Mastodon
24.9 C
València
Divendres, 19 setembre, 2025

Detingut un home amb 4,1 quilos de cocaïna a l’aeroport de Manises

VALÈNCIA, 20 (EUROPA PRESS)

Efectius de la Guàrdia Civil han detingut a un home amb 4,1 quilos de cocaïna a l’aeroport de Manises, segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat, que ha concretat que l’arrestat procedia d’un vol procedent de Madrid amb escales internacionals.

Els agents, davant de les sospites que poguera existir algun cas de tràfic de drogues, van sotmetre a control als passatgers del vol. Van identificar a un home procedent d’un país hispanoamericà i amb destinació final València.

En revisar el seu equipatge per escàner de rajos X, els agents van observar que portava diverses borses que simulaven ser productes alimentosos i que no corresponien en densitat ni color amb l’habitual.

Els efectius van realitzar llavors un examen manual i van verificar que es tractava d’una substància pastosa blanca i endurida que va llançar resultat positiu en cocaïna en aplicar-li el reactiu corresponent. El pes total de la substància intervinguda ascendia a 4,1 quilos de cocaïna.

El detingut, un home de 49 anys i de nacionalitat peruana, ha sigut presentat davant del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 de Quart de Poblet per un delicte contra la salut pública.

Últimes notícies

Els enginyers de camins sostenen que executar les infraestructures previstes hauria reduït les víctimes de la DANA

José Trigueros va defendre al Senat que, d'haver-se executat les obres previstes, la DANA de 2024 hauria causat menys víctimes i danys. Va reclamar preses, desviaments, tràmits més àgils, neteja de llits i alertes per a reforçar la resiliència a València i les conques mediterrànies.

Activistes exigixen a València un embargament d’armes a Israel i el registre d’un vaixell

Desenes de persones protesten davant el Port de València per a demanar un embargament integral al comerç d'armes amb Israel i la immobilització i inspecció d'un vaixell. La denúncia assenyala escales a València, Barcelona i Algesires i reclama controls sobre material de defensa i de doble ús.

SOS Desapareguts demana a Bernabé coordinació entre Govern i Consell després de la DANA

Joaquín Amills reclama a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, que l'Executiu central i la Generalitat treballen de manera conjunta i sense polititzar la reconstrucció. També posa el focus en la salut mental dels afectats.

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una dona britànica de 64 anys va ser arrestada a Benidorm pel presumpte escanyament d'una amiga, de 66, amb el cable d'una aspiradora. La investigació seguix oberta després de l'avís d'una tercera turista al 112.

El Campello demana col·laboració per a identificar als responsables d’un abocament altament contaminant

L'Ajuntament del Campello sol·licita ajuda per a localitzar als autors d'un abocament de panells de fibra de vidre en la partida de Oñate. La Policia Local investiga i la sanció pot aconseguir 30.050 euros.

Tots a una Veu exigix coordinació i més inversió a la comissionada de la DANA

Tots a una Veu demana a la comissionada de la DANA, Zulima Pérez, un pla coordinat amb la Generalitat que fixe terminis, finançament i mesures de prevenció. L'entitat reclama formació ciutadana, ajustos en la gestió d'emergències i evitar triomfalismes i inauguracions per separat.

Toni Pérez lamenta la visita de Sánchez: sense tren a l’aeroport ni segona pista

El president de la Diputació d'Alacant titlla de decebedora la visita de Pedro Sánchez a l'aeroport i denúncia que no hi haja compromisos per al tren ni per a una segona pista.

La Generalitat bateja el viaducte d’accés a Torrent com a pont de la Comunitat de Madrid

La Generalitat canvia de nom el viaducte de la CV-403 que creua el barranc de Poio, a l'entrada de Torrent, com a pont de la Comunitat de Madrid. El gest agraïx el suport aportat després de les inundacions i el desplegament d'autobusos que va mantindre la mobilitat fins a la reobertura de Metrovalencia.