Correos obri un punt d’atenció al client a Lloc Nou d’En Fenollet

VALÈNCIA, 2 (EUROPA PRESS)

Correos obri des de hui a Lloc Nou d’en Fenollet un punt d’atenció al client en les dependències municipals situades a la plaça Constitució, segons ha informat la companyia en un comunicat.

Esta iniciativa s’ha dut a terme gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament que ha cedit este local per a millorar el servici postal als prop de 900 habitants de la localitat, que ja disposen d’un punt fix d’atenció.

Correos seguix ampliant així la seua oferta en l’àmbit rural per a prestar servicis de proximitat a tota la ciutadania, especialment, en les zones rurals, on l’empresa logística es convertix en “un instrument eficaç que contribuïx a la lluita contra la despoblació”, han destacat.

D’esta manera, han ressaltat la millora tecnològica progressiva dels terminals portàtils per al repartiment oferix als carters rurals la possibilitat d’operar com una extensió d’una oficina postal, la qual cosa permet “oferir productes i serveis a les persones que habiten en l’àmbit rural, també des d’este punt d’atenció”.

Amb tot, l’enviament de cartes, tant ordinàries com certificades, seguix sent la gestió més demandada pels ciutadans, encara que cal destacar altres operacions com la venda d’embalatges i segells, l’enviament de paquets, el cobrament de rebuts, a més de l’adquisició dels distintius ambientals de la DGT o l’accés a diner efectiu a través de Correus Cash.

Gràcies a este servici, s’ha facilitat l’accés a diner efectiu per als clients d’entitats com a Banc Santander, BBVA, Ibercaja, Banc Mediolanum, Triodos Bank, Bancofar i Caixabank, qui ha llançat recentment la possibilitat de sol·licitar per telèfon els diners i rebre-ho a través dels carters i carteres de Correos.

També es presten altres servicis com alguns tràmits amb la DGT; l’accés a l’oferta d’asseguradores i articles d’Unicef. Tots estos servicis oferixen l’opció de pagar en efectiu o amb targeta per mitjà dels dispositius portàtils (PDA’S) amb els quals compten els carters i carteres rurals de tota Espanya i que actualment permeten oferir a domicili molts dels servicis i tràmits que fins ara només es prestaven en les oficines de l’empresa logística, han assenyalat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres anys de presó per a un agressor sexual reincident a la Vila Joiosa

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a tres anys de presó a un home per agredir sexualment a una dona que dormia a la seua casa a la Vila Joiosa. La pena inclou atenuants de reparació i embriaguesa i l'agreujant de reincidència, a més d'allunyament i llibertat vigilada.

El port d’Alacant estrenarà una línia regular de mercaderies amb Algèria

Algèria Express connectarà Alacant amb Orà i Bejaia amb freqüència quinzenal. El servici, operat per Sidra Line, combinarà càrrega contenerizada i convencional.

Onze associacions d’arts escèniques denuncien abandó de Cultura en la Comunitat

Onze associacions del sector han tornat a alertar d'una deriva que desmantella polítiques clau i agreuja els problemes. Cultura reitera el seu compromís i destaca més contractacions en el Circuit.

El PSPV exigix retirar l’aforament de Mazón per a aclarir la DANA de 2024

El PSPV-PSOE ha demanat retirar l'aforament de Carlos Mazón perquè la investigació per la DANA de 2024 avanç en el jutjat de Catarroja. El TSJCV ha rebutjat investigar-ho però ha precisat que la causa 'pot i deu' seguir en instrucció.

Compromís sosté que Bany va poder comptar amb informació privilegiada sobre els bons comercie

Compromís ha activat iniciatives per a esclarir possibles irregularitats en els bons comercie i reclama controls reforçats a la Cambra de Comerç d'Alacant. La formació vincula el cas a la detenció de Carlos Baño i exigix auditories i compareixences.

La mascletà de Tamarit homenatja el món faller amb ritme, potència i una senyera de fum

La Pirotècnia Tamarit ha firmat la setzena mascletà del cicle amb un tret de sis minuts i 216 quilos, dedicat als qui fan possibles les Falles. El tancament, amb una gran senyera de fum, ha segellat el tribut en una plaça abarrotada.

Baldoví afirma que Compromís ha donat una resposta immediata davant la denúncia per violència masclista contra un regidor d’Altea

Joan Baldoví ha defés que la coalició ha cessat l'edil de les seues àrees i l'ha apartat del govern local, a més d'activar els protocols interns. Ha recalcat el respecte al procés judicial i la línia roja enfront de la violència de gènere.

Llibertat amb càrrecs per al regidor d’Altea per maltractament amb lesions i coaccions lleus

L'edil de Compromís Rafael Ramón Mompó ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per un presumpte cas de violència masclista a Xàbia. No s'ha dictat orde de protecció i la causa s'ha remés a la Secció Penal de Benidorm.