Detingut un home amb 4,1 quilos de cocaïna a l’aeroport de Manises

VALÈNCIA, 20 (EUROPA PRESS)

Efectius de la Guàrdia Civil han detingut a un home amb 4,1 quilos de cocaïna a l’aeroport de Manises, segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat, que ha concretat que l’arrestat procedia d’un vol procedent de Madrid amb escales internacionals.

Els agents, davant de les sospites que poguera existir algun cas de tràfic de drogues, van sotmetre a control als passatgers del vol. Van identificar a un home procedent d’un país hispanoamericà i amb destinació final València.

En revisar el seu equipatge per escàner de rajos X, els agents van observar que portava diverses borses que simulaven ser productes alimentosos i que no corresponien en densitat ni color amb l’habitual.

Els efectius van realitzar llavors un examen manual i van verificar que es tractava d’una substància pastosa blanca i endurida que va llançar resultat positiu en cocaïna en aplicar-li el reactiu corresponent. El pes total de la substància intervinguda ascendia a 4,1 quilos de cocaïna.

El detingut, un home de 49 anys i de nacionalitat peruana, ha sigut presentat davant del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 de Quart de Poblet per un delicte contra la salut pública.

Últimes notícies

Els Arts anuncia quatre noves produccions d’òpera i consolida el seu equilibri econòmic per a 2026-2027

Els Arts estrenarà quatre noves produccions d'òpera en la temporada 2026-2027, amb títols com Carmen i Simon Boccanegra, i confirma un sòlid equilibri pressupostari.

La Comunitat Valenciana frega el 81% d’ocupació hotelera en la primera mitat de maig

L'ocupació hotelera mitjana en la Comunitat Valenciana va aconseguir el 80,8% en la primera quinzena de maig, 1,5 punts més que en 2025, amb València i Benidorm al capdavant i Castelló com el destí que més creix.

Els premis DONAiDONA distingixen a tres projectes valencians pel seu impacte social i inclusiu

L'associació EVAP celebra la VIII edició dels premis DONAiDONA, que distingixen a Grup ILUNION, Cocosint Cooperativa i Gestió Intel·ligent de Conflictes pels seus projectes d'inclusió per a dones vulnerables i famílies afectades per la dana.

Mor una treballadora municipal a Borriana després de xocar un turisme amb un camió de l’Ajuntament

Una empleada de l'àrea de Via Pública de Borriana ha mort després de la col·lisió entre un turisme i un camió municipal en l'avinguda Cañada Blanch. L'Ajuntament ha decretat dos dies de dol oficial i ha anunciat un minut de silenci i la suspensió d'actes institucionals.

Dos detinguts després de xocar amb la Guàrdia Civil en una persecució per drogues en Orihuela Costa

Dos hòmens de 30 i 34 anys han sigut detinguts en Orihuela Costa per tràfic de drogues després d'una persecució amb cotxe que va acabar amb un xoc frontal contra un vehicle de la Guàrdia Civil i un agent ferit.

La Policia de la Generalitat incauta 39 obres falses atribuïdes a Saura, Miró i Basquiat

La Policia de la Generalitat ha intervingut 39 obres d'art falsament atribuïdes a Antonio Saura, Joan Miró i Jean-Michel Basquiat i ha detingut al presumpte responsable per estafa i delicte contra la propietat intel·lectual.

Aagesen defén una coordinació constant en la dana i acusa a la Generalitat de fallar com a autoritat competent

Sara Aagesen insistix al Senat en què la coordinació entre ministeris durant la dana va ser contínua i responsabilitza a la Generalitat Valenciana del retard en les alertes a la població.

El València preveu 50.000 abonats en el Nou Mestalla i limitarà els concerts a l’estiu

El València calcula aconseguir els 50.000 abonats en el Nou Mestalla en la temporada 2027-28 i planteja un model d'estadi actiu tot l'any, amb concerts sol a l'estiu i horaris pactats amb el veïnat de Benicalap.