Puig no descarta el confinament domiciliari en el territori valencià: «Viurem setmanes complicades»

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, preguntat per un possible confinament domiciliari del territori valencià, ha assenyalat que «no es pot descartar res» perquè «viurem setmanes extraordinàriament complicades» per la pandèmia.

 

Així s’ha manifestat este dissabte el president en una entrevista en el programa ‘No es un día cualquiera’ d’RNE, a on ha demanat «quedar-se en casa perquè, ha afirmat, en condicions de pandèmia cal ser el més prudents possible». A demés, ha remarcat que la corresponsabilitat és l’única manera de fer front al coronavirus. «No posarem un policia darrere de cada persona», ha afegit.

 

Puig ha assegurat que «en este moment es donen circumstàncies i dies molt difícils per a la superació de la pandèmia» i ha expressat que «es garantirà que el procés de vacunació continue en les poblacions més afectades pel temporal ‘Filomena‘».

 

A demés, Puig ha assenyalat que a la fi de la setmana que ve s’hauran subministrat totes les existències de les vacunes de Pfizer amb les que actualment compta la Generalitat i dimarts que ve haurà finalitzat el procés de vacunació en totes les residències de la Comunitat, excepte aquelles que tenen brots actius, i que ja s’ha iniciat en centres de salut i hospitals.

 

Puig s’ha manifestat d’esta manera en la jornada en la que la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha registrat un altre rècord de nous casos des de l‘inici de la pandèmia per segon dia consecutiu i ha detectat en les últimes 24 hores un total de 6.240 nous contagis de coronavirus confirmats per prova PCR o prova d’antígens en la Comunitat Valenciana.

 

Sanitat ha administrat, fins a este divendres 8 de gener, la primera dosi de la vacuna contra el Covid-19 a més de 21.500 persones en 300 residències de la Comunitat, d’un total aproximat de 450. Dels centres que queden per vacunar, 90 tenen brots actius.

Últimes notícies

Affengruber s’acomiada de l’Elx després de dos temporades i deixa 12 milions

El central austríac David Affengruber s’ha acomiadat de l’Elx en xarxes socials després del seu traspàs al Fulham, amb un missatge emotiu i una operació xifrada en uns 12 milions d’euros.

Set jugadores del Valencia Basket disputaran la Copa del Món de Berlín

El Valencia Basket tindrà set jugadores en la Copa del Món de Berlín, amb quatre internacionals espanyoles i tres més amb Alemanya, Nigèria i Hongria.

Els visitants del Bioparc València presencien el naixement d’un blesbok, un antílop salvat de l’extinció

Els visitants del Bioparc València han presenciat en directe el naixement d’un blesbok, un antílop africà quasi exterminat, tercer alumne d’estiu d’esta espècie al parc.

Temperatures a l’alça i ruixats puntuals a l’interior de Castelló este dijous

El temps es mantindrà estable este dijous a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i possibilitat de ruixats o tronades aïllades a la vesprada a l’interior de Castelló.

Villena nega retallades en la seguretat del MUVI després del robatori del Tresor

L’Ajuntament de Villena rebutja les acusacions del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, sobre una suposada reducció del 70 % en la partida de seguretat del MUVI i atribueix eixa baixada a una inversió puntual l’any anterior.

A presó per intentar entrar huit quilos de cocaïna líquida a l’aeroport de València

Funcionaris de l’Agència Tributària i la Guàrdia Civil han detingut a l’aeroport de València un espanyol de 51 anys amb més de huit quilos de cocaïna líquida amagats en botes de xampú procedents de la República Dominicana. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó per un delicte contra la salut pública.

Extingit l’incendi de la Vall d’Uixó després de la seua reactivació a Onda

L’incendi forestal iniciat en la Vall d’Uixó el 25 de juliol i reactivat a Onda ha quedat finalment extingit després de 40 dies actiu i tres reproduccions.

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.