Detingut un home per apunyalar a un altre en una discussió i la seua parella per mossegar als agents

La Guàrdia Civil ha detingut a la localitat valenciana de Llíria a un home per presumptament apunyalar en una discussió a un altre, que va haver de ser traslladat d’urgència a l’hospital davant de les lesions que presentava.

Així mateix, els agents han arrestat a la parella sentimental del presumpte autor de l’agressió per suposadament colpejar, mossegar i arrapar als efectius que es van desplaçar al lloc, segons han informat fonts de l’institut armat.

Els fets han ocorregut aquest dimecres, després d’una discussió en la qual un home va resultar ferit per arma blanca i va haver de ser traslladat d’urgència a l’hospital com a conseqüència de les lesions patides, si bé es troba fora de perill, segons les mateixes fonts.

A l’arribada dels agents, en el lloc dels fets es trobaven diverses persones, una d’elles el presumpte autor de l’apunyalament, un home de 28 anys, que va ser detingut. També va ser arrestada la seua parella sentimental, una jove de 24 anys, per atemptat a agents de l’autoritat. Tots dos són de nacionalitat colombiana i xilena, segons la Benemérita.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.