Denegada la celebració del ‘Torico’ de Chiva pel retard en el lliurament de la documentació

La Generalitat ha denegat l’autorització per a celebrar els festejos del ‘Torico’ de Chiva (València) els dies 17, 18 i 19 d’agost degut a un retard en el lliurament de la documentació, segons ha anunciat l’Ajuntament, que ha obert una investigació per a “depurar responsabilitats” per este error.

Segons assenyala el consistori en un comunicat, la presentació de l’expedient remés a Conselleria fora de termini “justifica la negativa de la Conselleria a aprovar la celebració dels festejos en els quals el bou recórrega els carrers del municipi”.

“Esta situació, absolutament fora del corrent, s’inicia amb el retard en el lliurament de la documentació necessària per a tancar l’expedient, al qual succeïx un suposat error en el càlcul dels terminis de presentació per part dels tècnics municipals responsables de la gestió de la documentació, motiu que ocasiona la presentació fora de termini de la documentació necessària”, expliquen.

A causa d’esta situació, la corporació, “davant la gravetat i el perjuí generat per esta situació ha obert una investigació que permeta aclarir la situació i depurar responsabilitats sobre els succeït fins a les últimes conseqüències”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Presó provisional per al conductor que va atropellar mortalment a una dona a Carlet i va fugir

Un jove de 27 anys ha ingressat a la presó provisional acusat d'homicidi per imprudència greu després d'atropellar mortalment a una dona a Carlet i abandonar el lloc del sinistre.

El soroll, l’agressor invisible que amenaça la salut sense que li parem atenció

El soroll es consolida com un agressor invisible per a la salut, amb especial impacte en xiquets, persones majors i els qui patixen patologies que afecten el sistema nerviós i locomotor, sobretot en entorns urbans i escolars pròxims al trànsit.

Inescop impulsa la formació d’experts africans en cuir sostenible a Elda

Inescop ha format a Elda a professionals del cuir i calçat de Tanzània, Uganda i Etiòpia en control de qualitat, sostenibilitat i noves metodologies de treball dins d'un projecte europeu.

Dimecres amb núvols alts, possible pols en suspensió i ruixats en el nord interior de la Comunitat

Este dimecres s'esperen intervals de núvols mitjans i alts en la Comunitat Valenciana, possibles boires i pols en suspensió en el sud i ruixats aïllats a l'interior nord, amb temperatures en lleuger ascens.

Un expert de la UPV resta alarma al terratrémol d’Ontinyent i el considera un fenomen normal

Un catedràtic de Geofísica de la UPV explica que el terratrémol de 3,5 graus registrat a Ontinyent és habitual en la zona i demana tranquil·litat a la població.

Ontinyent registra un terratrémol de magnitud 3,5 sentit en tot el municipi

Ontinyent ha registrat un terratrémol de magnitud 3,5, sentit en tot el municipi, dins d'una sèrie de huit sismes en poques hores que han despertat a part de la població.

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.