11.3 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Detingut un home per extorquir a un altre a Alzira

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alzira (València) a un home de 21 anys com a presumpte autor d’un delicte d’extorsió.

Les investigacions es van iniciar després de conéixer per part dels investigadors l’extorsió a la qual podria estar sotmés un home, al qual li exigien el pagament de 5000 euros, després d’haver efectuat un pagament anterior de 12000 euros.

Pel que sembla l’home hauria entaulat amistat amb una dona a la qual hauria estat ajudant econòmicament, però al gener d’enguany quan ella li va tornar a demanar diners i en negar-se este, va rebre una trucada del suposat marit, el qual li va exigir el pagament de 12000 euros. En un primer moment l’home es va negar a abonar esta quantitat, però finalment va accedir.

Després d’este pagament la víctima va tornar a rebre crides del suposat marit, el qual va començar a exigir-li un altre nou pagament de 5000 euros, amenaçant-li amb causar-li lesions. Al no rebre gens de diners, el sospitós es va presentar en l’empresa d’un amic de la víctima per a requerir-li el pagament del suposat deute del seu amic, al que este es va negar, telefonant posteriorment a la policia.

Després dels fets i una vegada identificat el sospitós, este va ser localitzat al carrer per una patrulla, que ho va detenir com a presumpte autor d’un delicte d’extorsió. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.