Processen per violència masclista David Leo, l’Estudiant de ‘El cazador’, i guanyador de ‘Pasapalabra’

David Leo, un andalús de 33 anys que va arribar a guanyar el mític concurs, ‘Pasapalabra’, i que en ‘El Cazador apareix com l’estudiant. El popular personatge ha sigut notícia ara per una qüestió que res té a veure amb la seua aparició televisiva.

I és que Leo ha sigut processat per violència masclista i la Fiscalia demana ara un any de presó per a ell, a més de la prohibició de comunicar-se amb la víctima o acostar-se a menys de 800 metres d’ella durant tres anys.

El jove està acusat d’un delicte de lesions físiques i d’un altre per injúries i vexacions de caràcter lleu contra la seua exparella. La vista oral ha quedat fixada per a abril de 2024.

Fonts de la televisió pública afirmen RTVE, respecta la presumpció d’innocència: “L’enregistrament d’aquesta temporada ha finalitzat i la productora, després de conversar amb David Leo, els ha transmés la seua intenció d’apartar-se del programa per a no afectar ni a la seua persona ni al procés judicial en el qual està immers”.

A més, asseguren que els capítols gravats del Caçador no estan programats a aquesta hora i la decisió d’emetre’ls no està presa: “RTVE sospesa NO emetre els programes ja gravats. S’està modificant fins i tot la capçalera“.

Televisió Espanyola, pel seu costat, assegura que “respecta la presumpció d’innocència“.

Anuncios

Últimes notícies

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.

El Consell fixa com es triarà la llengua base en l’admissió escolar de 2026-2027

El Consell ha ratificat l'informe que regula l'admissió de l'alumnat i l'elecció o canvi de llengua base per al curs 2026-2027, donant preferència a les famílies que ja estan escolaritzades en el mateix centre.

Juí a Alacant a un home acusat de forçar a una dona a consumir drogues i agredir-la sexualment

La Fiscalia demana 12 anys i tres mesos de presó per a un home acusat d'amenaçar a una dona amb una arma i obligar-la a consumir drogues abans d'agredir-la sexualment en una casa de camp de Novelda en 2019.