Desenes de factures revelen suborns a càrrecs del PSOE valencià i un possible finançament il·legal

La investigació del cas Assut ha tret a la llum desenes de factures que revelen suborns a càrrecs del PSOE valencià.

Les factures acrediten que el partit es va beneficiar d’una possible trama de corrupció entre 2007 i 2012 en la Comunitat Valenciana que fins i tot, va poder obtindre finançament il·legal per a les campanyes electorals.

Segons avance el diari ‘El Mundo’, el sumari del cas ha revelat desenes de factures que ascendeixen a 1,3 milions d’euros que van aparéixer en els registres i que la Fiscalia creu que són falses perquè encobreixen suborns a càrrecs socialistes a canvi d’adjudicacions urbanístiques i un possible finançament il·legal del partit.

En l’operació Assut s’han vist esguitats l’exsubdelegat del Govern a València, Rafael Rubio, i el que fora responsable de finances del partit, José María Catalunya. A més, de l’advocat José Luis Vera, qui presumptament, hauria exercit durant anys com a intermediari entre la trama de corrupció i els càrrecs del PSOE.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.

Jorge Crivillés culmina l’exigent travessia del Riu de la Plata

Jorge Crivillés completa la travessia nadant del Riu de la Plata, més de 40 quilòmetres entre l'Uruguai i l'Argentina, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món.

La Reial Societat venç al Llevant i es fica de ple en la lluita per la Champions

La Reial Societat va derrotar 2-0 al Llevant a Anoeta amb gols de Jon Martín i Brais Méndez, en un partit dominat de principi a fi que reforça les seues opcions de Lliga de Campions.

La Reial Societat venç al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat s'imposa 2-0 al Llevant a Anoeta amb gols de Jon Martín i Brais Méndez i es consolida en la baralla per les places de Lliga de Campions després d'un partit dominat de principi a fi.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.

La Reial Societat s’enganxa a la baralla per la Champions amb un sòlid triomf davant el Llevant

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant a Anoeta amb gols de Jon Martín i Brais Méndez, en un partit dominat de principi a fi que reforça les seues aspiracions de Champions.

El nou Pla General d’Alacant preveu ampliar la planta de residus i crear tres ecoparcs

L'esborrany del Pla General Estructural d'Alacant inclou l'ampliació de la planta municipal de tractament de residus i la creació de tres nous ecoparcs per a garantir una gestió sostenible durant els pròxims 25 anys.

València i Celta es juguen Europa en un dol decisiu a Mestalla

València i Celta s'enfronten a Mestalla en un xoc directe pels llocs europeus, amb els locals a l'alça i els gallecs obligats a reaccionar després de tres jornades sense guanyar.