17.8 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Detingudes sis persones este cap de setmana en quatre actuacions a Sagunt

Agents de la Policia Local de Sagunt han detingut este cap de setmana sis persones en quatre actuacions diferents, entre les quals es troben violació de domicili, una agressió i un intent d’agressió als agents i destrosses al cotxe policial.

Una patrulla de la Policia Local, acompanyada també per agents del Cos Nacional de Policia, van acudir el divendres, 25 de febrer, a les 19 hores al carrer Santo Domingo de Sagunt després de la telefonada dels propietaris d’un habitatge.

En la telefonada manifestaven que el cadenat estava trencat i que hi havia persones en l’interior. Els policies van comprovar que hi havia tres persones dins i que part de les seues pertinences les havien posat en una bossa de fem. Estes persones van ser detingudes per violació de domicili i, d’eixa forma, es va evitar un intent d’ocupació il·legal.

En la matinada del dissabte, cap a les 2 hores, un home va ser detingut en l’avinguda Joan d’Àustria per intentar agredir els agents, a més d’insultar-los i amenaçar-los.

Els agents van acudir després de la telefonada d’un veí que els requeria per una possible baralla en les escales de la finca. En arribar els agents van trobar al després detingut, a la mitat de la via pública en estat evident d’agitació, cridant i ocasionant molèsties al veïnat.

Este home a penes mantenia l’equilibri, mantenia una conversa incoherent, parla pastosa i desprenia una forta pudor etílica. Davant la petició dels agents perquè es calmara, esta persona no va fer cas i va arremetre amb virulència contra els agents, llançant colps contra ells, encara que sense aconseguir-ho.

Seguidament, cap a les 3.15 hores, una altra patrulla es va acostar a un bar del Camí Reial davant les queixes dels veïns per molèsties coincidint amb l’hora de tancament. En arribar els agents, van fer un volt pels voltants per a comprovar que no quedara ningú i, en tornar al vehicle, van sentir el so de trencament de cristalls i, en arribar al vehicle, van trobar acatxat al costat de la roda davantera dreta un home que, en veure’ls, va abandonar el lloc caminant ràpidament.

La roda estava punxada i molt a prop un coll de botella de cristall en el sòl. Els agents van alcançar esta persona, que va mostrar una actitud desafiadora i es va negar, en reiterades ocasions, a identificar-se. Finalment va ser detingut per causar danys materials al vehicle policial.

L’endemà al matí, al voltant de les 12.00 hores, en el pavelló del Poliesportiu Municipal (internuclis) un home va ser detingut per agredir els agents de la Policia Local. Van ser requerits pel personal del poliesportiu a causa d’una persona que estava molestant i, en demanar-li identificació, este es va negar i sense mediar paraula, es va abalançar agressivament cap als agents propinant-los espentes i colps.

Últimes notícies

Osasuna rep a un Vila-real en la seua pitjor ratxa recent amb la confiança reforçada

Osasuna afronta el dol en El Sadar enfortit pel seu primer triomf a domicili del curs, mentres el Vila-real arriba després de quatre derrotes seguides i poc descans.

El ‘petxinot’, el xicotet mol·lusc clau per a la filtració de l’aigua en L’Albufera

El petxinot, una cloïssa d'aigua dolça en perill crític, filtra milers de litres i sosté l'equilibri de L'Albufera. Una aliança impulsa la seua reproducció i reintroducció.

L’acusat nega l’assassinat del canonge i admet que va traure diners amb les seues targetes

El processament per l'assassinat del canonge emèrit a València ha negat l'homicidi davant el jurat i ha reconegut retirades i pagaments amb les targetes del sacerdot. El fiscal sosté que va estar en tot i que la desaparició de proves impedix corroborar la seua versió.

Detingut per robar més de 7.000 euros en tabac en botigues dels aeroports d’Alacant, València i Tenerife

Un home de 38 anys ha sigut detingut a Alacant-Elx per almenys una desena de furts en duty free d'Alacant, València i Santa Cruz de Tenerife. El botí en tabac va ascendir a 7.179,20 euros i l'operació seguix oberta amb mesures cautelars d'allunyament.

L’alcalde afirma que l’edil d’Urbanisme va ser adjudicatària d’una vivenda social abans d’entrar en política

Barcala ha sostingut que Rocío Gómez va obtindre la condició d'adjudicatària en 2018, cinc anys abans de ser regidor, i ha ordenat un expedient per a aclarir l'ocorregut. Ha promés màxima contundència i transparència, amb informació a l'oposició i possibles actuacions davant fiscalia.

Llopis apunta al rècord d’Espanya a València però evita la pressió

Quique Llopis competix este dissabte en el GP Internacional València 2026 amb el rècord nacional de 60 m barres en el punt de mira. Compartix la plusmarca de 7.48 amb Orlando Ortega i assegura que arriba sense pressió.

Costello estarà deu dies de baixa i el València Basket confia que arribe a la Copa

L'interior patix molèsties en el genoll esquerre i es detindrà uns deu dies. El club confia que estiga llest per a la Copa del Rei del 19 de febrer en el Roig Arena.

Marató València patrocinarà el Gran Premi Internacional de València d’atletisme

Marató València patrocinarà des de 2026 el Gran Premi Internacional de València d'atletisme. L'objectiu és elevar el míting 'indoor' fins a l'elit, amb possibles canvis de data per a atraure a les grans figures.