11.4 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Trobadorets presenta este diumenge en La Bohèmia el seu nou espectacle i disc: ‘Creixem’

El grup de música familiar Trobadorets presenta espectacle i el seu nou llibre-disc ‘Creixem’ (Bureo Músiques, 2024) a la sala La Bohèmia de Castelló de la Plana este diumenge 29 a les 12.00 h del migdia. Noves cançons, nova posada en escena, nou vestuari i moltes ganes de xalar amb tota la família.

‘Creixem’ (Bureo Músiques, 2024) és el sèptim treball de Trobadorets i ha sigut possible gràcies a una campanya de micromecenatge que es va encetar el passat 16 d’abril. Ara, el llibre-disc és ja una realitat i presenta tretze noves cançons i de creació pròpia.

El disc ha estat gravat a WZ Estudi de Borriol, amb les col·laboracions d’Auxili, Alba Díaz (La Negra) i Emma Palomar, entre d’altres. A més a més, el llibre-disc compta amb la creativitat d’un equip de dones il·lustradores i fotògrafa coordinades per la dissenyadora gràfica Àngela Moya, totes elles castellonenques. Es podrà adquirir este diumenge a La Bohèmia a un preu de 20 €, juntament amb tot el marxandatge de Trobadorets.

‘Creixem’ (Bureo Músiques, 2024)

Les cançons de ‘Creixem’ fan referència al creixement, no només del públic que els han acompanyat durant el seu viatge, també fa referència al creixement creatiu, que es reflectix en el disseny, en el format i en el creixement musical de la banda.

Les lletres del disc versen sobre la diversitat, la sostenibilitat, el territori des d’un punt de vista de cura cap a la natura i un terme que a Trobadorets els pareix molt important: difàcil. És a dir, la capacitat que tenen els adults de fer difícils coses que són molt fàcils (són tots uns experts en això!). Per això, els xiquets, les xiquetes i Trobadorets ensenyaran als més majors a fer fàcils les coses que semblen difícils, però que en realitat, no ho són. Els ensenyaran a perdre la vergonya i a xalar en família.

L’espectacle compta amb una banda gran formada per diferents instruments: guitarra elèctrica i clàssica, baix, saxo, trombó, bateria, percussions diverses, acordió, veus…

Una barreja perfecta d’elements per a, com diuen Trobadorets, xalar d’un matí meravellós de diumenge i créixer tota la família junta.

Últimes notícies

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del jugat

La Comunitat Valenciana ha sumat 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% dels 425,4 milions jugats. La Grossa no ha tocat, però els premis s'han repartit en múltiples localitats, amb especial pes a Alacant.

Pérez Llorca destaca que la nova gestora del PPCV aglutina totes les sensibilitats

El nou president del PPCV subratlla una transició ràpida i sense soroll i perfila un equip integrador. Carlos Gil assumix la secretaria general i es mantenen òrgans clau.

La Comunitat Valenciana gana 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del jugat

En un sorteig sense Grossa a la regió, la Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions, el 11,13% del gastat. Teulada-Moraira, Alcoi i Elda concentren premis.