Correos obri un punt d’atenció al client a Lloc Nou d’En Fenollet

VALÈNCIA, 2 (EUROPA PRESS)

Correos obri des de hui a Lloc Nou d’en Fenollet un punt d’atenció al client en les dependències municipals situades a la plaça Constitució, segons ha informat la companyia en un comunicat.

Esta iniciativa s’ha dut a terme gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament que ha cedit este local per a millorar el servici postal als prop de 900 habitants de la localitat, que ja disposen d’un punt fix d’atenció.

Correos seguix ampliant així la seua oferta en l’àmbit rural per a prestar servicis de proximitat a tota la ciutadania, especialment, en les zones rurals, on l’empresa logística es convertix en «un instrument eficaç que contribuïx a la lluita contra la despoblació», han destacat.

D’esta manera, han ressaltat la millora tecnològica progressiva dels terminals portàtils per al repartiment oferix als carters rurals la possibilitat d’operar com una extensió d’una oficina postal, la qual cosa permet «oferir productes i serveis a les persones que habiten en l’àmbit rural, també des d’este punt d’atenció».

Amb tot, l’enviament de cartes, tant ordinàries com certificades, seguix sent la gestió més demandada pels ciutadans, encara que cal destacar altres operacions com la venda d’embalatges i segells, l’enviament de paquets, el cobrament de rebuts, a més de l’adquisició dels distintius ambientals de la DGT o l’accés a diner efectiu a través de Correus Cash.

Gràcies a este servici, s’ha facilitat l’accés a diner efectiu per als clients d’entitats com a Banc Santander, BBVA, Ibercaja, Banc Mediolanum, Triodos Bank, Bancofar i Caixabank, qui ha llançat recentment la possibilitat de sol·licitar per telèfon els diners i rebre-ho a través dels carters i carteres de Correos.

També es presten altres servicis com alguns tràmits amb la DGT; l’accés a l’oferta d’asseguradores i articles d’Unicef. Tots estos servicis oferixen l’opció de pagar en efectiu o amb targeta per mitjà dels dispositius portàtils (PDA’S) amb els quals compten els carters i carteres rurals de tota Espanya i que actualment permeten oferir a domicili molts dels servicis i tràmits que fins ara només es prestaven en les oficines de l’empresa logística, han assenyalat.

Últimes notícies

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.