12.5 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Detenen un home per llogar una habitació a una menor per a prostituir-se a Alacant

Un home de 44 anys ha sigut detingut per la Guàrdia Civil en la localitat de Finestrat, a la Marina Baixa, per llogar una habitació a una jove de 17 anys amb la finalitat que exercira la prostitució, és a dir, per un presumpte delicte de corrupció de menors. L'home va aprofitar-se de la situació quan va saber que ella era menor per a poder emportar-se un alt percentatge dels seus serveis. L'home es quedava la majoria dels diners i la menor sols obtenia deu euros, d'uns serveis que duia a terme durant 12 hores diàries, segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat. L'institut armat va començar la investigació a la menor quan la seua mare va informar que la seua filla podria estar exercint la prostitució en un pis de lloguer prop de Benidorm, en la cala de Finestrat.

Segons van comprovar els agents, va ser la xica qui va acudir al propietari del pis que llogava habitacions per a contactes, fent-se passar per major d'edat per a llogar l'estança. L'home propietari del pis, quan va saber que era menor d'edat, en lloc d'avisar a les autoritats va decidir aprofitar-se de la vulnerabilitat de la jove i es va aprofitar de la situació. L'home l'obligava aleshores a pagar-li un alt percentatge dels serveis que realitzava i la tenia baix control. Posteriorment la Guàrdia Civil va esbrinar que no hi havia més menors implicats, exercint la prostitució, i el van detindre per un presumpte delicte de corrupció de menors d'edat. L'home, de nacionalitat espanyola, ha passat a disposició dels jutjats de Benidorm i ha quedat amb llibertat amb càrrec amb l'obligació de comparéixer davant l'autoritat quan així siga sol·licitat.

Últimes notícies

0-1: El València pren avantatge al descans a Burgos

El València s'ha anat al vestuari per davant gràcies a una cabotada de Rubén Iranzo als deu minuts. El Burgos va generar ocasions, però l'eficàcia visitant va marcar la diferència.

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.