Detenen un home per llogar una habitació a una menor per a prostituir-se a Alacant

Un home de 44 anys ha sigut detingut per la Guàrdia Civil en la localitat de Finestrat, a la Marina Baixa, per llogar una habitació a una jove de 17 anys amb la finalitat que exercira la prostitució, és a dir, per un presumpte delicte de corrupció de menors. L'home va aprofitar-se de la situació quan va saber que ella era menor per a poder emportar-se un alt percentatge dels seus serveis. L'home es quedava la majoria dels diners i la menor sols obtenia deu euros, d'uns serveis que duia a terme durant 12 hores diàries, segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat. L'institut armat va començar la investigació a la menor quan la seua mare va informar que la seua filla podria estar exercint la prostitució en un pis de lloguer prop de Benidorm, en la cala de Finestrat.

Segons van comprovar els agents, va ser la xica qui va acudir al propietari del pis que llogava habitacions per a contactes, fent-se passar per major d'edat per a llogar l'estança. L'home propietari del pis, quan va saber que era menor d'edat, en lloc d'avisar a les autoritats va decidir aprofitar-se de la vulnerabilitat de la jove i es va aprofitar de la situació. L'home l'obligava aleshores a pagar-li un alt percentatge dels serveis que realitzava i la tenia baix control. Posteriorment la Guàrdia Civil va esbrinar que no hi havia més menors implicats, exercint la prostitució, i el van detindre per un presumpte delicte de corrupció de menors d'edat. L'home, de nacionalitat espanyola, ha passat a disposició dels jutjats de Benidorm i ha quedat amb llibertat amb càrrec amb l'obligació de comparéixer davant l'autoritat quan així siga sol·licitat.

Últimes notícies

Ford destaca que el Bast convertix a Almussafes en un pilar estratègic a Europa

La direcció de Ford trasllada a la plantilla d'Almussafes que l'arribada del nou Bast reforça el seu paper com a planta estratègica a Europa i marca l'estàndard que la companyia vol per a la regió.

El PP confia en un acord que pose fi a la vaga docent i acusa a Morant de polititzar-la

El síndic del PP en Les Corts, Fernando Pastor, confia en un acord entre Educació i sindicats que desactive la vaga indefinida del professorat i acusa a Diana Morant de polititzar el conflicte.

Els sindicats celebren el nou model Bast per a Ford Almussafes i exigixen detalls sobre ocupació

Els sindicats de Ford Almussafes valoren l'arribada del nou Bast a partir de 2028 com un alleujament per a la planta, però reclamen dades clares sobre volum de producció i ocupació associada.

Femeval veu en el nou model de Ford a Almussafes una garantia d’estabilitat per a l’ocupació

Femeval celebra que Ford fabrique un nou model a Almussafes a partir de 2028 i destaca que la decisió reduïx la incertesa i reforça l'ocupació i la indústria auxiliar del metall en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca celebra que Ford fabrique un nou model Bast a Almussafes

Pérez Llorca celebra que Ford Europa fabrique un nou model Bast a Almussafes a partir de 2028 i destaca que la Comunitat Valenciana és motor de confiança, innovació i oportunitats.

Vox presumix de creixement electoral i confia a repetir en la Comunitat Valenciana

Vox reivindica que el seu suport no ha deixat de créixer en diverses autonòmiques, destaca el seu avanç a Andalusia i confia a traslladar eixe impuls a la Comunitat Valenciana.

Detingut a Alacant per usar un gos de raça perillosa per a assaltar a un vianant i robar-li 500 euros

Un home de 32 anys ha sigut detingut a Alacant per emprar presumptament un gos de raça perillosa per a intimidar i mossegar a un vianant al qual va robar 500 euros i un telèfon mòbil.

El PP advertix a Diana Morant després de les eleccions andaluses: no hi ha dos sense tres

Fernando Pastor celebra la victòria de Juanma Moreno a Andalusia i alerta a Diana Morant que el sanchismo de cartell electoral no funciona després dels últims resultats autonòmics.