12.4 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Detingudes sis persones este cap de setmana en quatre actuacions a Sagunt

Agents de la Policia Local de Sagunt han detingut este cap de setmana sis persones en quatre actuacions diferents, entre les quals es troben violació de domicili, una agressió i un intent d’agressió als agents i destrosses al cotxe policial.

Una patrulla de la Policia Local, acompanyada també per agents del Cos Nacional de Policia, van acudir el divendres, 25 de febrer, a les 19 hores al carrer Santo Domingo de Sagunt després de la telefonada dels propietaris d’un habitatge.

En la telefonada manifestaven que el cadenat estava trencat i que hi havia persones en l’interior. Els policies van comprovar que hi havia tres persones dins i que part de les seues pertinences les havien posat en una bossa de fem. Estes persones van ser detingudes per violació de domicili i, d’eixa forma, es va evitar un intent d’ocupació il·legal.

En la matinada del dissabte, cap a les 2 hores, un home va ser detingut en l’avinguda Joan d’Àustria per intentar agredir els agents, a més d’insultar-los i amenaçar-los.

Els agents van acudir després de la telefonada d’un veí que els requeria per una possible baralla en les escales de la finca. En arribar els agents van trobar al després detingut, a la mitat de la via pública en estat evident d’agitació, cridant i ocasionant molèsties al veïnat.

Este home a penes mantenia l’equilibri, mantenia una conversa incoherent, parla pastosa i desprenia una forta pudor etílica. Davant la petició dels agents perquè es calmara, esta persona no va fer cas i va arremetre amb virulència contra els agents, llançant colps contra ells, encara que sense aconseguir-ho.

Seguidament, cap a les 3.15 hores, una altra patrulla es va acostar a un bar del Camí Reial davant les queixes dels veïns per molèsties coincidint amb l’hora de tancament. En arribar els agents, van fer un volt pels voltants per a comprovar que no quedara ningú i, en tornar al vehicle, van sentir el so de trencament de cristalls i, en arribar al vehicle, van trobar acatxat al costat de la roda davantera dreta un home que, en veure’ls, va abandonar el lloc caminant ràpidament.

La roda estava punxada i molt a prop un coll de botella de cristall en el sòl. Els agents van alcançar esta persona, que va mostrar una actitud desafiadora i es va negar, en reiterades ocasions, a identificar-se. Finalment va ser detingut per causar danys materials al vehicle policial.

L’endemà al matí, al voltant de les 12.00 hores, en el pavelló del Poliesportiu Municipal (internuclis) un home va ser detingut per agredir els agents de la Policia Local. Van ser requerits pel personal del poliesportiu a causa d’una persona que estava molestant i, en demanar-li identificació, este es va negar i sense mediar paraula, es va abalançar agressivament cap als agents propinant-los espentes i colps.

Últimes notícies

Víctimes de la dana convoquen una concentració per l’acarament entre Pradas i Cuenca

Les associacions de víctimes de la dana han cridat a concentrar-se este dilluns a les 9.00 davant el jutjat de Catarroja, coincidint amb l'acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca. La jutgessa busca aclarir contradiccions sobre la gestió del confinament durant l'emergència que va deixar 230 morts.

Almgren i McColgan baten els rècords europeus de 10K a València i Mechaal firma el d’Espanya

Edició històrica en la 10K València Ibercaja: Andreas Almgren (26:45) i Eilish McColgan (30:08) van batre els rècords d'Europa i Said Mechaal va fixar el d'Espanya amb 27:21.

Detingut a Alcoi per abandonar tones de roba usada en naus i parcel·les per a eludir la gestió de residus

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi a un home de 39 anys per estafa i danys després de llogar naus i parcel·les i abandonar en elles desenes de tones de roba usada. Cobrava per reciclar-la i la deixava en eixos espais; la retirada s'ha estimat en més de 120.000 euros i s'investiga un possible delicte ambiental.

Les temperatures pugen a l’interior i el vent amaina a Castelló

Aemet preveu cels poc nuvolosos, mínimes a la baixa en el litoral i màximes a l'alça a l'interior. El vent d'oest afluixa i gira a sud en la costa; Emergències alça l'alerta a l'interior nord de Castelló.

Quelton, bikinis exclusius nascuts en pandèmia que conquisten les xarxes socials

Les germanes Queralton convertixen un projecte nascut en pandèmia en una marca de bikinis metal·litzats i col·leccions limitades amb tracció en Instagram i TikTok.

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.