Detingudes quatre persones per introduir il·legalment més de 50.000 quilos de garrofa en el mercat

Ejemplo de shortcode con estilo
La Guàrdia Civil ha detingut quatre homes per introduir il·legalment més de 50.000 quilos de garrofa al mercat. S'enfronten a delictes de falsedat documental i pertinença a grup criminal. S'han recuperat 600 quilos del producte durant la investigació.

CASTELLÓ, 5 (EUROPA PRESS)-

La Guàrdia Civil, en el marc de l»Operació 50′, ha detingut a quatre persones com a presumptes autores dels delictes d’encobriment, falsedat documental i pertinença a grup criminal per suposadament introduir de manera il·lícita més de 50.000 quilograms de garrofa en el mercat, segons ha informat l’institut armat.

L’equip ROCA de la Guàrdia Civil de Vinaròs va iniciar la investigació arran d’interceptar a diverses persones en un turisme que circulava per la localitat de Sant Jordi i portaven garrofa a orri sense la documentació que justificara la legalitat del producte. En seguir el rastre del mateix van trobar un punt de venda a la província de Tarragona.

Durant el trascurso de la investigació es va afegir una actuació clau de components de Seguretat Ciutadana de la Guàrdia Civil de Vinaròs, els quals van interceptar una furgoneta amb tres individus que portaven 17 sacs del mateix gènere.

L’anàlisi de les dades obtingudes de tots dos il·lícits penals, així com les perquisicions policials recaptades, van permetre que els agents recopilaren els indicis suficients per a atribuir als detinguts els delictes de falsificació de documents per a la venda i encobriment d’aquest producte que es troba en plena campanya de recol·lecta i la pertinença a grup criminal.

Els detinguts són quatre homes amb edats compreses entre els 28 i 56 anys i s’han recuperat 600 quilograms de garrofa. Les diligències han sigut lliurades en el Deganat dels Jutjats de Vinaròs.

Últimes notícies

Tres membres d’una xarxa de robatoris per encastament, a la presó

La Policia Nacional ha desarticulat una organització especialitzada en robatoris per encastament a la província de València. Tres detinguts han ingressat en presó provisional.

Vaga general i crida a no consumir per reclamar un habitatge digne

Els sindicats i el Sindicat de Llogateres criden a secundar la vaga general de l’11 de novembre i a no consumir. Reclamen un habitatge digne, salaris suficients i servicis públics de qualitat.

13 candidatures al Congreso a València, nou a Alacant i deu a Castelló

Les eleccions generals del 29 de novembre oferiran 13 candidatures al Congreso a València, nou a Alacant i deu a Castelló. Al Senado hi haurà sis opcions a València i quatre en les altres províncies.

Intervenen 1.184 quilos de cocaïna en un pesquer de Santa Pola

La Guardia Civil ha intervingut 1.184 quilos de cocaïna amagats en un pesquer al port de Santa Pola. L’operació suma deu detinguts i una persona investigada.

Sis partits de Tercera tornen després de la dana

El grup VI de Tercera recupera este dimecres sis partits suspesos per la dana Adam. Els duels també poden moure la classificació en les zones alta i baixa.

Fernando Roig rebrà la Insignia de Oro de l’ATC

L’ATC lliurarà la seua Insignia de Oro a Fernando Roig el 20 de novembre, durant l’acte del 50 aniversari de l’associació.

Les víctimes de la dana demanen a Feijóo que retire el suport a Mazón

En l’aniversari de la dimissió de Mazón, l’associació de víctimes mortals de la dana ha reclamat a Feijóo que li retire el suport polític.

El Castellón lamenta la mort de Jesús de Miguel

El Castellón ha lamentat la mort de Jesús de Miguel, exfutbolista del club i jugador del Tenerife. Va disputar 88 partits i va marcar 25 gols amb l’equip albinegre.