Denegada la celebració del ‘Torico’ de Chiva pel retard en el lliurament de la documentació

La Generalitat ha denegat l’autorització per a celebrar els festejos del ‘Torico’ de Chiva (València) els dies 17, 18 i 19 d’agost degut a un retard en el lliurament de la documentació, segons ha anunciat l’Ajuntament, que ha obert una investigació per a “depurar responsabilitats” per este error.

Segons assenyala el consistori en un comunicat, la presentació de l’expedient remés a Conselleria fora de termini “justifica la negativa de la Conselleria a aprovar la celebració dels festejos en els quals el bou recórrega els carrers del municipi”.

“Esta situació, absolutament fora del corrent, s’inicia amb el retard en el lliurament de la documentació necessària per a tancar l’expedient, al qual succeïx un suposat error en el càlcul dels terminis de presentació per part dels tècnics municipals responsables de la gestió de la documentació, motiu que ocasiona la presentació fora de termini de la documentació necessària”, expliquen.

A causa d’esta situació, la corporació, “davant la gravetat i el perjuí generat per esta situació ha obert una investigació que permeta aclarir la situació i depurar responsabilitats sobre els succeït fins a les últimes conseqüències”.

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.