Torna la Festa del Cinema amb entrades a 3,50 euros

La Festa del Cinema està de tornada després d’haver passat el pitjor de la pandèmia. I ho fa amb moltes novetats, des del seu nom al preu de les entrades, que ara és sensiblement més elevat que el de les anteriors edicions.

Una Festa del Cinema que ha fet molt i bo per la indústria del cinema a Espanya. Gràcies a ella s’ha aconseguit maquillar una evolució a la baixa d’esta indústria, que ha recuperat part del terreny perdut en els últims anys. Unes entrades que un any més podrem comprar des del nostre telèfon mòbil, tauleta o ordinador.

 

Nova Festa del Cinema

 

Ja la cridem d’esta manera perquè són molts anys sota esta denominació, però esta nova edició ara es denomina ‘Yo voy al cine‘, i ens convida una vegada més accedir a cinemes de tota Espanya a preus molt reduïts.

SI fins ara esta festa s’havia caracteritzat per oferir pel·lícules a 2,90 euros, ara el preu d’estes entrades escala fins als 3,50 euros. Una pujada de 60 cèntims malgrat la qual continua sent un preu molt atractiu per a anar al cinema en família.

Ara podem accedir a esta promoció a través de la nova pàgina oficial d’esta cita, a la qual podem entrar des d’este enllaç. Este esdeveniment se celebrarà els dies 27, 28, 29 i 30 de setembre.

Esta nova Festa del Cinema es pot consultar en la web oficial, cineseguro.com, al fet que el domini antic no funciona. En ella, ens detallen totes les novetats sobre les sales adherides a la promoció, pel·lícules recomanades per a veure durant la promoció, i les dates en les quals estarà disponible.

Amb esta promoció els cinemes en edicions anteriors s’omplien quasi al complet, per la qual cosa s’han permés apujar el preu i així i tot esperen que continuen omplint-se les sales. A més, els cinemes passen per una situació complicada després de la pandèmia. Un exemple és que el Govern d’Espanya va anunciar ajudes de 10,2 milions d’euros a les sales per a compensar les pèrdues.

La promoció provocarà una gran afluència de gent al cinema, encara que es respectaran les mesures de protecció. Per això, encara que anirà molta gent, les sales estaran, com a molt, a la meitat d’aforament, que en edicions anteriors, d’aquí ve que el preu vaja a ser una mica més alt. No és necessària acreditació, ja que totes les sales adherides posaran directament el preu promocional de 3,50 euros en totes les entrades.

 

Quan es poden comprar les entrades?

 

Serà a partir del pròxim dilluns 27 de setembre com podrem comprar les nostres entrades per a este nou ‘Yo voy al cine’. Llavors podrem accedir des dels nostres dispositius mòbils a les plataformes de compra d’entrades, o a les pròpies botigues en línia dels diferents cinemes per a comprar les nostres entrades per 3,50 euros cadascuna.

No caldrà aportar cupons o codis especials per a fer-se amb elles, ja que els cinemes adherits a la promoció aplicaran automàticament este preu quan fem una comanda.

Entre el 27 i el 30 de setembre podrem comprar en línia les entrades a este preu per a poder veure les pel·lícules en algun d’eixos quatre dies que durarà la promoció, per la qual cosa es manté la duració d’altres anys.

En els pròxims dies es coneixerà la llista de cinemes adherits a esta promoció dins de la web de ‘Yo voy al cine’.

Una gran ocasió per a poder anar a veure a les sales algunes pel·lícules notables i molt esperades. Al cap de la gran majoria d’usuaris es troba sens dubte la nova adaptació de ‘Dune‘.

Però hi haurà moltes altres pel·lícules interessants que veure durant eixos dies, com per exemple la ja popular ‘Free Guy, Cry Mascle’ o l’última pel·lícula de Marvel, ‘Shang-Chi i la leyenda de los diez anillos’. Però sens dubte seran moltes més les pel·lícules que estiguen a la nostra disposició per a poder veure-les rebaixades durant estos dies. Així que roman atent a les notícies que genere esta cita i consulta si el teu cinema favorit s’adhereix a ella. En menys de dos setmanes podràs comprar-les còmodament des del teu mòbil o PC.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.