Torna la Festa del Cinema amb entrades a 3,50 euros

La Festa del Cinema està de tornada després d’haver passat el pitjor de la pandèmia. I ho fa amb moltes novetats, des del seu nom al preu de les entrades, que ara és sensiblement més elevat que el de les anteriors edicions.

Una Festa del Cinema que ha fet molt i bo per la indústria del cinema a Espanya. Gràcies a ella s’ha aconseguit maquillar una evolució a la baixa d’esta indústria, que ha recuperat part del terreny perdut en els últims anys. Unes entrades que un any més podrem comprar des del nostre telèfon mòbil, tauleta o ordinador.

 

Nova Festa del Cinema

 

Ja la cridem d’esta manera perquè són molts anys sota esta denominació, però esta nova edició ara es denomina ‘Yo voy al cine‘, i ens convida una vegada més accedir a cinemes de tota Espanya a preus molt reduïts.

SI fins ara esta festa s’havia caracteritzat per oferir pel·lícules a 2,90 euros, ara el preu d’estes entrades escala fins als 3,50 euros. Una pujada de 60 cèntims malgrat la qual continua sent un preu molt atractiu per a anar al cinema en família.

Ara podem accedir a esta promoció a través de la nova pàgina oficial d’esta cita, a la qual podem entrar des d’este enllaç. Este esdeveniment se celebrarà els dies 27, 28, 29 i 30 de setembre.

Esta nova Festa del Cinema es pot consultar en la web oficial, cineseguro.com, al fet que el domini antic no funciona. En ella, ens detallen totes les novetats sobre les sales adherides a la promoció, pel·lícules recomanades per a veure durant la promoció, i les dates en les quals estarà disponible.

Amb esta promoció els cinemes en edicions anteriors s’omplien quasi al complet, per la qual cosa s’han permés apujar el preu i així i tot esperen que continuen omplint-se les sales. A més, els cinemes passen per una situació complicada després de la pandèmia. Un exemple és que el Govern d’Espanya va anunciar ajudes de 10,2 milions d’euros a les sales per a compensar les pèrdues.

La promoció provocarà una gran afluència de gent al cinema, encara que es respectaran les mesures de protecció. Per això, encara que anirà molta gent, les sales estaran, com a molt, a la meitat d’aforament, que en edicions anteriors, d’aquí ve que el preu vaja a ser una mica més alt. No és necessària acreditació, ja que totes les sales adherides posaran directament el preu promocional de 3,50 euros en totes les entrades.

 

Quan es poden comprar les entrades?

 

Serà a partir del pròxim dilluns 27 de setembre com podrem comprar les nostres entrades per a este nou ‘Yo voy al cine’. Llavors podrem accedir des dels nostres dispositius mòbils a les plataformes de compra d’entrades, o a les pròpies botigues en línia dels diferents cinemes per a comprar les nostres entrades per 3,50 euros cadascuna.

No caldrà aportar cupons o codis especials per a fer-se amb elles, ja que els cinemes adherits a la promoció aplicaran automàticament este preu quan fem una comanda.

Entre el 27 i el 30 de setembre podrem comprar en línia les entrades a este preu per a poder veure les pel·lícules en algun d’eixos quatre dies que durarà la promoció, per la qual cosa es manté la duració d’altres anys.

En els pròxims dies es coneixerà la llista de cinemes adherits a esta promoció dins de la web de ‘Yo voy al cine’.

Una gran ocasió per a poder anar a veure a les sales algunes pel·lícules notables i molt esperades. Al cap de la gran majoria d’usuaris es troba sens dubte la nova adaptació de ‘Dune‘.

Però hi haurà moltes altres pel·lícules interessants que veure durant eixos dies, com per exemple la ja popular ‘Free Guy, Cry Mascle’ o l’última pel·lícula de Marvel, ‘Shang-Chi i la leyenda de los diez anillos’. Però sens dubte seran moltes més les pel·lícules que estiguen a la nostra disposició per a poder veure-les rebaixades durant estos dies. Així que roman atent a les notícies que genere esta cita i consulta si el teu cinema favorit s’adhereix a ella. En menys de dos setmanes podràs comprar-les còmodament des del teu mòbil o PC.

Últimes notícies

Els EUA carreguen contra l’aliança de Ford amb Geely per la planta d’Almussafes

El secretari de Transport dels Estats Units, Sean P. Duffy, ha advertit a Ford per la seua aliança amb Geely per explotar conjuntament la fàbrica d’Almussafes i per l’ús de tecnologia xinesa, que vincula amb riscos per a la seguretat nacional.

València assumirà tot el cost de l’educació infantil de 0 a 6 anys per a facilitar la conciliació

L’Ajuntament de València finançarà per primera vegada tot el cicle d’educació infantil de 0 a 6 anys amb beques per a escolarització, menjador, escoles matinera i de juliol, amb un pressupost total de 7 milions d’euros.

Detingut a Alacant per robar en un hotel fent-se passar per un client britànic

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home de 36 anys acusat de robar en lhabitació dun hotel després de suplantar la identitat dun hoste britànic, al qual havia furtat abans una motxilla a la Explanada dEspanya.

Catalá veu en la sentència del TSJCV un aval jurídic a l’ampliació nord del port de València

La nova resolució del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja el recurs d’Acció Ecologista Agró i, segons l’alcaldessa María José Catalá, reforça el suport jurídic a l’ampliació nord del port de València.

Cultura reunirà dijous les autonomies i la Policia per reforçar la seguretat als museus

El Ministeri de Cultura ha convocat per a este dijous una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per revisar la seguretat dels museus després dels robatoris a Badajoz, Albacete i Villena, que han obert una polèmica amb la Generalitat i han activat mesures a altres territoris.

Llorca insta els sindicats educatius a tindre voluntat de diàleg per a pactar millores

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats educatius més voluntat de diàleg davant el nou pla de la Generalitat i defensa mesures com la gratuïtat de 0 a 3 anys i la reducció de ràtios en pobles menuts. El curs arranca amb menys alumnat però amb rècord de professorat i 28 nous centres entre els que obrin ara i els previstos enguany.

Detingut a Vinaròs per enviar 60 quilos de marihuana en paquets postals

La Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han intervingut a Vinaròs més de 60 quilos de marihuana enviats en paquets postals i han detingut un home per contraban i delicte contra la salut pública.

Detinguts quatre hòmens per una agressió sexual múltiple a València a la víctima del seu excompany

La Policia Nacional ha detingut a València quatre hòmens d’entre 44 i 53 anys per una presumpta agressió sexual en grup a l’exparella sentimental d’un d’ells, a qui també s’atribueix un delicte de maltractaments en l’àmbit de la violència de gènere.