La UPV passa a fer classes en línia a causa de l’augment de casos de coronavirus en el Galileu Galilei

 

La Universitat Politècnica de València (UPV) passa este dilluns a manera en línia la docència de totes les titulacions de grau, màster universitari i doctorat del campus de Vera a causa de què els resultats de les proves PCR fetes després de detectar-se una sèrie de contagis en estudiants relacionats amb el col·legi major Galileu Galilei, «mostren un alt nivell de positius».

 

La UPV ha habilitat a primera hora d’este divendres les instal·lacions del pavelló de bàsquet a on es van fer proves PCR a uns 700 estudiants, després de confirmar-se més d’una vintena de casos positius de Covid-19 entre universitaris relacionats amb el Galileu Galilei, el col·legi major de gestió privada que està situat al campus de Vera i a on es va celebrar una festa no autoritzada.

 

A demés, les autoritats sanitàries han informat que també s’està investigant la possibilitat de què se celebraren altres tres festes il·legals a les que anaren alumnes d’este col·legi, que ara està aïllat pels casos de coronavirus.

Últimes notícies

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.