Trobadorets presenta este diumenge en La Bohèmia el seu nou espectacle i disc: ‘Creixem’

El grup de música familiar Trobadorets presenta espectacle i el seu nou llibre-disc ‘Creixem’ (Bureo Músiques, 2024) a la sala La Bohèmia de Castelló de la Plana este diumenge 29 a les 12.00 h del migdia. Noves cançons, nova posada en escena, nou vestuari i moltes ganes de xalar amb tota la família.

‘Creixem’ (Bureo Músiques, 2024) és el sèptim treball de Trobadorets i ha sigut possible gràcies a una campanya de micromecenatge que es va encetar el passat 16 d’abril. Ara, el llibre-disc és ja una realitat i presenta tretze noves cançons i de creació pròpia.

El disc ha estat gravat a WZ Estudi de Borriol, amb les col·laboracions d’Auxili, Alba Díaz (La Negra) i Emma Palomar, entre d’altres. A més a més, el llibre-disc compta amb la creativitat d’un equip de dones il·lustradores i fotògrafa coordinades per la dissenyadora gràfica Àngela Moya, totes elles castellonenques. Es podrà adquirir este diumenge a La Bohèmia a un preu de 20 €, juntament amb tot el marxandatge de Trobadorets.

‘Creixem’ (Bureo Músiques, 2024)

Les cançons de ‘Creixem’ fan referència al creixement, no només del públic que els han acompanyat durant el seu viatge, també fa referència al creixement creatiu, que es reflectix en el disseny, en el format i en el creixement musical de la banda.

Les lletres del disc versen sobre la diversitat, la sostenibilitat, el territori des d’un punt de vista de cura cap a la natura i un terme que a Trobadorets els pareix molt important: difàcil. És a dir, la capacitat que tenen els adults de fer difícils coses que són molt fàcils (són tots uns experts en això!). Per això, els xiquets, les xiquetes i Trobadorets ensenyaran als més majors a fer fàcils les coses que semblen difícils, però que en realitat, no ho són. Els ensenyaran a perdre la vergonya i a xalar en família.

L’espectacle compta amb una banda gran formada per diferents instruments: guitarra elèctrica i clàssica, baix, saxo, trombó, bateria, percussions diverses, acordió, veus…

Una barreja perfecta d’elements per a, com diuen Trobadorets, xalar d’un matí meravellós de diumenge i créixer tota la família junta.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.