Processen per violència masclista David Leo, l’Estudiant de ‘El cazador’, i guanyador de ‘Pasapalabra’

David Leo, un andalús de 33 anys que va arribar a guanyar el mític concurs, ‘Pasapalabra’, i que en ‘El Cazador apareix com l’estudiant. El popular personatge ha sigut notícia ara per una qüestió que res té a veure amb la seua aparició televisiva.

I és que Leo ha sigut processat per violència masclista i la Fiscalia demana ara un any de presó per a ell, a més de la prohibició de comunicar-se amb la víctima o acostar-se a menys de 800 metres d’ella durant tres anys.

El jove està acusat d’un delicte de lesions físiques i d’un altre per injúries i vexacions de caràcter lleu contra la seua exparella. La vista oral ha quedat fixada per a abril de 2024.

Fonts de la televisió pública afirmen RTVE, respecta la presumpció d’innocència: «L’enregistrament d’aquesta temporada ha finalitzat i la productora, després de conversar amb David Leo, els ha transmés la seua intenció d’apartar-se del programa per a no afectar ni a la seua persona ni al procés judicial en el qual està immers».

A més, asseguren que els capítols gravats del Caçador no estan programats a aquesta hora i la decisió d’emetre’ls no està presa: «RTVE sospesa NO emetre els programes ja gravats. S’està modificant fins i tot la capçalera«.

Televisió Espanyola, pel seu costat, assegura que «respecta la presumpció d’innocència«.

Últimes notícies

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.