Detingudes quatre persones per introduir il·legalment més de 50.000 quilos de garrofa en el mercat

CASTELLÓ, 5 (EUROPA PRESS)-

La Guàrdia Civil, en el marc de l”Operació 50′, ha detingut a quatre persones com a presumptes autores dels delictes d’encobriment, falsedat documental i pertinença a grup criminal per suposadament introduir de manera il·lícita més de 50.000 quilograms de garrofa en el mercat, segons ha informat l’institut armat.

L’equip ROCA de la Guàrdia Civil de Vinaròs va iniciar la investigació arran d’interceptar a diverses persones en un turisme que circulava per la localitat de Sant Jordi i portaven garrofa a orri sense la documentació que justificara la legalitat del producte. En seguir el rastre del mateix van trobar un punt de venda a la província de Tarragona.

Durant el trascurso de la investigació es va afegir una actuació clau de components de Seguretat Ciutadana de la Guàrdia Civil de Vinaròs, els quals van interceptar una furgoneta amb tres individus que portaven 17 sacs del mateix gènere.

L’anàlisi de les dades obtingudes de tots dos il·lícits penals, així com les perquisicions policials recaptades, van permetre que els agents recopilaren els indicis suficients per a atribuir als detinguts els delictes de falsificació de documents per a la venda i encobriment d’aquest producte que es troba en plena campanya de recol·lecta i la pertinença a grup criminal.

Els detinguts són quatre homes amb edats compreses entre els 28 i 56 anys i s’han recuperat 600 quilograms de garrofa. Les diligències han sigut lliurades en el Deganat dels Jutjats de Vinaròs.

Últimes notícies

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.

Papi Robles recolza el retorn de Mónica Oltra i confia a recuperar l’alcaldia de València en 2027

La portaveu de Compromís a l'Ajuntament de València, Papi Robles, celebra el retorn de Mónica Oltra a la primera línia política i la veu com la millor opció per a recuperar l'alcaldia en 2027.

Diana Morant insistix en el rebuig a la guerra i acusa el PP d’alinear-se amb Trump i Netanyahu

Diana Morant defén el rebuig a la guerra i el respecte al dret internacional, vincula el conflicte a l'Iran amb un greu cost humà i critica al PP per la seua postura exterior i la seua gestió de les crisis.

Ruga i Wilhelm dominen la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali en la seua vintena edició

Fábio Ruga revalida triomf i Annemarie Wilhelm s'estrena com a campiona de la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali, en una edició amb 550 participants i domini estranger en l'elit.

Rovira reclama a Arcadi España un fons d’anivellament transitori per a la Comunitat Valenciana

Rovira exigix al nou ministre d'Hisenda, Arcadi España, un fons d'anivellament transitori i major sensibilitat amb l'infrafinançament de la Comunitat Valenciana.

Cristhian Mosquera entra en la història del futbol alacantí amb el seu debut amb Espanya

El central de l'Arsenal Cristhian Mosquera s'estrena amb la selecció espanyola absoluta davant Sèrbia i es convertix en el quinzé futbolista nascut a la província d'Alacant que vist la samarreta nacional.

El Vila-real s’acosta a la seua tercera temporada amb més de vint triomfs en Lliga

El Vila-real afronta el tram final de la temporada amb 18 triomfs després de 29 jornades i té a tir superar les vint victòries en Lliga per tercera vegada en la seua història.