Anuncios

Detingut un home amb 4,1 quilos de cocaïna a l’aeroport de Manises

VALÈNCIA, 20 (EUROPA PRESS)

Efectius de la Guàrdia Civil han detingut a un home amb 4,1 quilos de cocaïna a l’aeroport de Manises, segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat, que ha concretat que l’arrestat procedia d’un vol procedent de Madrid amb escales internacionals.

Anuncios

Els agents, davant de les sospites que poguera existir algun cas de tràfic de drogues, van sotmetre a control als passatgers del vol. Van identificar a un home procedent d’un país hispanoamericà i amb destinació final València.

En revisar el seu equipatge per escàner de rajos X, els agents van observar que portava diverses borses que simulaven ser productes alimentosos i que no corresponien en densitat ni color amb l’habitual.

Els efectius van realitzar llavors un examen manual i van verificar que es tractava d’una substància pastosa blanca i endurida que va llançar resultat positiu en cocaïna en aplicar-li el reactiu corresponent. El pes total de la substància intervinguda ascendia a 4,1 quilos de cocaïna.

El detingut, un home de 49 anys i de nacionalitat peruana, ha sigut presentat davant del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 de Quart de Poblet per un delicte contra la salut pública.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios