Detenen un home per llogar una habitació a una menor per a prostituir-se a Alacant

Un home de 44 anys ha sigut detingut per la Guàrdia Civil en la localitat de Finestrat, a la Marina Baixa, per llogar una habitació a una jove de 17 anys amb la finalitat que exercira la prostitució, és a dir, per un presumpte delicte de corrupció de menors. L'home va aprofitar-se de la situació quan va saber que ella era menor per a poder emportar-se un alt percentatge dels seus serveis. L'home es quedava la majoria dels diners i la menor sols obtenia deu euros, d'uns serveis que duia a terme durant 12 hores diàries, segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat. L'institut armat va començar la investigació a la menor quan la seua mare va informar que la seua filla podria estar exercint la prostitució en un pis de lloguer prop de Benidorm, en la cala de Finestrat.

Segons van comprovar els agents, va ser la xica qui va acudir al propietari del pis que llogava habitacions per a contactes, fent-se passar per major d'edat per a llogar l'estança. L'home propietari del pis, quan va saber que era menor d'edat, en lloc d'avisar a les autoritats va decidir aprofitar-se de la vulnerabilitat de la jove i es va aprofitar de la situació. L'home l'obligava aleshores a pagar-li un alt percentatge dels serveis que realitzava i la tenia baix control. Posteriorment la Guàrdia Civil va esbrinar que no hi havia més menors implicats, exercint la prostitució, i el van detindre per un presumpte delicte de corrupció de menors d'edat. L'home, de nacionalitat espanyola, ha passat a disposició dels jutjats de Benidorm i ha quedat amb llibertat amb càrrec amb l'obligació de comparéixer davant l'autoritat quan així siga sol·licitat.

Últimes notícies

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.