Detingut a Elx un jove acusat de tràfic de drogues i infringir una ordre d’allunyament

ALACANT, 20 (EUROPA PRESS)

La Policia Local d’Elx ha detingut a un home de 32 anys acusat d’un delicte de tràfic de drogues, després de localitzar-li en un control 31 grams d’haixix, i un altre de trencament d’una ordre d’allunyament de la seua parella, segons ha informat l’Ajuntament.

Una dotació policial va observar que el conductor d’un vehicle va tractar d’evitar un control establit en la partida de El Derramador realitzant un canvi de maniobra. Els agents li van donar l’alt i en acostar-se al vehicle van percebre una forta olor a una substancia estupefaent.

En la inspecció superficial van localitzar en un de les butxaques dels pantalons una peça de substància marró compacta, presumiblement haixix, amb un pes de 31 grams. La prova d’estupefaents va llançar un resultat positiu, per la qual cosa se li va alçar un acta de denúncia, segons les mateixes fonts.

Del mateix, van comprovar que la titular del vehicle era una dona, parella de l’implicat, a la qual anava a arreplegar al xalet situat on havia vist el control policial i que hores abans li l’havia prestat. Així mateix, es va verificar que a l’home li constava una ordre d’allunyament per la qual no podia acostar-se a menys de 500 metres de la seua parella i propietària del vehicle. L’home va ser detingut i traslladat a dependències policials.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig