El territori valencià reprendrà este dimarts el procés de vacunació contra el coronavirus

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública reprendrà este dimarts el programa de vacunació contra el coronavirus en residències del territori valencià després del problema logístic que ha patit la farmacèutica Pfizer, que li ha impedit la distribució de les vacunes a uns quants països d’Europa, entre ells Espanya, i que ha impedit continuar el procés este dilluns.

 

Segons ha informat la Conselleria en un comunicat, la represa de la vacunació es dura a terme este dimarts en algunes residències, en funció de l’hora d’arribada de les dosis als tres centres de distribució i el seu posterior repartiment.

 

La Comunitat Valenciana va començar este diumenge, 27 de desembre, la vacunació del coronavirus amb 775 dosi de la vacuna de Pfizer en set residències de majors. A partir d’ara, cada setmana, Pfizer té el compromís d’entregar al voltant de 30.000 dosis. Així, esta setmana Alacant rebrà 10.000 dosis, Castelló, 5.000, i 16.000 la província de València.

 

El personal sanitari, el següent grup de vacunació

D’altra banda, la Conselleria ha dissenyat un pla de treball perquè les persones que residixen o treballen en residències de majors i en residències amb persones amb diversitat funcional hagen rebut la primera dosi a mitjan gener.

 

El següent grup de vacunació és el del personal sanitari. D’esta forma, s’anirà vacunant d’acord amb la disponibilitat de les dosis i s’avançarà en cadascun dels grups en funció d’esta disponibilitat.

Últimes notícies

Ryanair supera el milió de passatgers a Castelló i estrena rutes a Manchester i Bolonya

Ryanair celebra en l'aeroport de Castelló l'estrena de dos rutes estivals a Manchester i Bolonya després de superar el milió de passatgers des de 2015. L'aeròdrom aconseguix 15 connexions regulars i encara la seua major programació de vols.

El València Basket encadena dos segons llocs en la Lliga Endesa i firma el seu millor curs en Eurolliga

El València Basket assegura per segon any seguit el subcampionat de la fase regular de la Lliga Endesa i el fa per primera vegada en una temporada amb participació en l'Eurolliga i presència històrica en la Final a Quatre.

CSIF denuncia amenaces als seus delegats i demana rebaixar la tensió en la negociació educativa

CSIF denuncia agressions i amenaces contra els seus delegats en la negociació amb Educació i reclama rebaixar la tensió per a centrar el diàleg en les millores de l'educació pública valenciana.

Presó per al jove que va provocar un incendi i va amenaçar a veïns a Callosa de Segura

Un home de 26 anys ha ingressat a la presó acusat de provocar un incendi intencionat a Callosa de Segura que va calcinar vehicles, va danyar vivendes i es va sumar a diverses amenaces amb arma de foc i gossos d'atac.

Sindicats escenifiquen un funeral davant Sanitat per a denunciar el greu estat de la sanitat pública valenciana

Els principals sindicats sanitaris valencians escenifiquen un funeral simbòlic davant la Conselleria de Sanitat per a denunciar la greu deterioració de la sanitat pública, el desviament de fons a la privada i reclamar més plantilla i jornada de 35 hores.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’incompetència en la gestió de la vaga docent

Diana Morant critica la gestió de Juanfran Pérez Llorca i del Consell davant la vaga indefinida del professorat i reclama canvis urgents en la negociació.

Good Films rodarà vint pel·lícules en Ciutat de la Llum en la dècada vinent

Good Films Studios Spain es compromet a rodar vint pel·lícules en els estudis Ciutat de la Llum d'Alacant en els pròxims deu anys, amb una forta aposta per convertir el complex en un gran pol audiovisual europeu.

La jutgessa que investiga la dana de 2024 suspén una declaració per falta de seguretat

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestion de la dana de 2024 ha suspés una declaracion testifical prevista per al dilluns en considerar que no hi ha garantias de seguretat suficients després d'una recent concentracion davant el jutjat.