Detingut a Elx un jove acusat de tràfic de drogues i infringir una ordre d’allunyament

ALACANT, 20 (EUROPA PRESS)

La Policia Local d’Elx ha detingut a un home de 32 anys acusat d’un delicte de tràfic de drogues, després de localitzar-li en un control 31 grams d’haixix, i un altre de trencament d’una ordre d’allunyament de la seua parella, segons ha informat l’Ajuntament.

Una dotació policial va observar que el conductor d’un vehicle va tractar d’evitar un control establit en la partida de El Derramador realitzant un canvi de maniobra. Els agents li van donar l’alt i en acostar-se al vehicle van percebre una forta olor a una substancia estupefaent.

En la inspecció superficial van localitzar en un de les butxaques dels pantalons una peça de substància marró compacta, presumiblement haixix, amb un pes de 31 grams. La prova d’estupefaents va llançar un resultat positiu, per la qual cosa se li va alçar un acta de denúncia, segons les mateixes fonts.

Del mateix, van comprovar que la titular del vehicle era una dona, parella de l’implicat, a la qual anava a arreplegar al xalet situat on havia vist el control policial i que hores abans li l’havia prestat. Així mateix, es va verificar que a l’home li constava una ordre d’allunyament per la qual no podia acostar-se a menys de 500 metres de la seua parella i propietària del vehicle. L’home va ser detingut i traslladat a dependències policials.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.