Tornen les vacunacions contra la covid als Estadis de futbol de la Comunitat Valenciana

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, en col·laboració amb l’Ajuntament de Vila-real, instal·larà demà un punt de vacunació especial en els voltants de l’Estadi de la Ceràmica, amb motiu del partit que disputaran el Villarreal CF i l’Elche. L’accés al punt de vacunació es farà des del restaurant Entrelíneas unes hores abans del partit, entres les 18.30 i les 21.30 hores.

La localització de punts de vacunació mòbils forma part de l’estratègia autonòmica per a accelerar al màxim el procés d’immunització contra la covid-19.

«No hi ha cap dubte que la vacuna és la principal aliada en la lluita contra la pandèmia i el motiu principal de la millora de la situació actual, que ens està portant a la recuperació d’una certa normalitat en les nostres vides. Per això, animem a tots aquells que encara no s’hagen vacunat a acudir a este punt especial de vacunació que ubicarem demà en l’Estadi de la Ceràmica. Perquè, quan abans ens vacunem tots, abans podrem superar esta pandèmia», valora la primera tinent d’alcalde i regidora de Sanitat, Silvia Gómez.

«L’Ajuntament de Vila-real estem, com sempre, al costat de les nostres autoritats sanitàries i col·laborant en tot allò que està a la nostra mà per a lluitar contra la covid-19″, agrega la regidora.

Exemple d’esta col·laboració continua, és el Punt de Vacunacions situat al Centre de Congressos -i traslladat a l’estiu a l’Estadi de la Ceràmica-, la cessió de la residència del CTE com a hospital auxiliar o la cessió de l’alberg de l’ermita com a solució residencial per a temporers agrícoles que pogueren estar afectats per la covid-19.

Qualsevol persona que no estiga encara vacunada i vulga vacunar-se pot acudir demà a l’Estadi de la Ceràmica, amb el seu SIP.
 

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.