Detingudes sis persones este cap de setmana en quatre actuacions a Sagunt

Agents de la Policia Local de Sagunt han detingut este cap de setmana sis persones en quatre actuacions diferents, entre les quals es troben violació de domicili, una agressió i un intent d’agressió als agents i destrosses al cotxe policial.

Una patrulla de la Policia Local, acompanyada també per agents del Cos Nacional de Policia, van acudir el divendres, 25 de febrer, a les 19 hores al carrer Santo Domingo de Sagunt després de la telefonada dels propietaris d’un habitatge.

En la telefonada manifestaven que el cadenat estava trencat i que hi havia persones en l’interior. Els policies van comprovar que hi havia tres persones dins i que part de les seues pertinences les havien posat en una bossa de fem. Estes persones van ser detingudes per violació de domicili i, d’eixa forma, es va evitar un intent d’ocupació il·legal.

En la matinada del dissabte, cap a les 2 hores, un home va ser detingut en l’avinguda Joan d’Àustria per intentar agredir els agents, a més d’insultar-los i amenaçar-los.

Els agents van acudir després de la telefonada d’un veí que els requeria per una possible baralla en les escales de la finca. En arribar els agents van trobar al després detingut, a la mitat de la via pública en estat evident d’agitació, cridant i ocasionant molèsties al veïnat.

Este home a penes mantenia l’equilibri, mantenia una conversa incoherent, parla pastosa i desprenia una forta pudor etílica. Davant la petició dels agents perquè es calmara, esta persona no va fer cas i va arremetre amb virulència contra els agents, llançant colps contra ells, encara que sense aconseguir-ho.

Seguidament, cap a les 3.15 hores, una altra patrulla es va acostar a un bar del Camí Reial davant les queixes dels veïns per molèsties coincidint amb l’hora de tancament. En arribar els agents, van fer un volt pels voltants per a comprovar que no quedara ningú i, en tornar al vehicle, van sentir el so de trencament de cristalls i, en arribar al vehicle, van trobar acatxat al costat de la roda davantera dreta un home que, en veure’ls, va abandonar el lloc caminant ràpidament.

La roda estava punxada i molt a prop un coll de botella de cristall en el sòl. Els agents van alcançar esta persona, que va mostrar una actitud desafiadora i es va negar, en reiterades ocasions, a identificar-se. Finalment va ser detingut per causar danys materials al vehicle policial.

L’endemà al matí, al voltant de les 12.00 hores, en el pavelló del Poliesportiu Municipal (internuclis) un home va ser detingut per agredir els agents de la Policia Local. Van ser requerits pel personal del poliesportiu a causa d’una persona que estava molestant i, en demanar-li identificació, este es va negar i sense mediar paraula, es va abalançar agressivament cap als agents propinant-los espentes i colps.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.