14.3 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Detingut a Elx un jove acusat de tràfic de drogues i infringir una ordre d’allunyament

ALACANT, 20 (EUROPA PRESS)

La Policia Local d’Elx ha detingut a un home de 32 anys acusat d’un delicte de tràfic de drogues, després de localitzar-li en un control 31 grams d’haixix, i un altre de trencament d’una ordre d’allunyament de la seua parella, segons ha informat l’Ajuntament.

Una dotació policial va observar que el conductor d’un vehicle va tractar d’evitar un control establit en la partida de El Derramador realitzant un canvi de maniobra. Els agents li van donar l’alt i en acostar-se al vehicle van percebre una forta olor a una substancia estupefaent.

En la inspecció superficial van localitzar en un de les butxaques dels pantalons una peça de substància marró compacta, presumiblement haixix, amb un pes de 31 grams. La prova d’estupefaents va llançar un resultat positiu, per la qual cosa se li va alçar un acta de denúncia, segons les mateixes fonts.

Del mateix, van comprovar que la titular del vehicle era una dona, parella de l’implicat, a la qual anava a arreplegar al xalet situat on havia vist el control policial i que hores abans li l’havia prestat. Així mateix, es va verificar que a l’home li constava una ordre d’allunyament per la qual no podia acostar-se a menys de 500 metres de la seua parella i propietària del vehicle. L’home va ser detingut i traslladat a dependències policials.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.