Denegada la celebració del ‘Torico’ de Chiva pel retard en el lliurament de la documentació

La Generalitat ha denegat l’autorització per a celebrar els festejos del ‘Torico’ de Chiva (València) els dies 17, 18 i 19 d’agost degut a un retard en el lliurament de la documentació, segons ha anunciat l’Ajuntament, que ha obert una investigació per a “depurar responsabilitats” per este error.

Segons assenyala el consistori en un comunicat, la presentació de l’expedient remés a Conselleria fora de termini “justifica la negativa de la Conselleria a aprovar la celebració dels festejos en els quals el bou recórrega els carrers del municipi”.

“Esta situació, absolutament fora del corrent, s’inicia amb el retard en el lliurament de la documentació necessària per a tancar l’expedient, al qual succeïx un suposat error en el càlcul dels terminis de presentació per part dels tècnics municipals responsables de la gestió de la documentació, motiu que ocasiona la presentació fora de termini de la documentació necessària”, expliquen.

A causa d’esta situació, la corporació, “davant la gravetat i el perjuí generat per esta situació ha obert una investigació que permeta aclarir la situació i depurar responsabilitats sobre els succeït fins a les últimes conseqüències”.

Últimes notícies

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.

La Generalitat rep dos noves ofertes empresarials per a Parc Sagunt II després de tancar el termini del concurs

La Generalitat ha rebut dos noves propostes empresarials per a instal·lar-se en Parc Sagunt II i obri ara la fase de valoració dels projectes per a adjudicar i vendre les parcel·les industrials disponibles.

PP i Vox proposen a Román Ceballos per a presidir el Consell d’À Punt

PP i Vox registren en Les Corts la candidatura de Román Ceballos per a presidir el Consell d'Administració d'À Punt, mentres PSPV i Compromís renuncien a presentar alternatives i critiquen el procés.

125 associacions feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero

Un total de 125 associacions i dones feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero per les seues paraules en Les Corts, que consideren un atac al feminisme i a la igualtat.