Detenen a un xic per robar paquets per valor de més de 3.000 euros en una empresa d’Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un xic de 35 anys, que treballava com a repartidor d’una coneguda empresa de logística, pel suposat robatori de diferents paquets de valor que havien de ser repartits i mai van arribar a la seua destinació.

 

Segons han informat fonts policials, el treballador presumptament es va apropiar de manera indeguda d’un patinet elèctric, un monitor i tres ordinadors portàtils, valorats en més de 3.300 euros. El material ha sigut recuperat en un local de l’empresa situat en Orihuela, en la comarca del Baix Segura (Alacant).

 

Tal com pareix, el sospitós tenia establit un protocol per a robar aquells paquets d’alt valor econòmic que estigueren assignats a altres companys per al seu repartiment i així passar desapercebut.

 

Pillat ‘in fraganti’ per les càmeres de seguretat de l’empresa

El presumpte autor dels fets seleccionava la mercaderia que no estava destinada a la seua zona de repartiment. Després separava el material, l’amagava i l’introduïa en el seu furgó de repartiment sense donar els paquets d’alta en l’aplicació, mètode que repetia per a evitar ser descobert.

La investigació es va iniciar quan els responsables de seguretat de l’empresa van denunciar, a mitjan desembre, que un treballador s’havia apropiat d’un patinet elèctric d’última generació i d’un ordinador portàtil valorats en més de 1.200 euros.

 

El sospitós va ser descobert per les càmeres de seguretat de l’empresa. En les imàtgens es podia observar com l’autor seleccionava els paquets, els apartava en terra i els amagava baix els seus peus, perquè els seus companys no es donaren compte de la maniobra.

 

Descobrixen tres ordinadors i un monitor robats

Els agents van inspeccionar també els locals en tota la província i van localitzar el material en Orihuela, a on havia amagat tres ordinadors portàtils i un monitor que corresponien a l’empresa de repartiment que havia denunciat els fets.

 

Finalment, els agents van descobrir que estos lliuraments corresponien a la mateixa persona investigada. Per este motiu, les autoritats han imputat al detingut per estos robatoris.

 

La investigació continua oberta, amb l’objectiu de detectar altres possibles robatoris denunciats en l’empresa pel mateix mètode que pogueren relacionar-se al treballador arrestat o a una altra persona. El detingut, de 35 anys i amb antecedents policials, ha passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

El panettone d’estiu de mango i xocolate amb llet del pastisser alacantí Raúl Asencio

El pastisser alacantí Raúl Asencio ha llançat este estiu un panettone especial de mango i xocolate amb llet per desestacionalitzar este dolç típic de Nadal. El producte és més lleuger i fresc, amb mango deshidratat sense sucres afegits i sense glasejat.

Detingut amb una pistola carregada en ple carrer de Torrevella

Un home ha sigut detingut a Torrevella quan passejava amb una pistola semiautomàtica carregada i documentació presumptament falsificada. Els dos sospitosos tenen antecedents per tinença il·lícita d'armes i pertinença a grup criminal.

El panettone d’estiu de mango i xocolate amb llet triomfa a Aspe

El pastisser alacantí Raúl Asencio ha llançat una edició especial de panettone de mango i xocolate amb llet per a consumir-lo també a l'estiu i trencar amb la seua tradicional associació al Nadal.

Avís groc per fortes pluges, tronades i granís a l’interior nord de Castelló este dimecres

Aemet ha activat per a la vesprada d’este dimecres l’avís groc a l’interior nord de Castelló per fortes pluges, tronades, granís i ratxes molt fortes de vent. L’episodi, amb una probabilitat entre el 40 % i el 70 %, s’estendrà entre les 16.00 i les 22.00 hores.

Troben el cadàver d’una dona a Llaurí prop del riu Xúquer

La Guàrdia Civil ha localitzat este dimarts el cos sense vida d’una dona a Llaurí, prop del riu Xúquer, i ha obert una investigació. Els agents analitzen si es tracta d’una jove desapareguda a Sueca el 30 de juliol.

Detinguda a Ontinyent per ferir amb un ganivet el seu excompany

Una dona de 26 anys ha sigut detinguda a Ontinyent després de ferir presumptament amb un ganivet de 17 centímetres el seu excompany, que presentava una ferida sagnant al braç esquerre. Un agent fora de servici va donar l’avís en vore l’home ferit a la zona dels carrers L’Ereta i Martínez Valls.

Controlat l’incendi de la Vall d’Uixó després de calcinar 9.568 hectàrees

L’incendi declarat el 25 de juliol a la Vall d’Uixó ha quedat controlat després de cremar 9.568 hectàrees i diversos municipis de Castelló.

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.
FILMOTECA D'ESTIU