Detingut per profanació de cadàvers al cementeri de la Vall d’Albaida

La Guàrdia Civil de València, en el marc de l’operació “TREAD” ha detingut un home de 28 anys i nacionalitat marroquina per un delicte de violació de sepultures, profanació de cadàvers, robatori amb força a les coses (temptativa), danys i usurpació d’estat civil.

El 16 de juliol es va rebre una denúncia en què es va informar que havien aparegut nombrosos desperfectes i diverses sepultures havien estat danyades al cementiri del municipi.

Personada la patrulla i amb el suport del personal de l’equip de Policia Judicial, es va fer una inspecció del lloc. Es van verificar cinc sepultures profanades i els taüts de les quals havien estat extrets dels nínxols, a més d’altres desperfectes causats a la infraestructura del lloc.

Després de la pràctica de gestions, es va poder verificar la identitat de l’autor, que havia estat celebrant les festivitats de la localitat que van tindre lloc el dia 15 a Alfarrasí i posteriorment va accedir de matinada al cementiri on va cometre els delictes.

Una vegada detinguda, es va haver de comprovar la identitat de la persona, ja que es trobava indocumentada per evitar la comprovació per part dels agents de l’ordre de detenció i d’expulsió de territori nacional que hi pesaven. Se li atribueixen els delictes de violació de sepultures, profanació de cadàvers, robatori amb força a les coses (temptativa), danys i usurpació d’estat civil.

Dels fets coneix el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 dels d’Ontinyent.

Últimes notícies

Neal Sako celebra una classificació històrica del València Basket per a la Final Four de l’Eurolliga

Neal Sako destaca el treball de tota la temporada i reconeix que, encara que la Final Four no era l'objectiu inicial, cada victòria va anar alimentant l'ambició del València Basket.

El Roig Arena es rendix al València Basket després d’aconseguir la seua primera Final Four de l’Eurolliga

El València Basket certifica la seua primera classificació per a una Final Four de l'Eurolliga davant el Panathinaikos, amb un Roig Arena ple i bolcat en la celebració.

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.