14.9 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Sanitat notifica 5.423 nous positius i 13 nous morts per coronavirus

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 5.423 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització.

Els nous casos per províncies són 830 a Castelló (185.708 en total), 1.354 a Alacant (515.972 en total), 3.238 a València (812.173 en total) i 1 sense assignar.

D’ells, 2.670 són de persones majors de 60 anys. Per províncies: 466 de Castelló, 710 d’Alacant, 1.493 de València i 1 sense assignar.

Els hospitals valencians tenen actualment 1.216 persones ingressades, 59 d’elles en l’UCI: 175 a la província de Castelló, 5 en UCI; 409 a la província d’Alacant, 20 d’elles en l’UCI; i 632 a la província de València, 34 en UCI.

S’han notificat 13 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, tots amb data de defunció en els últims 7 dies, excepte un que és de l’1 de juliol.

Es tracta de 7 dones d’entre 78 i 105 anys, i 6 homes d’entre 78 i 90 anys.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 9.636: 1.132 a la província de Castelló, 3.663 en la d’Alacant i 4.841 en la de València.

Últimes notícies

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per l'estirada de la bossa d'una dona que portava quasi 6.000 euros; en la fugida va anar deixant bitllets. La Policia va recuperar més de 5.800 euros i ho va posar a disposició judicial.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant com a presumpte autor de l'estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets fins a ser arrestat.

Desarticulada a Alacant una xarxa de ciberestafes capaç d’enviar milions de SMS i telefonades fraudulentes

La xarxa utilitzava una infraestructura tecnològica de gran capacitat per suplantar organismes oficials i enganyar les víctimes

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida a Alacant

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar d'una tirada la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i es van recuperar més de 5.800 euros.

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts