Detenen a un xic per robar paquets per valor de més de 3.000 euros en una empresa d’Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un xic de 35 anys, que treballava com a repartidor d’una coneguda empresa de logística, pel suposat robatori de diferents paquets de valor que havien de ser repartits i mai van arribar a la seua destinació.

 

Segons han informat fonts policials, el treballador presumptament es va apropiar de manera indeguda d’un patinet elèctric, un monitor i tres ordinadors portàtils, valorats en més de 3.300 euros. El material ha sigut recuperat en un local de l’empresa situat en Orihuela, en la comarca del Baix Segura (Alacant).

 

Tal com pareix, el sospitós tenia establit un protocol per a robar aquells paquets d’alt valor econòmic que estigueren assignats a altres companys per al seu repartiment i així passar desapercebut.

 

Pillat ‘in fraganti’ per les càmeres de seguretat de l’empresa

El presumpte autor dels fets seleccionava la mercaderia que no estava destinada a la seua zona de repartiment. Després separava el material, l’amagava i l’introduïa en el seu furgó de repartiment sense donar els paquets d’alta en l’aplicació, mètode que repetia per a evitar ser descobert.

La investigació es va iniciar quan els responsables de seguretat de l’empresa van denunciar, a mitjan desembre, que un treballador s’havia apropiat d’un patinet elèctric d’última generació i d’un ordinador portàtil valorats en més de 1.200 euros.

 

El sospitós va ser descobert per les càmeres de seguretat de l’empresa. En les imàtgens es podia observar com l’autor seleccionava els paquets, els apartava en terra i els amagava baix els seus peus, perquè els seus companys no es donaren compte de la maniobra.

 

Descobrixen tres ordinadors i un monitor robats

Els agents van inspeccionar també els locals en tota la província i van localitzar el material en Orihuela, a on havia amagat tres ordinadors portàtils i un monitor que corresponien a l’empresa de repartiment que havia denunciat els fets.

 

Finalment, els agents van descobrir que estos lliuraments corresponien a la mateixa persona investigada. Per este motiu, les autoritats han imputat al detingut per estos robatoris.

 

La investigació continua oberta, amb l’objectiu de detectar altres possibles robatoris denunciats en l’empresa pel mateix mètode que pogueren relacionar-se al treballador arrestat o a una altra persona. El detingut, de 35 anys i amb antecedents policials, ha passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.