Correos obri un punt d’atenció al client a Lloc Nou d’En Fenollet

VALÈNCIA, 2 (EUROPA PRESS)

Correos obri des de hui a Lloc Nou d’en Fenollet un punt d’atenció al client en les dependències municipals situades a la plaça Constitució, segons ha informat la companyia en un comunicat.

Esta iniciativa s’ha dut a terme gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament que ha cedit este local per a millorar el servici postal als prop de 900 habitants de la localitat, que ja disposen d’un punt fix d’atenció.

Correos seguix ampliant així la seua oferta en l’àmbit rural per a prestar servicis de proximitat a tota la ciutadania, especialment, en les zones rurals, on l’empresa logística es convertix en “un instrument eficaç que contribuïx a la lluita contra la despoblació”, han destacat.

D’esta manera, han ressaltat la millora tecnològica progressiva dels terminals portàtils per al repartiment oferix als carters rurals la possibilitat d’operar com una extensió d’una oficina postal, la qual cosa permet “oferir productes i serveis a les persones que habiten en l’àmbit rural, també des d’este punt d’atenció”.

Amb tot, l’enviament de cartes, tant ordinàries com certificades, seguix sent la gestió més demandada pels ciutadans, encara que cal destacar altres operacions com la venda d’embalatges i segells, l’enviament de paquets, el cobrament de rebuts, a més de l’adquisició dels distintius ambientals de la DGT o l’accés a diner efectiu a través de Correus Cash.

Gràcies a este servici, s’ha facilitat l’accés a diner efectiu per als clients d’entitats com a Banc Santander, BBVA, Ibercaja, Banc Mediolanum, Triodos Bank, Bancofar i Caixabank, qui ha llançat recentment la possibilitat de sol·licitar per telèfon els diners i rebre-ho a través dels carters i carteres de Correos.

També es presten altres servicis com alguns tràmits amb la DGT; l’accés a l’oferta d’asseguradores i articles d’Unicef. Tots estos servicis oferixen l’opció de pagar en efectiu o amb targeta per mitjà dels dispositius portàtils (PDA’S) amb els quals compten els carters i carteres rurals de tota Espanya i que actualment permeten oferir a domicili molts dels servicis i tràmits que fins ara només es prestaven en les oficines de l’empresa logística, han assenyalat.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.