Detenen a un xic per robar paquets per valor de més de 3.000 euros en una empresa d’Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un xic de 35 anys, que treballava com a repartidor d’una coneguda empresa de logística, pel suposat robatori de diferents paquets de valor que havien de ser repartits i mai van arribar a la seua destinació.

 

Segons han informat fonts policials, el treballador presumptament es va apropiar de manera indeguda d’un patinet elèctric, un monitor i tres ordinadors portàtils, valorats en més de 3.300 euros. El material ha sigut recuperat en un local de l’empresa situat en Orihuela, en la comarca del Baix Segura (Alacant).

 

Tal com pareix, el sospitós tenia establit un protocol per a robar aquells paquets d’alt valor econòmic que estigueren assignats a altres companys per al seu repartiment i així passar desapercebut.

 

Pillat ‘in fraganti’ per les càmeres de seguretat de l’empresa

El presumpte autor dels fets seleccionava la mercaderia que no estava destinada a la seua zona de repartiment. Després separava el material, l’amagava i l’introduïa en el seu furgó de repartiment sense donar els paquets d’alta en l’aplicació, mètode que repetia per a evitar ser descobert.

La investigació es va iniciar quan els responsables de seguretat de l’empresa van denunciar, a mitjan desembre, que un treballador s’havia apropiat d’un patinet elèctric d’última generació i d’un ordinador portàtil valorats en més de 1.200 euros.

 

El sospitós va ser descobert per les càmeres de seguretat de l’empresa. En les imàtgens es podia observar com l’autor seleccionava els paquets, els apartava en terra i els amagava baix els seus peus, perquè els seus companys no es donaren compte de la maniobra.

 

Descobrixen tres ordinadors i un monitor robats

Els agents van inspeccionar també els locals en tota la província i van localitzar el material en Orihuela, a on havia amagat tres ordinadors portàtils i un monitor que corresponien a l’empresa de repartiment que havia denunciat els fets.

 

Finalment, els agents van descobrir que estos lliuraments corresponien a la mateixa persona investigada. Per este motiu, les autoritats han imputat al detingut per estos robatoris.

 

La investigació continua oberta, amb l’objectiu de detectar altres possibles robatoris denunciats en l’empresa pel mateix mètode que pogueren relacionar-se al treballador arrestat o a una altra persona. El detingut, de 35 anys i amb antecedents policials, ha passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.

Bernabé ressalta la labor humanitària de la Policia Nacional en la carrera solidària Ruta 091

La carrera solidària Ruta 091 reunix 2.000 corredors a València per a fer costat a FEVADIS i visibilitzar el caràcter humanitari i la vocació de servici de la Policia Nacional.

El Consell reforça el gasto social en els Pressupostos de la Generalitat per a 2026

Els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 augmenten el gasto en sanitat, educació, servicis socials, vivenda, ocupació, emergències i justícia, amb especial focus en jóvens i famílies.

Morant acusa a Pérez Llorca de blindar el seu pacte amb Vox a través dels pressupostos de la Generalitat

Diana Morant sosté que els comptes de la Generalitat servixen per a assegurar la continuïtat de Juanfran Pérez Llorca gràcies a Vox i critica el seu impacte en vivenda, sanitat i educació.

Gomar preveu la ràpida reconstrucció del camp de Paiporta i veu estancat el de Bugarra

El president de la FFCV confia que els tràmits per a reconstruir el camp de Paiporta després de la dana concloguen en breu, mentres alerta de la complexa situació del camp de Bugarra per la seua proximitat al riu i el cost del mur de contenció.