Correos obri un punt d’atenció al client a Lloc Nou d’En Fenollet

VALÈNCIA, 2 (EUROPA PRESS)

Correos obri des de hui a Lloc Nou d’en Fenollet un punt d’atenció al client en les dependències municipals situades a la plaça Constitució, segons ha informat la companyia en un comunicat.

Esta iniciativa s’ha dut a terme gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament que ha cedit este local per a millorar el servici postal als prop de 900 habitants de la localitat, que ja disposen d’un punt fix d’atenció.

Correos seguix ampliant així la seua oferta en l’àmbit rural per a prestar servicis de proximitat a tota la ciutadania, especialment, en les zones rurals, on l’empresa logística es convertix en «un instrument eficaç que contribuïx a la lluita contra la despoblació», han destacat.

D’esta manera, han ressaltat la millora tecnològica progressiva dels terminals portàtils per al repartiment oferix als carters rurals la possibilitat d’operar com una extensió d’una oficina postal, la qual cosa permet «oferir productes i serveis a les persones que habiten en l’àmbit rural, també des d’este punt d’atenció».

Amb tot, l’enviament de cartes, tant ordinàries com certificades, seguix sent la gestió més demandada pels ciutadans, encara que cal destacar altres operacions com la venda d’embalatges i segells, l’enviament de paquets, el cobrament de rebuts, a més de l’adquisició dels distintius ambientals de la DGT o l’accés a diner efectiu a través de Correus Cash.

Gràcies a este servici, s’ha facilitat l’accés a diner efectiu per als clients d’entitats com a Banc Santander, BBVA, Ibercaja, Banc Mediolanum, Triodos Bank, Bancofar i Caixabank, qui ha llançat recentment la possibilitat de sol·licitar per telèfon els diners i rebre-ho a través dels carters i carteres de Correos.

També es presten altres servicis com alguns tràmits amb la DGT; l’accés a l’oferta d’asseguradores i articles d’Unicef. Tots estos servicis oferixen l’opció de pagar en efectiu o amb targeta per mitjà dels dispositius portàtils (PDA’S) amb els quals compten els carters i carteres rurals de tota Espanya i que actualment permeten oferir a domicili molts dels servicis i tràmits que fins ara només es prestaven en les oficines de l’empresa logística, han assenyalat.

Últimes notícies

La Policia investiga l’apunyalament d’un jove en l’avinguda Blasco Ibáñez de València

La Policia Nacional investiga l'apunyalament d'un jove de 21 anys en l'avinguda Blasco Ibáñez de València, ocorregut de matinada i sense detencions de moment.

Les hipoteques sobre vivenda es disparen un 18,2% al març en la Comunitat Valenciana

Les hipoteques sobre vivendes en la Comunitat Valenciana van augmentar un 18,2% al març, fins a 5.592 operacions, en un context de fort repunt a nivell estatal i predomini del tipus fix.

La Universitat de València es consolida entre les deu universitats amb millor rendiment acadèmic

La Universitat de València figura en el grup de les deu universitats amb millor rendiment acadèmic en l'últim rànquing CYD, que avalua docència, investigació, internacionalització, transferència i ús dels seus egressats.

Educació i sindicats encaren la seua sèptima reunió per a atallar la vaga docent en la Comunitat

Educació i els sindicats docents celebren la seua sèptima reunió per a intentar desconvocar la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària valenciana, amb el focus en plantilles i infraestructures.

El Mediterrani més fresc retarda les nits tropicals en el sud-est peninsular

L'inici de les nits tropicals en el sud-est peninsular es retarda en 2026 perquè el Mediterrani manté temperatures una mica inferiors a l'habitual a la fi de maig.

Dos detinguts a Benetússer després d’una transacció amb 8 quilos de cocaïna i 87.000 euros

La Guàrdia Civil va detindre a Benetússer a dos hòmens de 44 i 50 anys després d'interceptar una transacció en la qual es van intervindre 8 quilos de cocaïna i 87.150 euros en efectiu.

El València Basket assalta Zaragoza i fica en dificultats al Casademont

El València Basket es va imposar al Casademont Zaragoza (86-98), fa un pas avant cap a la segona plaça de la Lliga Endesa i deixa als aragonesos pendents d'una final per la permanència a Lugo.

La vaga docent aconseguix 13 dies amb nova negociació i protesta a València

La vaga indefinida del professorat de l'educació pública no universitària suma 13 dies amb una nova reunió negociadora i una manifestació a València que conclourà davant la Conselleria d'Educació.