15.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Detingudes sis persones este cap de setmana en quatre actuacions a Sagunt

Agents de la Policia Local de Sagunt han detingut este cap de setmana sis persones en quatre actuacions diferents, entre les quals es troben violació de domicili, una agressió i un intent d’agressió als agents i destrosses al cotxe policial.

Una patrulla de la Policia Local, acompanyada també per agents del Cos Nacional de Policia, van acudir el divendres, 25 de febrer, a les 19 hores al carrer Santo Domingo de Sagunt després de la telefonada dels propietaris d’un habitatge.

En la telefonada manifestaven que el cadenat estava trencat i que hi havia persones en l’interior. Els policies van comprovar que hi havia tres persones dins i que part de les seues pertinences les havien posat en una bossa de fem. Estes persones van ser detingudes per violació de domicili i, d’eixa forma, es va evitar un intent d’ocupació il·legal.

En la matinada del dissabte, cap a les 2 hores, un home va ser detingut en l’avinguda Joan d’Àustria per intentar agredir els agents, a més d’insultar-los i amenaçar-los.

Els agents van acudir després de la telefonada d’un veí que els requeria per una possible baralla en les escales de la finca. En arribar els agents van trobar al després detingut, a la mitat de la via pública en estat evident d’agitació, cridant i ocasionant molèsties al veïnat.

Este home a penes mantenia l’equilibri, mantenia una conversa incoherent, parla pastosa i desprenia una forta pudor etílica. Davant la petició dels agents perquè es calmara, esta persona no va fer cas i va arremetre amb virulència contra els agents, llançant colps contra ells, encara que sense aconseguir-ho.

Seguidament, cap a les 3.15 hores, una altra patrulla es va acostar a un bar del Camí Reial davant les queixes dels veïns per molèsties coincidint amb l’hora de tancament. En arribar els agents, van fer un volt pels voltants per a comprovar que no quedara ningú i, en tornar al vehicle, van sentir el so de trencament de cristalls i, en arribar al vehicle, van trobar acatxat al costat de la roda davantera dreta un home que, en veure’ls, va abandonar el lloc caminant ràpidament.

La roda estava punxada i molt a prop un coll de botella de cristall en el sòl. Els agents van alcançar esta persona, que va mostrar una actitud desafiadora i es va negar, en reiterades ocasions, a identificar-se. Finalment va ser detingut per causar danys materials al vehicle policial.

L’endemà al matí, al voltant de les 12.00 hores, en el pavelló del Poliesportiu Municipal (internuclis) un home va ser detingut per agredir els agents de la Policia Local. Van ser requerits pel personal del poliesportiu a causa d’una persona que estava molestant i, en demanar-li identificació, este es va negar i sense mediar paraula, es va abalançar agressivament cap als agents propinant-los espentes i colps.

Últimes notícies

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’homicidi d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.