Trobadorets presenta este diumenge en La Bohèmia el seu nou espectacle i disc: ‘Creixem’

El grup de música familiar Trobadorets presenta espectacle i el seu nou llibre-disc ‘Creixem’ (Bureo Músiques, 2024) a la sala La Bohèmia de Castelló de la Plana este diumenge 29 a les 12.00 h del migdia. Noves cançons, nova posada en escena, nou vestuari i moltes ganes de xalar amb tota la família.

‘Creixem’ (Bureo Músiques, 2024) és el sèptim treball de Trobadorets i ha sigut possible gràcies a una campanya de micromecenatge que es va encetar el passat 16 d’abril. Ara, el llibre-disc és ja una realitat i presenta tretze noves cançons i de creació pròpia.

El disc ha estat gravat a WZ Estudi de Borriol, amb les col·laboracions d’Auxili, Alba Díaz (La Negra) i Emma Palomar, entre d’altres. A més a més, el llibre-disc compta amb la creativitat d’un equip de dones il·lustradores i fotògrafa coordinades per la dissenyadora gràfica Àngela Moya, totes elles castellonenques. Es podrà adquirir este diumenge a La Bohèmia a un preu de 20 €, juntament amb tot el marxandatge de Trobadorets.

‘Creixem’ (Bureo Músiques, 2024)

Les cançons de ‘Creixem’ fan referència al creixement, no només del públic que els han acompanyat durant el seu viatge, també fa referència al creixement creatiu, que es reflectix en el disseny, en el format i en el creixement musical de la banda.

Les lletres del disc versen sobre la diversitat, la sostenibilitat, el territori des d’un punt de vista de cura cap a la natura i un terme que a Trobadorets els pareix molt important: difàcil. És a dir, la capacitat que tenen els adults de fer difícils coses que són molt fàcils (són tots uns experts en això!). Per això, els xiquets, les xiquetes i Trobadorets ensenyaran als més majors a fer fàcils les coses que semblen difícils, però que en realitat, no ho són. Els ensenyaran a perdre la vergonya i a xalar en família.

L’espectacle compta amb una banda gran formada per diferents instruments: guitarra elèctrica i clàssica, baix, saxo, trombó, bateria, percussions diverses, acordió, veus…

Una barreja perfecta d’elements per a, com diuen Trobadorets, xalar d’un matí meravellós de diumenge i créixer tota la família junta.

Últimes notícies

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.

Així era la càmera blindada que guardava el Tresor de Villena abans del robatori

El Tresor de Villena estava custodiat al MUVI dins d'una càmera acorassada amb vidres de seguretat, xapes blindades i alarma de cinc anells quan ha sigut robat de matinada. El museu roman tancat sense data de reobertura mentres la Guàrdia Civil continua la investigació.