12.6 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Puig no descarta el confinament domiciliari en el territori valencià: «Viurem setmanes complicades»

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, preguntat per un possible confinament domiciliari del territori valencià, ha assenyalat que «no es pot descartar res» perquè «viurem setmanes extraordinàriament complicades» per la pandèmia.

 

Així s’ha manifestat este dissabte el president en una entrevista en el programa ‘No es un día cualquiera’ d’RNE, a on ha demanat «quedar-se en casa perquè, ha afirmat, en condicions de pandèmia cal ser el més prudents possible». A demés, ha remarcat que la corresponsabilitat és l’única manera de fer front al coronavirus. «No posarem un policia darrere de cada persona», ha afegit.

 

Puig ha assegurat que «en este moment es donen circumstàncies i dies molt difícils per a la superació de la pandèmia» i ha expressat que «es garantirà que el procés de vacunació continue en les poblacions més afectades pel temporal ‘Filomena‘».

 

A demés, Puig ha assenyalat que a la fi de la setmana que ve s’hauran subministrat totes les existències de les vacunes de Pfizer amb les que actualment compta la Generalitat i dimarts que ve haurà finalitzat el procés de vacunació en totes les residències de la Comunitat, excepte aquelles que tenen brots actius, i que ja s’ha iniciat en centres de salut i hospitals.

 

Puig s’ha manifestat d’esta manera en la jornada en la que la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha registrat un altre rècord de nous casos des de l‘inici de la pandèmia per segon dia consecutiu i ha detectat en les últimes 24 hores un total de 6.240 nous contagis de coronavirus confirmats per prova PCR o prova d’antígens en la Comunitat Valenciana.

 

Sanitat ha administrat, fins a este divendres 8 de gener, la primera dosi de la vacuna contra el Covid-19 a més de 21.500 persones en 300 residències de la Comunitat, d’un total aproximat de 450. Dels centres que queden per vacunar, 90 tenen brots actius.

Últimes notícies

Ajornat el València Basket-Casademont Zaragoza per l’alerta de fortes pluges

La FEB ha ajornat el dol de Lliga Femenina previst en el Roig Arena per l'alerta meteorològica en la Comunitat. AEMET manté nivell roig per pluges.

Protecció Civil demana evitar desplaçaments per fortes pluges en el litoral de València

Un És-Alert remés a les 19.23 advertix de risc d'inundació des del diumenge al migdia en el litoral nord i sud de València. Aemet ha elevat l'avís a nivell roig.

Mascarell decidix amb un gol i una assistència i saca al Mallorca del descens: 3-1 a l’Elx

Un gol i una assistència d'Omar Mascarell en el tram final van donar al Mallorca un 3-1 davant l'Elx i li van permetre eixir de la zona de descens. Muriqi va tancar el triomf amb una cabotada.

Aemet eleva a roig l’avís per pluges de 180 l/m² en 12 hores en el litoral de València

Aemet ha activat el nivell roig en el litoral nord i sud de València per acumulats de 180 l/m² en 12 hores. Es preveuen 36 hores molt adverses amb pluges persistents i localment torrencials.

Mascarell decidix al final i el Mallorca ix del descens amb un 3-1 a l’Elx

Un gol i una assistència d'Omar Mascarell en els minuts finals van donar al Mallorca un 3-1 davant l'Elx i oxigen en la taula. Els il·licitans van resistir amb un autogol de Maffeo però a penes van inquietar.

3-1: Omar Mascarell es vist d’heroi i saca al Mallorca de la zona de descens

Omar Mascarell va resoldre el partit amb un gol i una assistència en els minuts finals i va donar al Mallorca un 3-1 clau davant l'Elx. L'equip ix del descens i suma 17 punts.

El PSOE activa l’expedient per a suspendre de militància a l’alcalde d’Almussafes

La Secretaria d'Organització del PSOE ha iniciat l'expedient de suspensió de militància de Toni González després de les acusacions d'assetjament. El PSPV li va demanar l'acta i el partit va avalar una gestora en l'agrupació local.

València suspén les activitats nadalenques municipals per l’alerta taronja de pluges

L'Ajuntament ha ampliat mesures davant previsió de precipitacions intenses i ratxes de vent: suspén actes a l'aire lliure i recomana cancel·lar esdeveniments privats.