Processen per violència masclista David Leo, l’Estudiant de ‘El cazador’, i guanyador de ‘Pasapalabra’

David Leo, un andalús de 33 anys que va arribar a guanyar el mític concurs, ‘Pasapalabra’, i que en ‘El Cazador apareix com l’estudiant. El popular personatge ha sigut notícia ara per una qüestió que res té a veure amb la seua aparició televisiva.

I és que Leo ha sigut processat per violència masclista i la Fiscalia demana ara un any de presó per a ell, a més de la prohibició de comunicar-se amb la víctima o acostar-se a menys de 800 metres d’ella durant tres anys.

El jove està acusat d’un delicte de lesions físiques i d’un altre per injúries i vexacions de caràcter lleu contra la seua exparella. La vista oral ha quedat fixada per a abril de 2024.

Fonts de la televisió pública afirmen RTVE, respecta la presumpció d’innocència: «L’enregistrament d’aquesta temporada ha finalitzat i la productora, després de conversar amb David Leo, els ha transmés la seua intenció d’apartar-se del programa per a no afectar ni a la seua persona ni al procés judicial en el qual està immers».

A més, asseguren que els capítols gravats del Caçador no estan programats a aquesta hora i la decisió d’emetre’ls no està presa: «RTVE sospesa NO emetre els programes ja gravats. S’està modificant fins i tot la capçalera«.

Televisió Espanyola, pel seu costat, assegura que «respecta la presumpció d’innocència«.

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.