Processen per violència masclista David Leo, l’Estudiant de ‘El cazador’, i guanyador de ‘Pasapalabra’

David Leo, un andalús de 33 anys que va arribar a guanyar el mític concurs, ‘Pasapalabra’, i que en ‘El Cazador apareix com l’estudiant. El popular personatge ha sigut notícia ara per una qüestió que res té a veure amb la seua aparició televisiva.

I és que Leo ha sigut processat per violència masclista i la Fiscalia demana ara un any de presó per a ell, a més de la prohibició de comunicar-se amb la víctima o acostar-se a menys de 800 metres d’ella durant tres anys.

El jove està acusat d’un delicte de lesions físiques i d’un altre per injúries i vexacions de caràcter lleu contra la seua exparella. La vista oral ha quedat fixada per a abril de 2024.

Fonts de la televisió pública afirmen RTVE, respecta la presumpció d’innocència: “L’enregistrament d’aquesta temporada ha finalitzat i la productora, després de conversar amb David Leo, els ha transmés la seua intenció d’apartar-se del programa per a no afectar ni a la seua persona ni al procés judicial en el qual està immers”.

A més, asseguren que els capítols gravats del Caçador no estan programats a aquesta hora i la decisió d’emetre’ls no està presa: “RTVE sospesa NO emetre els programes ja gravats. S’està modificant fins i tot la capçalera“.

Televisió Espanyola, pel seu costat, assegura que “respecta la presumpció d’innocència“.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.

Els transportistes intensifiquen la pressió contra el model d’ITV pública en la Comunitat Valenciana

La patronal del transport en la Comunitat Valenciana impulsa la campanya 'Ni un minut més' per a denunciar el col·lapse de les ITV públiques i exigir canvis abans de l'estiu.

Desarticulat a Villena un clan familiar dedicat al tràfic de drogues per segona vegada

Les quatre detingudes, tres d’elles de la mateixa família, també estan investigades per blanqueig de capitals i pertinença a grup criminal