Detingut un pederasta per abordar a una menor i oferir-li 100 euros a canvi que es despullés

Ejemplo de shortcode con estilo
La Policia Nacional ha detingut en una localitat valenciana a un home de 55 anys, com a presumpte autor dels delictes relatius a la prostitució, explotació sexual i corrupció de menors, després de pel que sembla, contactar amb una menor de manera casual i oferir-li diners a canvi de pràctiques sexuals. Les investigacions es van iniciar en tenir […]

La Policia Nacional ha detingut en una localitat valenciana a un home de 55 anys, com a presumpte autor dels delictes relatius a la prostitució, explotació sexual i corrupció de menors, després de pel que sembla, contactar amb una menor de manera casual i oferir-li diners a canvi de pràctiques sexuals.

Les investigacions es van iniciar en tenir coneixement els agents que una menor de 15 anys hauria estat abordada al carrer per un home que després de preguntar-li quina edat tenia li hauria ofert 100 euros a canvi que es despullés en un parc i es deixés tocar per altres persones.

Pel que sembla, l’home hauria seguit a la menor fins al seu domicili, esperant-la en les proximitats d’este. Quan la víctima va eixir en companyia de la seua germana, també menor, el sospitós li va abordar insistint-li i arribant a demanar-li el seu número de telèfon, que la menor va facilitar després de nombroses negatives a conseqüència de la situació de nervis i de temor en la qual es trobava.

Després del succeït, i en rebre l’endemà una crida de l’home, la menor li va comptar a la seua mare l’ocorregut, presentant-se ambdues en dependències policials per a posar els fets en coneixement dels agents de la UFAM.

Este mateix dia l’home va tornar a contactar amb la menor per a quedar amb ella, per la qual cosa immediatament els agents van establir un dispositiu que va culminar amb la detenció in fraganti del sospitós en el moment en el qual va abordar a la menor amb la qual prèviament havia quedat a través de missatgeria instantània.

Últimes notícies

Els mitjans valencians, clau per a la cohesió social i territorial

José Antonio Rovira ha reivindicat el paper dels mitjans valencians en la cohesió de la Comunitat Valenciana durant la Nit del Mitjans. La gala ha reconegut professionals, empreses i projectes de comunicació.

Juan Vidal reclama més protecció per als dissenyadors davant les còpies

El creador eldenc ha rebut el Premi Trayectoria al III Congrés Internacional de Disseny d’Elx i ha reclamat més protecció jurídica davant les còpies.

AVA reclama preus justos i aigua per al camp de Castelló

AVA-ASAJA reclama suport, rendibilitat i aigua per al camp. Pérez Llorca ha compromés el suport de la Generalitat i ha destacat 158 noves incorporacions agràries a Castelló.

València presenta una ruta per a impulsar els semiconductors europeus

VDS 2026 ha presentat a València una proposta compartida per a reforçar les capacitats del sector dels semiconductors. La trobada també ha anunciat un consell assessor internacional de Startup Valencia.

Dos testigos menores confirman que el bulo del Bar España se basó en amenazas

Dos testigos que eran menores cuando comenzó el bulo del Bar España han reiterado que los hechos eran falsos y que declararon bajo amenazas. El juicio se celebra en la Audiencia Provincial de Castellón.

La Mostra Viva reunirà veus mediterrànies a València del 27 d’octubre

La Mostra Viva del Mediterrani se celebrarà a València del 27 d’octubre al 6 de novembre. El festival ha presentat el cartell d’Amparo Carbonell i ha avançat part del programa.

El Constitucional frena tres preceptos de la ley valenciana de costas

El Tribunal Constitucional ha estimado parcialmente el recurso del presidente del Gobierno contra tres preceptos de la ley valenciana de costas. La decisión limita su aplicación en terrenos de dominio público marítimo-terrestre.

Sagunt suma 1.200 vivendes amb llicència i en preveu 300 més

Sagunt ha concedit llicències per a 1.200 vivendes i en preveu 300 més fins a final d’any. L’ICIO ha recaptat 4,8 milions d’euros fins al setembre.