28 C
València
Dimecres, 25 juny, 2025

Trobadorets presenta este diumenge en La Bohèmia el seu nou espectacle i disc: ‘Creixem’

El grup de música familiar Trobadorets presenta espectacle i el seu nou llibre-disc ‘Creixem’ (Bureo Músiques, 2024) a la sala La Bohèmia de Castelló de la Plana este diumenge 29 a les 12.00 h del migdia. Noves cançons, nova posada en escena, nou vestuari i moltes ganes de xalar amb tota la família.

‘Creixem’ (Bureo Músiques, 2024) és el sèptim treball de Trobadorets i ha sigut possible gràcies a una campanya de micromecenatge que es va encetar el passat 16 d’abril. Ara, el llibre-disc és ja una realitat i presenta tretze noves cançons i de creació pròpia.

- Advertisement -Telegram València Diari

El disc ha estat gravat a WZ Estudi de Borriol, amb les col·laboracions d’Auxili, Alba Díaz (La Negra) i Emma Palomar, entre d’altres. A més a més, el llibre-disc compta amb la creativitat d’un equip de dones il·lustradores i fotògrafa coordinades per la dissenyadora gràfica Àngela Moya, totes elles castellonenques. Es podrà adquirir este diumenge a La Bohèmia a un preu de 20 €, juntament amb tot el marxandatge de Trobadorets.

‘Creixem’ (Bureo Músiques, 2024)

Les cançons de ‘Creixem’ fan referència al creixement, no només del públic que els han acompanyat durant el seu viatge, també fa referència al creixement creatiu, que es reflectix en el disseny, en el format i en el creixement musical de la banda.

Les lletres del disc versen sobre la diversitat, la sostenibilitat, el territori des d’un punt de vista de cura cap a la natura i un terme que a Trobadorets els pareix molt important: difàcil. És a dir, la capacitat que tenen els adults de fer difícils coses que són molt fàcils (són tots uns experts en això!). Per això, els xiquets, les xiquetes i Trobadorets ensenyaran als més majors a fer fàcils les coses que semblen difícils, però que en realitat, no ho són. Els ensenyaran a perdre la vergonya i a xalar en família.

L’espectacle compta amb una banda gran formada per diferents instruments: guitarra elèctrica i clàssica, baix, saxo, trombó, bateria, percussions diverses, acordió, veus…

Una barreja perfecta d’elements per a, com diuen Trobadorets, xalar d’un matí meravellós de diumenge i créixer tota la família junta.

Últimes notícies

Reial Madrid es corona campió de la Lliga Endesa i València Basket acomiada la Fonteta

El Reial Madrid guanya la Lliga Endesa 2025 després de véncer 81-70 al València Basket a la Fonteta, que s'acomiada com a seu després de quasi 40 anys. És el títol número 38 per a l'equip madrileny i el 16 en l'era ACB.

La Generalitat impulsa la modernització de regadius en la Séquia del Xúquer amb una inversió de 1,7 milions

La Generalitat Valenciana licitarà obres de modernització en els sectors 42-43-44 de la Séquia Real del Xúquer per 1,7 milions d'euros, millorant infraestructures i estalviant aigua per a L'Albufera.

Iniciativa en Compromís crida a la unitat de l’esquerra per a frenar polítiques regressives a Espanya

L'executiva d'Iniciativa, part de Compromís, demana unir i ampliar l'esquerra per a enfrontar polítiques regressives i exigix mesures contra la corrupció a Espanya.

Més de 80 municipis costaners s’unixen este estiu per a protegir les tortugues marines

Un total de 83 municipis costaners de la Comunitat Valenciana, Múrcia, Andalusia i illes Balears participen en la sexta campanya Tortugues al Mediterrani per a protegir les tortugues marines i sensibilitzar a la ciutadania sobre com actuar en cas de trobar-les ferides o en perill.

Alejandra i Samuel, mare i fill, últimes víctimes fatals de la violència de gènere a Espanya

Alejandra, de 42 anys, i el seu fill Samuel, de dos, han mort en un presumpte crim de violència de gènere a Algemesí. L'agressor ha sigut detingut i el cas eleva a 17 les dones assassinades a Espanya enguany.

La Comunitat Valenciana llançarà un programa escolar pioner per a previndre malalties mentals i addiccions en el curs 2025-2026

El Govern valencià implantarà un programa en col·legis públics i concertats per a fomentar el benestar emocional i previndre addiccions entre alumnes de 6 a 16 anys basat en un model internacional avalat científicament.

El nou Espai Dons i Igualtat del Carmen a València obrirà en un any amb una inversió de 2,57 milions

València prepara el nou Espai Dons i Igualtat en el Carmen, que oferirà atenció, formació i suport a dones víctimes de violència de gènere amb inversió de 2,57 milions.

Comencen les obres de remodelació en Pérez Galdós i Giorgeta de València amb una inversió de 23,9 milions

El 30 de juny arranquen a València les obres de remodelació de les avingudes Pérez Galdós i Giorgeta amb una inversió de 23,9 milions i treballs en 14 mesos.