Tornen les vacunacions contra la covid als Estadis de futbol de la Comunitat Valenciana

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, en col·laboració amb l’Ajuntament de Vila-real, instal·larà demà un punt de vacunació especial en els voltants de l’Estadi de la Ceràmica, amb motiu del partit que disputaran el Villarreal CF i l’Elche. L’accés al punt de vacunació es farà des del restaurant Entrelíneas unes hores abans del partit, entres les 18.30 i les 21.30 hores.

La localització de punts de vacunació mòbils forma part de l’estratègia autonòmica per a accelerar al màxim el procés d’immunització contra la covid-19.

“No hi ha cap dubte que la vacuna és la principal aliada en la lluita contra la pandèmia i el motiu principal de la millora de la situació actual, que ens està portant a la recuperació d’una certa normalitat en les nostres vides. Per això, animem a tots aquells que encara no s’hagen vacunat a acudir a este punt especial de vacunació que ubicarem demà en l’Estadi de la Ceràmica. Perquè, quan abans ens vacunem tots, abans podrem superar esta pandèmia”, valora la primera tinent d’alcalde i regidora de Sanitat, Silvia Gómez.

“L’Ajuntament de Vila-real estem, com sempre, al costat de les nostres autoritats sanitàries i col·laborant en tot allò que està a la nostra mà per a lluitar contra la covid-19″, agrega la regidora.

Exemple d’esta col·laboració continua, és el Punt de Vacunacions situat al Centre de Congressos -i traslladat a l’estiu a l’Estadi de la Ceràmica-, la cessió de la residència del CTE com a hospital auxiliar o la cessió de l’alberg de l’ermita com a solució residencial per a temporers agrícoles que pogueren estar afectats per la covid-19.

Qualsevol persona que no estiga encara vacunada i vulga vacunar-se pot acudir demà a l’Estadi de la Ceràmica, amb el seu SIP.
 

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.