22.2 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Detingut un home amb 4,1 quilos de cocaïna a l’aeroport de Manises

VALÈNCIA, 20 (EUROPA PRESS)

Efectius de la Guàrdia Civil han detingut a un home amb 4,1 quilos de cocaïna a l’aeroport de Manises, segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat, que ha concretat que l’arrestat procedia d’un vol procedent de Madrid amb escales internacionals.

Els agents, davant de les sospites que poguera existir algun cas de tràfic de drogues, van sotmetre a control als passatgers del vol. Van identificar a un home procedent d’un país hispanoamericà i amb destinació final València.

En revisar el seu equipatge per escàner de rajos X, els agents van observar que portava diverses borses que simulaven ser productes alimentosos i que no corresponien en densitat ni color amb l’habitual.

Els efectius van realitzar llavors un examen manual i van verificar que es tractava d’una substància pastosa blanca i endurida que va llançar resultat positiu en cocaïna en aplicar-li el reactiu corresponent. El pes total de la substància intervinguda ascendia a 4,1 quilos de cocaïna.

El detingut, un home de 49 anys i de nacionalitat peruana, ha sigut presentat davant del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 de Quart de Poblet per un delicte contra la salut pública.

Últimes notícies

RTVE i TelevisaUnivision confirmen plans més enllà de Benidorm Fest per a bastir ponts amb Amèrica

RTVE i TelevisaUnivision han confirmat que treballen en nous projectes conjunts per a acostar el festival al mercat americà. L'estratègia es recolza en premis amb Miami i Estocolm i en l'aliança amb Spotify.

Baldoví lliga Aragó a l’avanç de l’esquerra arrelada i obri la porta a aliances en la Comunitat

El síndic de Compromís ha vinculat el resultat a Aragó amb la força de les esquerres pegades al territori i ha obert a aliances si prioritzen problemes valencians.

Feijóo es mostra ‘raonablement satisfet’ amb el resultat a Aragó i advertix de la polarització

Feijóo ha valorat el 34% i la major distància amb el PSOE a Aragó i ha assenyalat que no sap si eixe patró és extrapolable. Ha alertat de la polarització.

El PP assenyala a Miguel Polo com a responsable polític de les morts del barranc de Poio

El PP ha acusat a Miguel Polo, president de la CHJ, de ser responsable polític de les morts del barranc de Poio. Polo ha defés que la CHJ va informar Emergències i ha qüestionat la gestió i interpretació dels avisos durant la DANA.

Una dona dona a llum a València amb assistència telefònica del CICU

Una embarassada de 37 setmanes ha donat a llum en el seu domicili de València guiada per una metge del CICU per telèfon. Mare i bebé estan en bon estat.

L’Ajuntament d’Alacant anuncia que exclourà a regidors, càrrecs i assessors dels processos de VPP

L'equip de govern ha comunicat que restringirà a regidors, càrrecs i personal de confiança concórrer a les VPP. La decisió arriba després de la crisi dels Naus.

El Govern ha aprovat un decret llei per a topar preus en emergències i evitar abusos

L'Executiu ha aprovat un decret llei que limita pujades en béns i servicis durant emergències. La mesura fixa referències de 30 dies i obliga a informar.

Dimarts amb pluges febles, mínimes a l’alça i vent molt fort a l’interior de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts amb cels nuvolosos, pluges febles ocasionals i un ascens notable de les mínimes. El vent d'oest bufarà fort amb ratxes molt fortes a l'interior.