucció després de la dana d'octubre a la província de València.

Troben una trentena d’agents infecciosos després de la dana, amb major càrrega en els llots

Un estudi després de la dana del 29 d'octubre va detectar una trentena d'agents infecciosos, concentrats sobretot en llots, amb alta contaminació fecal i riscos afegits.

Jimbee Cartagena-Peníscola i Movistar Inter-Palma, semifinals de la Supercopa

El sorteig ha oferit els creus Jimbee Cartagena-Servigroup Peníscola i Movistar Inter-Illes Balears Palma Futsal. La Supercopa es jugarà el 3 i 4 de gener a Son Moix.

Sis detinguts en caure un punt de venda de droga ocult després d’una falsa associació a Dénia

Sis hòmens d'entre 20 i 40 anys han sigut detinguts a Dénia després de desmantellar un punt de venda de marihuana i haixix encobert com a associació. En el local es van trobar 532 grams de marihuana, 16 d'haixix i material per al sovintege.

Sindicats denuncien el bloqueig del conveni en la sanitat privada i exigixen una patronal autonòmica

Desenes de treballadors i treballadores s'han concentrat a València per a denunciar que els grans grups hospitalaris privats impedixen crear una patronal i bloquegen la negociació del conveni, congelat des de 2016. Els sindicats demanen a la CEV que medie i advertixen que, si no hi ha avanços, promouran aplicar un conveni d'una altra comunitat.

El Llevant arriba al primer terç amb un ritme insuficient per a salvar-se

El Llevant ha aconseguit el primer terç de LaLiga EA Sports penúltim i amb una projecció de punts que no li aconseguix per a la permanència. La fragilitat defensiva i el pobre rendiment a casa agreugen la situació.