Detingudes sis persones este cap de setmana en quatre actuacions a Sagunt

Agents de la Policia Local de Sagunt han detingut este cap de setmana sis persones en quatre actuacions diferents, entre les quals es troben violació de domicili, una agressió i un intent d’agressió als agents i destrosses al cotxe policial.

Una patrulla de la Policia Local, acompanyada també per agents del Cos Nacional de Policia, van acudir el divendres, 25 de febrer, a les 19 hores al carrer Santo Domingo de Sagunt després de la telefonada dels propietaris d’un habitatge.

En la telefonada manifestaven que el cadenat estava trencat i que hi havia persones en l’interior. Els policies van comprovar que hi havia tres persones dins i que part de les seues pertinences les havien posat en una bossa de fem. Estes persones van ser detingudes per violació de domicili i, d’eixa forma, es va evitar un intent d’ocupació il·legal.

En la matinada del dissabte, cap a les 2 hores, un home va ser detingut en l’avinguda Joan d’Àustria per intentar agredir els agents, a més d’insultar-los i amenaçar-los.

Els agents van acudir després de la telefonada d’un veí que els requeria per una possible baralla en les escales de la finca. En arribar els agents van trobar al després detingut, a la mitat de la via pública en estat evident d’agitació, cridant i ocasionant molèsties al veïnat.

Este home a penes mantenia l’equilibri, mantenia una conversa incoherent, parla pastosa i desprenia una forta pudor etílica. Davant la petició dels agents perquè es calmara, esta persona no va fer cas i va arremetre amb virulència contra els agents, llançant colps contra ells, encara que sense aconseguir-ho.

Seguidament, cap a les 3.15 hores, una altra patrulla es va acostar a un bar del Camí Reial davant les queixes dels veïns per molèsties coincidint amb l’hora de tancament. En arribar els agents, van fer un volt pels voltants per a comprovar que no quedara ningú i, en tornar al vehicle, van sentir el so de trencament de cristalls i, en arribar al vehicle, van trobar acatxat al costat de la roda davantera dreta un home que, en veure’ls, va abandonar el lloc caminant ràpidament.

La roda estava punxada i molt a prop un coll de botella de cristall en el sòl. Els agents van alcançar esta persona, que va mostrar una actitud desafiadora i es va negar, en reiterades ocasions, a identificar-se. Finalment va ser detingut per causar danys materials al vehicle policial.

L’endemà al matí, al voltant de les 12.00 hores, en el pavelló del Poliesportiu Municipal (internuclis) un home va ser detingut per agredir els agents de la Policia Local. Van ser requerits pel personal del poliesportiu a causa d’una persona que estava molestant i, en demanar-li identificació, este es va negar i sense mediar paraula, es va abalançar agressivament cap als agents propinant-los espentes i colps.

Últimes notícies

López assegura que Óscar Puente pot encapçalar qualsevol candidatura i anima la Comunitat a no frenar la condonació del deute

Óscar López defensa que Óscar Puente podria liderar qualsevol llista, alhora que reclama que la Comunitat Valenciana no bloquege la condonació del deute ni la reforma del finançament.

Ayala desitja que el València torne a mirar cap a dalt en LaLiga

Roberto Fabián Ayala ha expressat el seu desig que el València CF deixe arrere les temporades de patiment i torne a lluitar per posicions altes en LaLiga. L’excentral argentí també ha elogiat l’afició de Mestalla i la trajectòria del valencià Ferran Torres.

Pérez Llorca defensa que el PP no es plega i vincula els pressupostos a garanties de futur per a la Comunitat

El president Juanfran Pérez Llorca defensa que el PP no es plega davant ningú, reivindica els pressupostos de la Generalitat per a 2026 i nega discriminacions en matèria d’immigració, mentres marca distàncies amb Vox i critica Compromís.

Óscar López defensa que el rescat de Plus Ultra ha complit tots els requisits legals

Óscar López assegura a Alacant que el préstec públic a Plus Ultra ha superat tots els informes i filtres exigits i qualifica l’operació de correcta, també en relació amb el paper de José Luis Rodríguez Zapatero.

Més de 300 professionals treballen en el primer rodatge de Good Films a la Ciutat de la Llum

El primer rodatge de Good Films Studios Spain a la Ciutat de la Llum d’Alacant compta amb més de 300 professionals, el 60 % dels quals són de la Comunitat Valenciana, i preveu un fort impacte econòmic i laboral.

Morant acusa a Pérez Llorca de fer “apartheid en llei” amb els pressupostos de 2026

Diana Morant ha acusat Juanfran Pérez Llorca de convertir l’apartheid en llei amb els pressupostos de la Generalitat de 2026, que el PP ha aprovat amb el suport de Vox, i que qualifica de retallades i racistes.

Morant reivindica Zapatero com a president dels drets davant les acusacions pel cas Plus Ultra

Diana Morant defensa a València que José Luis Rodríguez Zapatero serà recordat com el president dels drets i qualifica de sospitoses les acusacions que l’afecten pel préstec a Plus Ultra.

Quasi 29.000 persones migrants ja cotitzen en la Seguretat Social a la Comunitat Valenciana

Un total de 28.700 persones de les 167.000 sol·licituds de regularització presentades a la Comunitat Valenciana ja han començat a treballar i cotitzar, segons ha informat la ministra Elma Saiz després d’una reunió amb agents socials a València.