Tornen les vacunacions contra la covid als Estadis de futbol de la Comunitat Valenciana

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, en col·laboració amb l’Ajuntament de Vila-real, instal·larà demà un punt de vacunació especial en els voltants de l’Estadi de la Ceràmica, amb motiu del partit que disputaran el Villarreal CF i l’Elche. L’accés al punt de vacunació es farà des del restaurant Entrelíneas unes hores abans del partit, entres les 18.30 i les 21.30 hores.

La localització de punts de vacunació mòbils forma part de l’estratègia autonòmica per a accelerar al màxim el procés d’immunització contra la covid-19.

“No hi ha cap dubte que la vacuna és la principal aliada en la lluita contra la pandèmia i el motiu principal de la millora de la situació actual, que ens està portant a la recuperació d’una certa normalitat en les nostres vides. Per això, animem a tots aquells que encara no s’hagen vacunat a acudir a este punt especial de vacunació que ubicarem demà en l’Estadi de la Ceràmica. Perquè, quan abans ens vacunem tots, abans podrem superar esta pandèmia”, valora la primera tinent d’alcalde i regidora de Sanitat, Silvia Gómez.

“L’Ajuntament de Vila-real estem, com sempre, al costat de les nostres autoritats sanitàries i col·laborant en tot allò que està a la nostra mà per a lluitar contra la covid-19″, agrega la regidora.

Exemple d’esta col·laboració continua, és el Punt de Vacunacions situat al Centre de Congressos -i traslladat a l’estiu a l’Estadi de la Ceràmica-, la cessió de la residència del CTE com a hospital auxiliar o la cessió de l’alberg de l’ermita com a solució residencial per a temporers agrícoles que pogueren estar afectats per la covid-19.

Qualsevol persona que no estiga encara vacunada i vulga vacunar-se pot acudir demà a l’Estadi de la Ceràmica, amb el seu SIP.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.