Detingut per profanació de cadàvers al cementeri de la Vall d’Albaida

La Guàrdia Civil de València, en el marc de l’operació “TREAD” ha detingut un home de 28 anys i nacionalitat marroquina per un delicte de violació de sepultures, profanació de cadàvers, robatori amb força a les coses (temptativa), danys i usurpació d’estat civil.

El 16 de juliol es va rebre una denúncia en què es va informar que havien aparegut nombrosos desperfectes i diverses sepultures havien estat danyades al cementiri del municipi.

Personada la patrulla i amb el suport del personal de l’equip de Policia Judicial, es va fer una inspecció del lloc. Es van verificar cinc sepultures profanades i els taüts de les quals havien estat extrets dels nínxols, a més d’altres desperfectes causats a la infraestructura del lloc.

Després de la pràctica de gestions, es va poder verificar la identitat de l’autor, que havia estat celebrant les festivitats de la localitat que van tindre lloc el dia 15 a Alfarrasí i posteriorment va accedir de matinada al cementiri on va cometre els delictes.

Una vegada detinguda, es va haver de comprovar la identitat de la persona, ja que es trobava indocumentada per evitar la comprovació per part dels agents de l’ordre de detenció i d’expulsió de territori nacional que hi pesaven. Se li atribueixen els delictes de violació de sepultures, profanació de cadàvers, robatori amb força a les coses (temptativa), danys i usurpació d’estat civil.

Dels fets coneix el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 dels d’Ontinyent.

Últimes notícies

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.