Detingut un pederasta per abordar a una menor i oferir-li 100 euros a canvi que es despullés

La Policia Nacional ha detingut en una localitat valenciana a un home de 55 anys, com a presumpte autor dels delictes relatius a la prostitució, explotació sexual i corrupció de menors, després de pel que sembla, contactar amb una menor de manera casual i oferir-li diners a canvi de pràctiques sexuals.

Les investigacions es van iniciar en tenir coneixement els agents que una menor de 15 anys hauria estat abordada al carrer per un home que després de preguntar-li quina edat tenia li hauria ofert 100 euros a canvi que es despullés en un parc i es deixés tocar per altres persones.

Pel que sembla, l’home hauria seguit a la menor fins al seu domicili, esperant-la en les proximitats d’este. Quan la víctima va eixir en companyia de la seua germana, també menor, el sospitós li va abordar insistint-li i arribant a demanar-li el seu número de telèfon, que la menor va facilitar després de nombroses negatives a conseqüència de la situació de nervis i de temor en la qual es trobava.

Després del succeït, i en rebre l’endemà una crida de l’home, la menor li va comptar a la seua mare l’ocorregut, presentant-se ambdues en dependències policials per a posar els fets en coneixement dels agents de la UFAM.

Este mateix dia l’home va tornar a contactar amb la menor per a quedar amb ella, per la qual cosa immediatament els agents van establir un dispositiu que va culminar amb la detenció in fraganti del sospitós en el moment en el qual va abordar a la menor amb la qual prèviament havia quedat a través de missatgeria instantània.

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.