El territori valencià reprendrà este dimarts el procés de vacunació contra el coronavirus

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública reprendrà este dimarts el programa de vacunació contra el coronavirus en residències del territori valencià després del problema logístic que ha patit la farmacèutica Pfizer, que li ha impedit la distribució de les vacunes a uns quants països d’Europa, entre ells Espanya, i que ha impedit continuar el procés este dilluns.

 

Segons ha informat la Conselleria en un comunicat, la represa de la vacunació es dura a terme este dimarts en algunes residències, en funció de l’hora d’arribada de les dosis als tres centres de distribució i el seu posterior repartiment.

 

La Comunitat Valenciana va començar este diumenge, 27 de desembre, la vacunació del coronavirus amb 775 dosi de la vacuna de Pfizer en set residències de majors. A partir d’ara, cada setmana, Pfizer té el compromís d’entregar al voltant de 30.000 dosis. Així, esta setmana Alacant rebrà 10.000 dosis, Castelló, 5.000, i 16.000 la província de València.

 

El personal sanitari, el següent grup de vacunació

D’altra banda, la Conselleria ha dissenyat un pla de treball perquè les persones que residixen o treballen en residències de majors i en residències amb persones amb diversitat funcional hagen rebut la primera dosi a mitjan gener.

 

El següent grup de vacunació és el del personal sanitari. D’esta forma, s’anirà vacunant d’acord amb la disponibilitat de les dosis i s’avançarà en cadascun dels grups en funció d’esta disponibilitat.

Últimes notícies

PP i Vox bloquegen en Les Corts la tramitació de la taxa turística proposada per l’oposició

PP i Vox s'oposen en Les Corts a tramitar les proposicions de llei de PSPV i Compromís per a implantar la taxa turística en la Comunitat Valenciana, reobrint el debat polític sobre com finançar l'impacte del turisme.

Javi Guerra arriba al final de la temporada en el seu millor moment al València

Javi Guerra afronta l'últim partit de Lliga després de completar la seua millor temporada amb el València, amb més protagonisme, gols i assistències decisives.

El síndic del PSPV tanca files amb Zapatero i qüestiona l’actuació de part de la Justícia

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, defén la trajectòria de José Luis Rodríguez Zapatero malgrat la seua imputació pel cas Plus ultra i denúncia un tracte judicial diferent segons el partit afectat.

El PP veu la imputació de Zapatero com una maçada per al socialisme valencià i per a Morant

Nando Pastor (PP) considera que la imputació de José Luis Rodríguez Zapatero colpeja de ple al socialisme valencià i debilita el lideratge de Diana Morant, mentres Vox parla d'un fet molt greu lligat al rescat de Plus ultra.

Detinguts a València per forçar a diverses dones a prostituir-se amb coaccions i amenaces

La Policia Nacional ha detingut a València a una regent d'una casa de cites i a un home que forçava a la seua esposa a prostituir-se, els dos acusats d'explotar a dones mitjançant coaccions i amenaces.

Baldoví veu punts foscos en la imputació de Zapatero pel cas Plus ultra

Joan Baldoví afirma que la imputació de José Luis Rodríguez Zapatero pel cas Plus ultra li sembla lletja, detecta punts foscos en l'acte judicial i reclama explicacions i màxima transparència.

El Llevant es juga la permanència en l’última jornada 21 anys després

El Llevant necessita almenys un punt davant el Betis en La Cartoixa per a assegurar la permanència en Primera i evitar un desenllaç com el descens de 2005.

Ximo Puig recolza l’honradesa de Zapatero i confia que rebuig tots els dubtes

Ximo Puig expressa la seua confiança en l'honradesa de José Luis Rodríguez Zapatero i en l'actuació de la justícia, i dona per segur que l'expresident aclarirà totes les qüestions sobre el cas Plus ultra.