Processen per violència masclista David Leo, l’Estudiant de ‘El cazador’, i guanyador de ‘Pasapalabra’

David Leo, un andalús de 33 anys que va arribar a guanyar el mític concurs, ‘Pasapalabra’, i que en ‘El Cazador apareix com l’estudiant. El popular personatge ha sigut notícia ara per una qüestió que res té a veure amb la seua aparició televisiva.

I és que Leo ha sigut processat per violència masclista i la Fiscalia demana ara un any de presó per a ell, a més de la prohibició de comunicar-se amb la víctima o acostar-se a menys de 800 metres d’ella durant tres anys.

El jove està acusat d’un delicte de lesions físiques i d’un altre per injúries i vexacions de caràcter lleu contra la seua exparella. La vista oral ha quedat fixada per a abril de 2024.

Fonts de la televisió pública afirmen RTVE, respecta la presumpció d’innocència: «L’enregistrament d’aquesta temporada ha finalitzat i la productora, després de conversar amb David Leo, els ha transmés la seua intenció d’apartar-se del programa per a no afectar ni a la seua persona ni al procés judicial en el qual està immers».

A més, asseguren que els capítols gravats del Caçador no estan programats a aquesta hora i la decisió d’emetre’ls no està presa: «RTVE sospesa NO emetre els programes ja gravats. S’està modificant fins i tot la capçalera«.

Televisió Espanyola, pel seu costat, assegura que «respecta la presumpció d’innocència«.

Últimes notícies

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.

Racing i Elx es juguen tres punts vitals en la lluita per la salvació

Racing de Santander i Elx, tots dos amb només un punt, obrin divendres la tercera jornada de LALIGA en un duel directe per la permanència a El Sardinero, on l’equip il·licità no ha puntuat mai en Primera.

El Villarreal busca a Mendizorrotza el primer triomf de Lliga contra un Alabés invicte

El Villarreal visita este divendres Mendizorrotza per a aconseguir la primera victòria del curs davant un Alabés que encara no ha perdut i que ha començat LaLiga amb quatre punts.

Anselmi aposta per la constància de l’Elx abans de visitar El Sardinero

Martín Anselmi assegura que no es preocupa per victòries o derrotes en este inici de LALIGA, sinó per mantindre la idea de joc i la constància de l’Elx abans de visitar el Racing de Santander a El Sardinero.