Detingut a Elx un jove acusat de tràfic de drogues i infringir una ordre d’allunyament

ALACANT, 20 (EUROPA PRESS)

La Policia Local d’Elx ha detingut a un home de 32 anys acusat d’un delicte de tràfic de drogues, després de localitzar-li en un control 31 grams d’haixix, i un altre de trencament d’una ordre d’allunyament de la seua parella, segons ha informat l’Ajuntament.

Una dotació policial va observar que el conductor d’un vehicle va tractar d’evitar un control establit en la partida de El Derramador realitzant un canvi de maniobra. Els agents li van donar l’alt i en acostar-se al vehicle van percebre una forta olor a una substancia estupefaent.

En la inspecció superficial van localitzar en un de les butxaques dels pantalons una peça de substància marró compacta, presumiblement haixix, amb un pes de 31 grams. La prova d’estupefaents va llançar un resultat positiu, per la qual cosa se li va alçar un acta de denúncia, segons les mateixes fonts.

Del mateix, van comprovar que la titular del vehicle era una dona, parella de l’implicat, a la qual anava a arreplegar al xalet situat on havia vist el control policial i que hores abans li l’havia prestat. Així mateix, es va verificar que a l’home li constava una ordre d’allunyament per la qual no podia acostar-se a menys de 500 metres de la seua parella i propietària del vehicle. L’home va ser detingut i traslladat a dependències policials.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.