Trobadorets presenta este diumenge en La Bohèmia el seu nou espectacle i disc: ‘Creixem’

El grup de música familiar Trobadorets presenta espectacle i el seu nou llibre-disc ‘Creixem’ (Bureo Músiques, 2024) a la sala La Bohèmia de Castelló de la Plana este diumenge 29 a les 12.00 h del migdia. Noves cançons, nova posada en escena, nou vestuari i moltes ganes de xalar amb tota la família.

‘Creixem’ (Bureo Músiques, 2024) és el sèptim treball de Trobadorets i ha sigut possible gràcies a una campanya de micromecenatge que es va encetar el passat 16 d’abril. Ara, el llibre-disc és ja una realitat i presenta tretze noves cançons i de creació pròpia.

El disc ha estat gravat a WZ Estudi de Borriol, amb les col·laboracions d’Auxili, Alba Díaz (La Negra) i Emma Palomar, entre d’altres. A més a més, el llibre-disc compta amb la creativitat d’un equip de dones il·lustradores i fotògrafa coordinades per la dissenyadora gràfica Àngela Moya, totes elles castellonenques. Es podrà adquirir este diumenge a La Bohèmia a un preu de 20 €, juntament amb tot el marxandatge de Trobadorets.

‘Creixem’ (Bureo Músiques, 2024)

Les cançons de ‘Creixem’ fan referència al creixement, no només del públic que els han acompanyat durant el seu viatge, també fa referència al creixement creatiu, que es reflectix en el disseny, en el format i en el creixement musical de la banda.

Les lletres del disc versen sobre la diversitat, la sostenibilitat, el territori des d’un punt de vista de cura cap a la natura i un terme que a Trobadorets els pareix molt important: difàcil. És a dir, la capacitat que tenen els adults de fer difícils coses que són molt fàcils (són tots uns experts en això!). Per això, els xiquets, les xiquetes i Trobadorets ensenyaran als més majors a fer fàcils les coses que semblen difícils, però que en realitat, no ho són. Els ensenyaran a perdre la vergonya i a xalar en família.

L’espectacle compta amb una banda gran formada per diferents instruments: guitarra elèctrica i clàssica, baix, saxo, trombó, bateria, percussions diverses, acordió, veus…

Una barreja perfecta d’elements per a, com diuen Trobadorets, xalar d’un matí meravellós de diumenge i créixer tota la família junta.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket renova a Pedro Martínez fins a 2028

El València Basket amplia un any més el contracte de Pedro Martínez, artífex de la Lliga Endesa 2016-17, en plena etapa d'èxit esportiu en ACB i Eurolliga.

El rinoceront bebé Kairu es consolida en la sabana de Bioparc València

Kairu, el jove rinoceront nascut fa quasi cinc mesos en Bioparc València, ja es mou amb total soltesa en la sabana del parc i interactua amb zebres i aus.

Pet Shop Boys celebrarà 40 anys d’èxits en el Roig Arena el 23 de juliol

Pet Shop Boys oferirà el 23 de juliol en el Roig Arena de València el seu primer concert a Espanya de 2026, dins de la gira Dreamworld: The Greatest Hits Live i després de 19 anys sense actuar a la ciutat.

Quart dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

El dispositiu de rescat seguix actiu per quart dia en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, per a localitzar a un home desaparegut el diumenge, amb efectius de Generalitat, Guàrdia Civil i Bombers.

Reoberta la Pista de Silla però es mantenen 13 km de retencions cap a València

La V-31 s'ha reobert al trànsit després de l'avaria d'una grua, però el col·lapse persistix amb 13 quilòmetres de retencions d'accés a València i problemes en vies pròximes.

Els preus industrials cauen un 2,4% al febrer en la Comunitat Valenciana

Els preus industrials van descendir al febrer un 2,4% en la Comunitat Valenciana, en un context de fort abaratiment de l'energia que va portar la caiguda mitjana a Espanya fins al 7% interanual.

Sanitat amplia i reforça el calendari de vacunació de la Comunitat Valenciana per a 2026

La Conselleria de Sanitat actualitza el calendari vacunal de la Comunitat Valenciana per a 2026 amb noves vacunes enfront del VRS en adults, canvis en meningitis i pallola i més protecció enfront de grip i VPH.

Una avaria en una grua col·lapsa la Pista de Silla i provoca 13 quilòmetres d’embossos cap a València

L'avaria d'una grua que treballava de nit en la Pista de Silla obliga a tallar l'eixida de València cap a Alacant i manté 13 quilòmetres de retencions d'entrada a la ciutat.