Detingut un home per extorquir a un altre a Alzira

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alzira (València) a un home de 21 anys com a presumpte autor d’un delicte d’extorsió.

Les investigacions es van iniciar després de conéixer per part dels investigadors l’extorsió a la qual podria estar sotmés un home, al qual li exigien el pagament de 5000 euros, després d’haver efectuat un pagament anterior de 12000 euros.

Pel que sembla l’home hauria entaulat amistat amb una dona a la qual hauria estat ajudant econòmicament, però al gener d’enguany quan ella li va tornar a demanar diners i en negar-se este, va rebre una trucada del suposat marit, el qual li va exigir el pagament de 12000 euros. En un primer moment l’home es va negar a abonar esta quantitat, però finalment va accedir.

Després d’este pagament la víctima va tornar a rebre crides del suposat marit, el qual va començar a exigir-li un altre nou pagament de 5000 euros, amenaçant-li amb causar-li lesions. Al no rebre gens de diners, el sospitós es va presentar en l’empresa d’un amic de la víctima per a requerir-li el pagament del suposat deute del seu amic, al que este es va negar, telefonant posteriorment a la policia.

Després dels fets i una vegada identificat el sospitós, este va ser localitzat al carrer per una patrulla, que ho va detenir com a presumpte autor d’un delicte d’extorsió. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.

Detingut a Polop un fugitiu moldau buscat per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha arrestat a Polop a un fugitiu moldau de 30 anys, buscat amb una orde internacional de detenció i penes de fins a 15 anys per delictes de tràfic de drogues.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la comissió de la dana

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana d'octubre de 2024 un informe clau sobre la gestió en la presa de Buseo, on el desbordament va causar set víctimes mortals.

El Arrels, equip nascut després de la dana, conquesta la València Cup Girls en els penals

El Arrels, format per jugadores de zones afectades per la dana, s'imposa a la UE L Alcudia en la final sub19 de la València Cup Girls, en una edicion amb rècord internacional de participacion.

Guido Rodríguez firma el seu primer doblet en LaLiga encara que el València cau davant el Celta

Guido Rodríguez va marcar els seus dos primers gols amb el València i va firmar el seu primer doblet en LaLiga, però l'equip va perdre 2-3 enfront del Celta a Mestalla.

Pérez Llorca destaca que l’atur de març en la Comunitat Valenciana és el més baix des de 2008

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana cau al març fins al seu nivell més baix des de setembre de 2008, amb descensos en tots els sectors i una millora destacada en dones i jóvens.

Gandia decreta tres dies de dol oficial per la mort del poeta Josep Piera

L'Ajuntament de Gandia ha declarat tres dies de dol oficial per la mort del poeta i escriptor valencià Josep Piera, fill predilecte de la ciutat. Les banderes onejaran a mitja asta i s'ha organitzat un comiat cívic en el Palau Ducal dels Borja.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i encadena un fort descens interanual de 19.440 aturats.