Detingut per profanació de cadàvers al cementeri de la Vall d’Albaida

La Guàrdia Civil de València, en el marc de l’operació “TREAD” ha detingut un home de 28 anys i nacionalitat marroquina per un delicte de violació de sepultures, profanació de cadàvers, robatori amb força a les coses (temptativa), danys i usurpació d’estat civil.

El 16 de juliol es va rebre una denúncia en què es va informar que havien aparegut nombrosos desperfectes i diverses sepultures havien estat danyades al cementiri del municipi.

Personada la patrulla i amb el suport del personal de l’equip de Policia Judicial, es va fer una inspecció del lloc. Es van verificar cinc sepultures profanades i els taüts de les quals havien estat extrets dels nínxols, a més d’altres desperfectes causats a la infraestructura del lloc.

Després de la pràctica de gestions, es va poder verificar la identitat de l’autor, que havia estat celebrant les festivitats de la localitat que van tindre lloc el dia 15 a Alfarrasí i posteriorment va accedir de matinada al cementiri on va cometre els delictes.

Una vegada detinguda, es va haver de comprovar la identitat de la persona, ja que es trobava indocumentada per evitar la comprovació per part dels agents de l’ordre de detenció i d’expulsió de territori nacional que hi pesaven. Se li atribueixen els delictes de violació de sepultures, profanació de cadàvers, robatori amb força a les coses (temptativa), danys i usurpació d’estat civil.

Dels fets coneix el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 dels d’Ontinyent.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.