Tornen les vacunacions contra la covid als Estadis de futbol de la Comunitat Valenciana

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, en col·laboració amb l’Ajuntament de Vila-real, instal·larà demà un punt de vacunació especial en els voltants de l’Estadi de la Ceràmica, amb motiu del partit que disputaran el Villarreal CF i l’Elche. L’accés al punt de vacunació es farà des del restaurant Entrelíneas unes hores abans del partit, entres les 18.30 i les 21.30 hores.

La localització de punts de vacunació mòbils forma part de l’estratègia autonòmica per a accelerar al màxim el procés d’immunització contra la covid-19.

«No hi ha cap dubte que la vacuna és la principal aliada en la lluita contra la pandèmia i el motiu principal de la millora de la situació actual, que ens està portant a la recuperació d’una certa normalitat en les nostres vides. Per això, animem a tots aquells que encara no s’hagen vacunat a acudir a este punt especial de vacunació que ubicarem demà en l’Estadi de la Ceràmica. Perquè, quan abans ens vacunem tots, abans podrem superar esta pandèmia», valora la primera tinent d’alcalde i regidora de Sanitat, Silvia Gómez.

«L’Ajuntament de Vila-real estem, com sempre, al costat de les nostres autoritats sanitàries i col·laborant en tot allò que està a la nostra mà per a lluitar contra la covid-19″, agrega la regidora.

Exemple d’esta col·laboració continua, és el Punt de Vacunacions situat al Centre de Congressos -i traslladat a l’estiu a l’Estadi de la Ceràmica-, la cessió de la residència del CTE com a hospital auxiliar o la cessió de l’alberg de l’ermita com a solució residencial per a temporers agrícoles que pogueren estar afectats per la covid-19.

Qualsevol persona que no estiga encara vacunada i vulga vacunar-se pot acudir demà a l’Estadi de la Ceràmica, amb el seu SIP.
 

Últimes notícies

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.