Talls de trànsit en València: Demanen que s’evite usar el cotxe durant la ‘tractorada’ de demà

'Tractorada' en València

Es preveu que es col·lapse el trànsit este divendres en el centre de la ciutat | EFE

La Subdelegació del Govern en València ha fet una crida als ciutadans per a que eviten, en la mesura del possible, utilitzar el vehicle particular per a accedir a València i circular per la ciutat este divendres davant la ‘tractorada’ i manifestació convocada per les organitzacions agràries AVA-ASAJA, la Unió i UPA.

 

En el cas d’haver d’utilitzar necessàriament el vehicle particular, han recomanat «moderar la velocitat i extremar les precaucions» en les vies d’accés a la ciutat perquè els conductors poden trobar-se a primera hora amb columnes de tractors que poden dificultar la conducció, segons ha informat la Subdelegació del Govern en un comunicat.

 

El recorregut

La protesta que arrancarà a les 10.00 hores des de la plaça de Sant Agustí, a on es concentraran els tractors, discorrerà pel carrer de Xàtiva i el carrer de Colón fins a la Porta de la Mar, l’avinguda de Navarro Reverter, la plaça d’Amèrica i acabarà en la plaça del Temple.

 

Els accessos al centre de la ciutat, segons ha informat la Policia Local de València, es tancaran al trànsit, per això, es recomana la utilització del transport públic en els desplaçaments.

 

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Gloria Calero, rebrà al voltant de les 13.30 hores als representants de les associacions agràries amb qui mantindrà una trobada.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Generalitat exigix que el tauleller entre en el nou decret anticrisi estatal

La consellera Marián Cano reclama al Govern central que incloga el sector tauleller en el nou decret anticrisi amb mesures específiques per a les indústries gasointensives, davant l’encariment del gas per la guerra a Orient Mitjà.

Quatre tortugues bobes tornen a la mar al Carabassí després de créixer a l’Oceanogràfic

Quatre tortugues bobes nascudes el 2025 han sigut alliberades a la platja del Carabassí, a Elx, després de passar més d’un any creixent sota cures especialitzades a la Fundació Oceanogràfic de València, dins del programa de conservació ‘Head Starting’. L’alliberament ha servit també per conscienciar escolars i veïnat sobre com actuar davant rastres, nius o exemplars amb problemes.

Cristhian Mosquera aprofita un paró i es torna a entrenar a Paterna

El defensa de l Arsenal i exjugador del Valencia Cristhian Mosquera s ha exercitat en la Ciutat Esportiva de Paterna durant un paró, mantenint el vincle amb el club on es va formar.

El València Basket debuta en l’Eurolliga en la pista del nou Besiktas

El València Basket, molt renovat després d’un estiu ple d’eixides importants, inicia este divendres l’Eurolliga a la pista del Besiktas, debutant en la competició després de substituir l’AS Mónaco.

Javier Aguirre estrena càrrec amb la seua primera sessió a Paterna

Javier Aguirre ha dirigit la seua primera sessió al capdavant del Valencia a Paterna, on ha ajustat el pla de treball aprofitant l’aturada de Lliga. El tècnic mexicà serà presentat dilluns a Mestalla i debutarà el 11 d’octubre contra el Racing.

L’Alzheimer exigix un abordatge mèdic, jurídic i social que pose al centre el pacient

Experts reunits a València defenen que l’Alzheimer requerix una coordinació estreta entre salut, justícia i serveis socials per a protegir drets i autonomia dels pacients. Reclamen detecció precoç, suports jurídics adaptats i actuacions ràpides davant desaparicions.

Xoc polític a Alacant per la comissió de vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

El PSPV-PSOE d’Alacant acusa el govern del PP de bloquejar informació sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan, mentres el PP defensa la legalitat de tot el procés i retreu la gestió de la pandèmia a Ana Barceló.

Nova rebaixa de l’IBI a Alacant i polèmica pel rebuig d’una comissió sobre l’autobús

El Ple d’Alacant ha aprovat una nova rebaixa de l’IBI d’1,1 milions d’euros amb PP i Vox, mentres rebutja una comissió de seguiment sobre la qualitat del servei d’autobús urbà i la creació d’un ens metropolità.