Detingut a Elx un jove acusat de tràfic de drogues i infringir una ordre d’allunyament

ALACANT, 20 (EUROPA PRESS)

La Policia Local d’Elx ha detingut a un home de 32 anys acusat d’un delicte de tràfic de drogues, després de localitzar-li en un control 31 grams d’haixix, i un altre de trencament d’una ordre d’allunyament de la seua parella, segons ha informat l’Ajuntament.

Una dotació policial va observar que el conductor d’un vehicle va tractar d’evitar un control establit en la partida de El Derramador realitzant un canvi de maniobra. Els agents li van donar l’alt i en acostar-se al vehicle van percebre una forta olor a una substancia estupefaent.

En la inspecció superficial van localitzar en un de les butxaques dels pantalons una peça de substància marró compacta, presumiblement haixix, amb un pes de 31 grams. La prova d’estupefaents va llançar un resultat positiu, per la qual cosa se li va alçar un acta de denúncia, segons les mateixes fonts.

Del mateix, van comprovar que la titular del vehicle era una dona, parella de l’implicat, a la qual anava a arreplegar al xalet situat on havia vist el control policial i que hores abans li l’havia prestat. Així mateix, es va verificar que a l’home li constava una ordre d’allunyament per la qual no podia acostar-se a menys de 500 metres de la seua parella i propietària del vehicle. L’home va ser detingut i traslladat a dependències policials.

Últimes notícies

Pet Shop Boys convertixen el Roig Arena en una pista de ball global i nostàlgica

El duo britànic Pet Shop Boys ha fet vibrar un Roig Arena ple fins la bandera amb el tour 'Dreamworld', un repàs de 40 anys de grans èxits plens de ball, melancolia i nostàlgia pop.

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.