Trobadorets presenta este diumenge en La Bohèmia el seu nou espectacle i disc: ‘Creixem’

El grup de música familiar Trobadorets presenta espectacle i el seu nou llibre-disc ‘Creixem’ (Bureo Músiques, 2024) a la sala La Bohèmia de Castelló de la Plana este diumenge 29 a les 12.00 h del migdia. Noves cançons, nova posada en escena, nou vestuari i moltes ganes de xalar amb tota la família.

‘Creixem’ (Bureo Músiques, 2024) és el sèptim treball de Trobadorets i ha sigut possible gràcies a una campanya de micromecenatge que es va encetar el passat 16 d’abril. Ara, el llibre-disc és ja una realitat i presenta tretze noves cançons i de creació pròpia.

El disc ha estat gravat a WZ Estudi de Borriol, amb les col·laboracions d’Auxili, Alba Díaz (La Negra) i Emma Palomar, entre d’altres. A més a més, el llibre-disc compta amb la creativitat d’un equip de dones il·lustradores i fotògrafa coordinades per la dissenyadora gràfica Àngela Moya, totes elles castellonenques. Es podrà adquirir este diumenge a La Bohèmia a un preu de 20 €, juntament amb tot el marxandatge de Trobadorets.

‘Creixem’ (Bureo Músiques, 2024)

Les cançons de ‘Creixem’ fan referència al creixement, no només del públic que els han acompanyat durant el seu viatge, també fa referència al creixement creatiu, que es reflectix en el disseny, en el format i en el creixement musical de la banda.

Les lletres del disc versen sobre la diversitat, la sostenibilitat, el territori des d’un punt de vista de cura cap a la natura i un terme que a Trobadorets els pareix molt important: difàcil. És a dir, la capacitat que tenen els adults de fer difícils coses que són molt fàcils (són tots uns experts en això!). Per això, els xiquets, les xiquetes i Trobadorets ensenyaran als més majors a fer fàcils les coses que semblen difícils, però que en realitat, no ho són. Els ensenyaran a perdre la vergonya i a xalar en família.

L’espectacle compta amb una banda gran formada per diferents instruments: guitarra elèctrica i clàssica, baix, saxo, trombó, bateria, percussions diverses, acordió, veus…

Una barreja perfecta d’elements per a, com diuen Trobadorets, xalar d’un matí meravellós de diumenge i créixer tota la família junta.

Últimes notícies

La Generalitat obri quasi 70 punts d’atenció presencial per a la renda 2025

La Generalitat posa en marxa l'atenció presencial de la campanya de la renda 2025 amb prop de 70 punts en tota la Comunitat Valenciana per a ajudar gratis a confeccionar i presentar l'IRPF.

La Diputació d’Alacant invertix 170.000 euros per a fer més accessible El Plànol de Sax

La Diputació d'Alacant destina més de 170.000 euros a millorar l'accessibilitat i la senyalització de l'àrea recreativa El Plànol de Sax, reforçant la protecció d'este paratge natural i facilitant les visites de persones amb mobilitat reduïda.

La Fiscalia manté que Juliol d’Espanya va cometre agressió sexual i tracte degradant a dos pacients

Fiscalia i acusacions sostenen que l'ex president de Les Corts i de la Diputació d'Alacant, Juliol d'Espanya, va cometre agressió sexual i tracte degradant a dos pacients i reclamen huit anys de presó.

La Guàrdia Civil investiga una greu agressió amb arma blanca en la zona d’oci de Xàbia

La Guàrdia Civil investiga una agressió amb arma blanca en la zona d'oci nocturn de l'Arenal, a Xàbia, on un home de 36 anys va resultar ferit greu i va haver de ser traslladat a l'hospital.

El Consell amplia a 30,9 milions les ajudes al lloguer i garantix cobrir al 100% de sol·licitants en 2025

La Generalitat destina 7,1 milions addicionals a les ajudes al lloguer de 2025, eleva el pressupost total a 30,9 milions i assegura arribar al 100% de sol·licitants que complixen requisits per segon any consecutiu.

Huit morts en les carreteres de la Comunitat Valenciana al maig, mateix balanç que un any abans

Huit persones van morir en accidents de trànsit al maig en la Comunitat Valenciana, el mateix número que un any abans, en un context de descens general de morts en carretera a Espanya.

Good Films rodarà vint pel·lícules en Ciutat de la Llum en els pròxims deu anys

Good Films Studios Spain es compromet a rodar vint llargmetratges en els estudis Ciutat de la Llum d'Alacant en els pròxims deu anys, consolidant el complex com a pol audiovisual europeu.

Nous aturs en el metre de València i Alacant amb un 80% de servicis mínims per la PAU

El metre i tramvia de València i Alacant afronten nous aturs convocats pel sindicat de maquinistes coincidint amb els exàmens de la PAU, amb servicis mínims reforçats per a garantir la mobilitat de l'alumnat.