Detingudes quatre persones per introduir il·legalment més de 50.000 quilos de garrofa en el mercat

CASTELLÓ, 5 (EUROPA PRESS)-

La Guàrdia Civil, en el marc de l»Operació 50′, ha detingut a quatre persones com a presumptes autores dels delictes d’encobriment, falsedat documental i pertinença a grup criminal per suposadament introduir de manera il·lícita més de 50.000 quilograms de garrofa en el mercat, segons ha informat l’institut armat.

L’equip ROCA de la Guàrdia Civil de Vinaròs va iniciar la investigació arran d’interceptar a diverses persones en un turisme que circulava per la localitat de Sant Jordi i portaven garrofa a orri sense la documentació que justificara la legalitat del producte. En seguir el rastre del mateix van trobar un punt de venda a la província de Tarragona.

Durant el trascurso de la investigació es va afegir una actuació clau de components de Seguretat Ciutadana de la Guàrdia Civil de Vinaròs, els quals van interceptar una furgoneta amb tres individus que portaven 17 sacs del mateix gènere.

L’anàlisi de les dades obtingudes de tots dos il·lícits penals, així com les perquisicions policials recaptades, van permetre que els agents recopilaren els indicis suficients per a atribuir als detinguts els delictes de falsificació de documents per a la venda i encobriment d’aquest producte que es troba en plena campanya de recol·lecta i la pertinença a grup criminal.

Els detinguts són quatre homes amb edats compreses entre els 28 i 56 anys i s’han recuperat 600 quilograms de garrofa. Les diligències han sigut lliurades en el Deganat dels Jutjats de Vinaròs.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.