Detingut per profanació de cadàvers al cementeri de la Vall d’Albaida

La Guàrdia Civil de València, en el marc de l’operació “TREAD” ha detingut un home de 28 anys i nacionalitat marroquina per un delicte de violació de sepultures, profanació de cadàvers, robatori amb força a les coses (temptativa), danys i usurpació d’estat civil.

El 16 de juliol es va rebre una denúncia en què es va informar que havien aparegut nombrosos desperfectes i diverses sepultures havien estat danyades al cementiri del municipi.

Personada la patrulla i amb el suport del personal de l’equip de Policia Judicial, es va fer una inspecció del lloc. Es van verificar cinc sepultures profanades i els taüts de les quals havien estat extrets dels nínxols, a més d’altres desperfectes causats a la infraestructura del lloc.

Després de la pràctica de gestions, es va poder verificar la identitat de l’autor, que havia estat celebrant les festivitats de la localitat que van tindre lloc el dia 15 a Alfarrasí i posteriorment va accedir de matinada al cementiri on va cometre els delictes.

Una vegada detinguda, es va haver de comprovar la identitat de la persona, ja que es trobava indocumentada per evitar la comprovació per part dels agents de l’ordre de detenció i d’expulsió de territori nacional que hi pesaven. Se li atribueixen els delictes de violació de sepultures, profanació de cadàvers, robatori amb força a les coses (temptativa), danys i usurpació d’estat civil.

Dels fets coneix el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 dels d’Ontinyent.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.