Correos obri un punt d’atenció al client a Lloc Nou d’En Fenollet

Ejemplo de shortcode con estilo
Correos ha obert un nou punt d'atenció al client a Lloc Nou d'en Fenollet, ubicat a la plaça Constitució, per millorar el servei postal als gairebé 900 habitants. Gràcies a la col·laboració de l'Ajuntament, s'amplien els serveis en zones rurals per combatre la despoblació.

VALÈNCIA, 2 (EUROPA PRESS)

Correos obri des de hui a Lloc Nou d’en Fenollet un punt d’atenció al client en les dependències municipals situades a la plaça Constitució, segons ha informat la companyia en un comunicat.

Esta iniciativa s’ha dut a terme gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament que ha cedit este local per a millorar el servici postal als prop de 900 habitants de la localitat, que ja disposen d’un punt fix d’atenció.

Correos seguix ampliant així la seua oferta en l’àmbit rural per a prestar servicis de proximitat a tota la ciutadania, especialment, en les zones rurals, on l’empresa logística es convertix en «un instrument eficaç que contribuïx a la lluita contra la despoblació», han destacat.

D’esta manera, han ressaltat la millora tecnològica progressiva dels terminals portàtils per al repartiment oferix als carters rurals la possibilitat d’operar com una extensió d’una oficina postal, la qual cosa permet «oferir productes i serveis a les persones que habiten en l’àmbit rural, també des d’este punt d’atenció».

Amb tot, l’enviament de cartes, tant ordinàries com certificades, seguix sent la gestió més demandada pels ciutadans, encara que cal destacar altres operacions com la venda d’embalatges i segells, l’enviament de paquets, el cobrament de rebuts, a més de l’adquisició dels distintius ambientals de la DGT o l’accés a diner efectiu a través de Correus Cash.

Gràcies a este servici, s’ha facilitat l’accés a diner efectiu per als clients d’entitats com a Banc Santander, BBVA, Ibercaja, Banc Mediolanum, Triodos Bank, Bancofar i Caixabank, qui ha llançat recentment la possibilitat de sol·licitar per telèfon els diners i rebre-ho a través dels carters i carteres de Correos.

També es presten altres servicis com alguns tràmits amb la DGT; l’accés a l’oferta d’asseguradores i articles d’Unicef. Tots estos servicis oferixen l’opció de pagar en efectiu o amb targeta per mitjà dels dispositius portàtils (PDA’S) amb els quals compten els carters i carteres rurals de tota Espanya i que actualment permeten oferir a domicili molts dels servicis i tràmits que fins ara només es prestaven en les oficines de l’empresa logística, han assenyalat.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana supera la media estatal en calidad de vida

La Comunitat Valenciana ha arribat als 102,74 punts en l’Indicador Multidimensional de Qualitat de Vida de 2025. Se situa per damunt de la mitjana estatal i és una de les autonomies que més ha avançat.

33.350 valencians esperen atenció del sistema de dependència

33.350 persones de la Comunitat Valenciana continuen en la llista d’espera de dependència. A Espanya, el temps mitjà és de 314 dies, molt per damunt del màxim legal de 180.

Les ajudes al cinema valencià no restringixen el contingut de les obres

La Comunitat Valenciana destina 6,7 milions d’euros a ajudes audiovisuals sense limitar el contingut de les obres. Els documentals sobre tradicions vives poden optar a 395.000 euros.

Quatre detinguts per huit robatoris de coure en parcs eòlics de Castelló

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens per la presumpta relació amb huit robatoris de cable de coure en parcs eòlics de Castelló. Els danys s’acosten als 420.000 euros.

Un sustrato de posidonia mejora el sabor y el aroma del tomate

La Universidad de Alicante ha creado un sustrato agrícola con restos de posidonia que mejora el sabor y el aroma del tomate. El método evita aditivos químicos y se fabrica en cinco días.

Detenen a Elx un fugitiu neerlandés per una estafa d’1,3 milions

Un home de 71 anys ha sigut detingut a Elx per una estafa de més d’1,3 milions d’euros i el blanqueig de prop de 890.000 euros. Els fets investigats van ocórrer entre 2007 i 2014.

La Generalitat destina 6,7 milions al cinema sense filtres de contingut

La Generalitat ha destinat 6,7 milions d’euros a ficció, documentals i animació, sense requisits específics sobre el contingut. També hi ha 395.000 euros per a documentals de tradicions vives, pendents de resolució.

Els hotels valencians apugen un 7 % els preus al setembre

Els preus hotelers a la Comunitat Valenciana han augmentat un 7 % en setembre, per damunt del 6,7 % registrat a Espanya. Les pernoctacions al territori han superat els 3,3 milions durant els nou primers mesos de 2026.