Detingut un home amb 4,1 quilos de cocaïna a l’aeroport de Manises

VALÈNCIA, 20 (EUROPA PRESS)

Efectius de la Guàrdia Civil han detingut a un home amb 4,1 quilos de cocaïna a l’aeroport de Manises, segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat, que ha concretat que l’arrestat procedia d’un vol procedent de Madrid amb escales internacionals.

Els agents, davant de les sospites que poguera existir algun cas de tràfic de drogues, van sotmetre a control als passatgers del vol. Van identificar a un home procedent d’un país hispanoamericà i amb destinació final València.

En revisar el seu equipatge per escàner de rajos X, els agents van observar que portava diverses borses que simulaven ser productes alimentosos i que no corresponien en densitat ni color amb l’habitual.

Els efectius van realitzar llavors un examen manual i van verificar que es tractava d’una substància pastosa blanca i endurida que va llançar resultat positiu en cocaïna en aplicar-li el reactiu corresponent. El pes total de la substància intervinguda ascendia a 4,1 quilos de cocaïna.

El detingut, un home de 49 anys i de nacionalitat peruana, ha sigut presentat davant del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 de Quart de Poblet per un delicte contra la salut pública.

Últimes notícies

S’alcen esta nit les restriccions per l’incendi d’El Saler i es reobrin platges i carreteres

Les limitacions de mobilitat per l’incendi d’El Saler acabaran a les 23.59 hores d’este diumenge, amb la CV-500 i la 401 reobertes i la recuperació del transport públic i les platges, tot i que alguns accessos al bosc continuen tancats per facilitar la faena dels bombers.

Setembre exigent per a l’Elx: Real Sociedad, Athletic, Madrid i Espanyol en dues setmanes

L’Elx afrontarà en setembre quatre partits en només dues setmanes contra Real Sociedad, Athletic, Real Madrid i Espanyol, amb l’obligació de reaccionar després d’un inici fluix en LALIGA.

Controlat l’incendi forestal a Cheste que ha mobilitzat mitjans aeris

Els bombers han controlat a les 14.51 hores un incendi forestal declarat este divendres a una zona de munt de Cheste, que ha obligat a mobilitzar dos mitjans aeris i diversos equips terrestres.

La Vila Joiosa dona nom al nou projecte mundialista de ciclocròs de Felipe Orts i la Fundació Euskadi

La Vila Joiosa s’ha convertit en patrocinador principal del nou equip de ciclocròs de la Fundació Euskadi, liderat per Felipe Orts, amb la Copa del Món 2026-2027 i el Mundial com a grans objectius.

Setembre exigent per al Villarreal: torna a La Ceràmica i debuta en la Champions

El Villarreal afronta un setembre intens amb quatre partits de Lliga, tres a La Ceràmica, i el debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund en només quinze dies.

La Vuelta impulsa economia, turisme i imatge de la Comunitat Valenciana

La Vuelta Ciclista a España ha tornat a recórrer municipis de la Comunitat Valenciana, un fet que, segons el president de la Generalitat, genera un important impacte econòmic, turístic i de promoció del territori. Juanfran Pérez Llorca ha destacat també la col·laboració institucional i la presència de l’únic ciclista valencià en esta edició, Pau Martí, de Moixent.

El Llevant fa història al Ciutat amb sis triomfs seguits a Primera

El Llevant ha encadenat per primera vegada sis victòries consecutives al Ciutat de València en Primera Divisió, després de golejar el Betis per 5-2 en l’estrena de la temporada 26-27 com a local.

Intervinguts més de 3.000 productes falsificats al port d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha intervingut més de 3.000 productes falsificats, valorats en 120.000 euros, en un operatiu contra el top manta al port. L’actuació, coordinada amb la Policia Portuària, ha acabat amb diligències penals contra tres persones per delicte contra la propietat industrial.