Detingut un home per apunyalar a un altre en una discussió i la seua parella per mossegar als agents

La Guàrdia Civil ha detingut a la localitat valenciana de Llíria a un home per presumptament apunyalar en una discussió a un altre, que va haver de ser traslladat d’urgència a l’hospital davant de les lesions que presentava.

Així mateix, els agents han arrestat a la parella sentimental del presumpte autor de l’agressió per suposadament colpejar, mossegar i arrapar als efectius que es van desplaçar al lloc, segons han informat fonts de l’institut armat.

Els fets han ocorregut aquest dimecres, després d’una discussió en la qual un home va resultar ferit per arma blanca i va haver de ser traslladat d’urgència a l’hospital com a conseqüència de les lesions patides, si bé es troba fora de perill, segons les mateixes fonts.

A l’arribada dels agents, en el lloc dels fets es trobaven diverses persones, una d’elles el presumpte autor de l’apunyalament, un home de 28 anys, que va ser detingut. També va ser arrestada la seua parella sentimental, una jove de 24 anys, per atemptat a agents de l’autoritat. Tots dos són de nacionalitat colombiana i xilena, segons la Benemérita.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.